המסך המפוצל

הממיר 3/5/03

בממיר היום הרבה פרומואים. חלק שספיילרו, אחרים דווקא מגניבים וגם אחד שפשוט השתמש במוזיקה מפתיעה. וגם: בומטאון, האק וכוכב נולד

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 03-05-2003
92 תגובות
10. סדרת המשטרה החדשה של ערוץ 3, "בומטאון", עומדת בקריטריונים הגבוהים של הסדרה אותה היא מחליפה, "המגן", עם קונספט מצוין, עלילה מרתקת, שחקנים טובים וטוויסטים כמו שאנחנו אוהבים. אם כל הפרקים יגיעו לרמה של פרק הפתיחה המשובח יהיה ממש קשה לבחור מה עדיף - "המגן", "בומטאון" או העונה המתעכבת של "הסופרנוס".



9. הפרומואים של קשת תמיד היו הטובים ביותר מבין שלוש הזכייניות של הערוץ. אבל השימוש בנעימת הסיום של פרק המחזמר של "באפי" לספיישל הסיום של "רק בישראל" היה הברקה של ממש. אולי מישהו בקשת רואה ואוהב את הסדרה? אולי זה יגרום לזכיינית לשדר אותה גם אצלם? ימים יגידו. ואגב, סרט התדמית החדש של ערוץ 2 "שתיים זה תמיד ביחד" - פשוט משובח.

8. בפרק ששודר השבוע ב"דוסון קריק" היה דיון בשאלה מהו הפרק הטוב ביותר אצל "הסימפסונז". לא פחות. אחד בחר בפרק בו "הימורים הפכו לחוקיים ומארג' התמכרה", אך מייד הוסיף ש"הפרק בו הומר נהיה נהג של מונורייל, גם היה פרק מדהים", אחר החליט ש"החביב עליו מכולם היה הפרק שסלמה מתחתנת עם טרוי מקלור". נחמד.

7. ביום חמישי הקרוב מתחילות העונות החדשות של "באפי" ו"אנג'ל" בסטאר וורלד. ואיזה שיר מלווה את הפרומו לעונה החדשה של הערוץ שכוללת סדרות נוספות (פיוצ'רמה, למשל)? נכון, Life's a Show מהמחזמר. וזה אפילו שיר שלא מהווה ספוילר לפרק עצמו. איזה יופי.



6. התוכנית הראשונה של "לא נפסיק לשיר - כוכב נולד", הגירסה הישראלית (פחות או יותר) לאמריקן אידול עם צביקה הדר, היתה חביבה למדי, עם כמה רגעים משעשעים, אך לא היתה מדהימה במיוחד. מקורות יודעי דבר מוסרים שזה אפילו לא מתקרב לגירסה האמריקנית המצליחה. גם הפרומואים לתוכנית היו משעשעים, במיוחד החיקויים של צביקה הדר לצביקה פיק, אריאל זילבר וארקדי דוכין. אפשר לתת צ'אנס לתוכניות הבאות.

5. הפרק ששודר השבוע ב"האק" היה מוזר. בחלקים מסוימים ממנו הוא היה מגוחך (מייק לא מצליח להחזיר למישהו את הכסף במשך לילה שלם. נו, באמת), קצת משעמם (שוטרים עוצרים את מייק כי הוא מרביץ לכספומט, אחר כך נהיים אחוקים שלו ובסוף משאירים אותו באמצע הרחוב), קצת קיטשי (מייק נותן 10,000 דולר למישהי שרוצה להחזיר לעצמה את הילד שלה עם הכסף הזה, אשתו לשעבר מחכה עד שיענה לה כי היא דואגת לו), אבל עם טוויסט נחמד בסוף. סדרה מוזרה, האק. כבר עשרה פרקים שודרו ועדיין לא הצלחתי להחליט אם אני אוהב את הסדרה או שונא את הצדקנות שלה.



4. מלבד "בומטאון" העלה ערוץ 3 במוצ"ש האחרונה שתי סדרות חדשות נוספות. האחת "ג'רמיה", שדובי שרגא מבטיח לנו שהיא רק תלך ותשתפר והשניה "רחובות של תקווה", ממנה יכולנו לראות בינתיים רק את חלקו הראשון של פרק הפיילוט. ממבט ראשון, ומבלי לשפוט את איכותה של כל הסדרה הזאת, זה נראה כמו הגירסה הטלוויזיונית של "רוקי", על כל המשתמע מזה. המון קיטש, אגרופים ודמעות. בכל מקרה, לא מדובר בסדרה חדשה. היא החלה בארה"ב בשנת 2000, הסתיימה שם לפני פחות משנה ובסך הכל יש לה 53 פרקים. בלית ברירה, ערוץ 3 עושה זאת הרבה לאחרונה: גם דארק אנג'ל שמשודרת בימי חמישי הסתיימה כבר די מזמן בארה"ב ושתי הסדרות לא ממש הצליחו שם. נו, טוב. אפשר להתנחם ב"בומטאון".

3. הפרומו לפרק השבועי של "רגליים קרות" ביס פלוס, חשף אירוע שקרה סמוך לסיום הפרק: ההתפייסות של אדם עם אביו. לא חבל?

2. ע"פ מגזין מאי של Yes מחכים לנו החודש סדרה חדשה עם ג'יימס נסביט, סרטים מפסטיבל קאן ועוד כמה סרטים בינוניים ולא מלהיבים. בסך הכל נרשמת אכזבה. האם ביוני, עת ישוגר "עמוס 2" המצב ישתפר?

1. אבל השיא השלילי בחשיפת אירועים חשובים בפרומואים שייך לערוץ 10 עם "24". ראיתם את הפרק, נכון? אני מקווה שלא יצא לכם להיחשף לפרומו שקדם לו, שם רואים את ג'ק יורה בנינה. טוב שלא הראו את הקטע שבו היא הצליחה להתאושש מזה. חבל, כל כך חבל.