המסך המפוצל

הממיר 22/3/03

ערוץ 10 ממשיך לככב בממיר עם 24, מיקי ויעקב ואירועים נוספים. ויש גם כמה דברים על ביפ, על ערוץ 3 ועל רק בישראל

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 22-03-2003
33 תגובות
10. השבוע הבא הולך להיות השבוע של ערוץ 10. זה מתחיל עם "ג'ו המיליונר" בראשון, שגם אם איננה פסגה טלוויזיונית היא לכל הפחות מסקרנת ולו רק כדי לראות מה גרם ל-40 מיליון אמריקאים להיצמד אליה וממשיך ביום שני עם הסדרה הכל כך מדוברת "24" כשבשני השבועות הראשונים ישודרו צמד פרקים בכל פעם עם שידור חוזר במוצ"ש. אולי סוף סוף נראה את השינוי המיוחל בטבלאות הרייטינג?

9. שרה מישל גלר בצילומי הוידאו קליפ ככריסטינה מגעילרה במוצ"ש האחרון בסאטרדיי נייט היתה מצוינת במערכון פשוט מעולה.

8. ביום חמישי האחרון שודרה תוכנית קצרה של רק בישראל. עושה רושם שהפורמט המקוצר עשה רק טוב לתוכנית, שבשני מקרים הצליחה להצחיק באופן מיוחד. הפעם הראשונה היתה כשטל פרידמן עשה גרסה ביזארית, קיצונית ומצחיקה עד דמעות של שלי יחימוביץ' - אפילו ארז טל ואורנה בנאי לא הצליחו לעצור את הצחוק. הפעם השניה היתה שובו של מוני מושונוב כבאבא בובא. רוצים עוד.

7. מיקי ויעקב הביאו את רמת השחרור והחופשיות בחדשות לשיא חדש כאשר במהדורת חצות בחמישי האחרון חטף הצמד התקפת צחוק שהתקשה מאד להסוותה. בלתי מקצועי, מביש ומקומם? בהחלט. קטעים וצחוקים? נכון עוד יותר. משום מה, זה רק גורם לי לאהוב אותם עוד יותר. (assafTV)



6. השבוע מגיע לשיאו "חודש האוסקר" של יס עם שידור הטקס בשידור ישיר ובלעדי ללוויין. גם התוכניות עם עידן אלתרמן ויאיר רווה היו אינטליגנטיות ומשעשעות לפרקים.

5. איזה כיף שנגמרה לה העונה הרביעית של "מכושפות" בלי שום קליף-האנגר ראוי לשמו. לא, ברצינות. למי יש כוח להיפרד עד אוקטובר משלוש המכשפות כשהן עומדות לאבד את כוחותיהן למשל?

4. פעם, עונה חדשה של ערוץ 3, היתה סיבה לכתבת תצפית של "המסך המפוצל". היום, כשהעונה החדשה כוללת 42 דקות בלבד של פרקים חדשים בכל יום - אין הצדקה לכך. וזה לא שאין דברים טובים בלוח החדש של ערוץ 3, אבל הכמות מועטה במיוחד. מה גם שלא שכחנו את "וורנר".

3. נקודה למחשבה: יושב לו המתרגם של "מלקולם באמצע" (או כל אדם אחר שעושה זאת) ורואה את הפרק ששודר בשבוע שעבר בערוץ ביפ. הוא יודע שהסדרה משודרת בערוץ ביפ, הוא רואה את ריס אומר שש פעמים ברציפות את המילה ביפ, האם אין הוא יכול להתקשר לאנשים האחראים לפרומואים בערוץ שהגיע הזמן להחליף את ה- "Yes, can I help you" הנוראי? לא עדיף לאנשי הערוץ "ביפ" על "יס"?

2. קצת חבל לי על כל השינויים שערוץ 10 עושה בלוח שידורים שרק עלה לפני מספר שבועות. העברת "אד" מחמישי לשלישי, "חוק וסדר: כוונה פלילית" משני לחמישי ו"תיק סגור" מ-21:30 ל-22:30 רק תזיק לנתוני הצפייה הנמוכים ממילא.



1. "גוב ומגוג" - התוכנית הראשונה של גידי גוב שיושב ומדבר עם כל מיני אורחים מייד לאחר חדשות המלחמה היתה - במילה אחת - נוראית. לא מצחיק, לא מעניין, משעמם, משמים. אפילו דובלה גליקמן ואורי גוטליב לא הצליחו להציל את המצב.

ועוד משהו: אני מודע לזה שיש עוד יומיים שלמים, אבל אני באמת מפחד. עם כל הפרומואים, ההבטחות והציפייה, אני מפחד שערוץ 10 ימשיך עם שורת החדשות השוטפות גם במהלך שידור הבכורה של צמד פרקי הפתיחה של "24". אני מוכן לקבל דחייה של הסדרה - אפילו במספר שבועות, ובלבד שלא יכריחו אותי לראות את עלילותיו של ג'ק באוור עם שלוש שורות עבריות רצות לו מתחת, אחת מהן לא קשורה, מבלבלת ומוציאה את כל העוקץ מסדרת טלוויזיה נפלאה.