המסך המפוצל

הממיר 7/6/03

פרק נפלא בסקרבס, קטע משובח במיוחד של פז, בומטאון, תחרות פרסי הטלוויזיה, רגע קלאסי של סאות` פארק, קיץ גנוב, דוסון קריק וערוץ 10

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 07-06-2003
51 תגובות
10. הקטעים הטובים בפרק ששודר ביום ראשון האחרון בסקרבס: 48 שעות לפני הכניסה ל- "Friend zone", ד"ר קוקס, ג'יי די מתלונן שלחברו הטוב טרק כבר אין זמן אליו, “Just A Little Respect". הקטעים הרעים בפרק: אין. קומדיה כמו שקומדיה צריכה להיות.

9. "נינג'ה פז" ב"מופע שנות השבעים". וכל מילה נוספת מיותרת.



8. תחרות פרסי הטלוויזיה 2003, א': שני אירועים מרגשים במיוחד היו בטקס: כוכבי הסדרות הישראליות (חלקן ותיקות, חלקן עדיין רצות) ששרו את שירי פתיחת הסדרות שלהם וההופעה המשותפת והנוסטלגית להפליא של אושיות טלוויזיה מרנינות כדודו זר, אפי בן ישראל, בץ, נולי, שבי, צ'ומפי, אינ-שם, נירה רבינוביץ', קישקשתא, טלפלא, שרי צוריאל ועוד ועוד ועוד. אך, הנוסטלגיה...

7. הפרק השבועי של בומטאון הראה שהסדרה לא חייבת להסתובב כולה מסביב לרעיון של נקודות המבט הרבות. הפרק, שהתמקד בפירלס ועזר לפתח אותו, כלל גם סיפור טוב, ויותר מהכל: לקראת סופו הוא הפך לרמבומטאון, במובן הטוב של המילה (שלמקו GRAS). התגובות לפרק באתר, דווקא לא מסכימות עם קביעה זו. בגדול, אי אפשר לומר שהיה פרק רע במיוחד והיו שם גם כמה אלמנטים חביבים מאד, אבל מצד שני, בהחלט לא מדובר באחד הפרקים החזקים בסדרה. בינתיים אפשר להגיד על הסדרה שהיא לא יציבה במיוחד, כשלצד פרקים מעולים עם סיפור גאוני, יש גם נפילות לקיטש או סתם יציאות מוזרות. נקווה שההמשך ידגים שוב כמה אפשר לעשות את הסדרה הזאת מצוינת.

6. שלוש שאלות סיום בנוסח "בועות" נענות בתוך שלוש שניות ברגע קלאסי נוסף של "סאות' פארק".

5. זה רק אני או שפתאום הגבלת הצפייה ב"24" בערוץ 10 היא לגיל 14? זה לא היה 8 פעם?

4. השבוע שודר ביס פלוס בלווין הסרט "קיץ גנוב", שהוא הסרט שהופק במסגרת "פרויקט גרינלייט". דווקא לא היה נורא גרוע כמו שכולם חששו ואפילו היו בו כמה רגעים נחמדים משהו. הסדרה ששודרה לאחר מכן, "הפרויקט" שהיתה בעצם פארודיה על כל העסק הזה היתה משעשעת במיוחד (טוב, היא הכילה את דניס לירי), אבל אירוע תירגומי אחד שם העיב על החגיגה. הסדרה הקודמת של דניס לירי, "הג'וב", אוזכרה בתוכנית מספר פעמים ותורגמה כ"העבודה". כל כך טיפשי, במיוחד כשהסדרה שודרה באותו ערוץ ממש ואפילו לא מזמן.


3. עושה רושם שהפרק השבועי ב"דוסון קריק" הצליח לשבור את שיא הטימטום של עצמו, בפרק חסר היגיון להפליא, שנקודת האור היחידה בו היתה ההופעה של “No Doubt". כל הדברים שנגעו לעלילת הפרק היו רעים: ג'ואי שאיבדה את הכרטיסים, דוסון שלא שם לב שהכרטיסים הם ליום המחרת, דוסון וחברתו נטשה נעצרים בגלל הטימטום שלה. אסור להרשות למי שכתב את הפרק הזה לכתוב יותר בחיים שלו. זה ממש נראה שהם ניסו למלא את החלל בין ההופעות של הלהקה.

2. תחרות פרסי הטלוויזיה 2003, ב'. היה כל כך ארוך. ומשעמם. ובני לוי לא זכה. טוב שאפשר היה להעביר ל-"24".

1. יופי שערוץ 10 העלה לוח שידורים חדש, נוצץ וממותג (שבטח יזכה בשלושה אחוזי רייטינג), אבל למה לפגוע ב"אד" באמצע העונה? ואיפה לעזאזל העונה החדשה של "ג'ורדן" או "אנטרפרייז"? ומה יהיה עם "אנג'ל"?