המסך המפוצל

אתרי השבוע 15/09/2001

פרצופים בלתי מזוהים בענני עשן מקריסת מגדלי התאומים (אלוהים?), נבואת נוסטרדמוס נוסח ניו-יורק ובקשת מאחלים לנו שנה טובה

מאת: שגיש

פורסם: 15-09-2001
0 תגובות
אירועי השבוע האחרון עוררו להטה כלל עולמית. האינטרנט מפגין במיטבו את כישורי חופש וגילוי הדעת שמיוחסים לו, והקהל משמיע את דברו. האינטרנט, מסתבר, יכול להיות גם כלי די נחמד להפצה של בהלה המונית, וכך כמה אנשים (עירניים?) שהיו להוטים למצוא סימן משיחי בפיצוצי מגדלי התאומים, אולי פיברקו - אולי איתרו (אתם תחליטו) אחד פרצוף שטני שמופיע בזמן פטריית האש, ואחד פרצוף אלוהי שמופיע בזמן הקריסה של בנייני התאומים (התמונה, אגב, מופיעה גם באתר של "טיים"). לשיפוטכם.







"בעיר האלוהים יארע רעם גדול,
שני אחים יופרדו בידי הכאוס, בזמן שהמבצר יעמוד בקושי, המנהיג הגדול יגמגם,
המלחמה השלישית הגדולה תתחיל כשהעיר הגדולה תבער"
"בשנת המאה החדשה ותשעה חודשים,
מן השמיים יגיח מלך גדול של טרור,
השמיים יבערו בארבעים-וחמש מעלות,
אש תקדם את העיר הגדולה החדשה"


נוסטרדמוס, החוזה הגדול מהמאה ה17, שניבא את המהפיכה הצרפתית, עלייתם של הדיקטטורים הנודעים וגם את מלחמת העולם הראשונה והשניה, מגיח שוב מהפינה עם נבואת תוהו חדשה ומאיימת במיוחד. רק מה, הציטוט הנ"ל, שמסתובב ברשת במספר רב של גרסאות, כלל לא מופיע בכתביו של נוסטרדמוס ומדובר במתיחה אחת גדולה. או לפחות, ככה טוענים פה
http://www.urbanlegends.about.com/library/weekly/aa091101b.htm





ולנושא אחר לגמרי: איזה כיף! הידד והיאח! לכבוד השנה החדשה (שכבר ממש כאן, אם לא שמתם לב בגלל כל הרעש שמסביב על נושאים תפלים ולא חשובים אחרים) החליטו בקשת, מסיבה לא ממש מובנת - אבל שיהיה, לתת לכוכביהם העולים לברכנו לכבוד השנה החדשה. בואו לשמוע את אורנה דץ מדברת מתוך סלקום למיקרופון (אחלה איכות, לא לא, א-חלה איכות), את ארז טל אומר ש"כסף זה לא הכל" (ושותל גם פרסומות מאוד ברכתיות ל`הכספת`) ואת קיציס ופרידמן משתטים כרגיל. אגב, שתהיה שנה טובה, כבר אמרנו?
http://www.keshet-tv.com/program.asp?progid=424