המסך המפוצל

הממיר 14/6/03

בבומטאון ובסקרבס היו פרקים נהדרים, כוכב נולד צוברת תאוצה, קצת על 24, אד ומונק, אבל הכי חשוב - הסימפסונים עשו זאת!

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 14-06-2003
41 תגובות
10. איזה יופי של פרק היה ב"בומטאון" בשבת שעברה. פרק שניצל בצורה מקסימלית את הפורמט של הסדרה. לנצח נזכור לחיוב את כל הדברים שעברו על ריי בתוך החנות: את הטלפון, את הירייה ואת שחקן הטלוויזיה המזדקן. מבריק.



9. הפרק השבועי של "סקרבס" הוכיח שמלבד להצחיק, יודעים שם גם לרגש. בחלק הראשון של הפרק היו כמה רגעים משעשעים עד דמעות, ובחלק השני שלו היו כמה רגעים נוספים שהביאו לדמעות, דווקא לא בצורה קומית. טלוויזיה במיטבה.

8. התוכנית השבוע של "לא נפסיק לשיר - כוכב נולד" סיפקה שואו של ממש. מתח, אקשן, הפתעות, צביקה הדר במיטבו, אפילו הקטעים הרגילים של ניחוש השיר, שנראים בדרך כלל קצת תלושים לעומת התחרות עצמה, היו הפעם ממש במקום. התוכנית, שמיישמת רעיון מצליח מהאמריקאים ומהבריטים, אבל עושה זאת בצורה קצת אחרת, התחילה לא רע ופשוט משתפרת מפרק לפרק.

7. שוב שימוש נפלא במסך מפוצל. הפעם ב"מופע שנות השבעים", בשיחות המקבילות של לורי עם קיטי ושל אריק עם הייד. קיטי: "אני יודעת שאת רוצה חבר חלש שקל לתמרן אותו", הייד: "אני יודע שאתה חלש ושקל לתמרן אותך", קיטי: "אבל את מוכרחה ללמוד לחשוב על העתיד שלך", הייד: "אבל אתה מוכרח ללמוד לחשוב". איזה יופי של ביצוע.

6. הסימפסונים עשו זאת. יופי של רעיון, אלא שמשהו שם קצת צרם. אה, כן. הבוטות הרגילה של "סאות' פארק" עם הקטעים הדוחים המיותרים שלהם. למה הם צריכים את זה כשברור לחלוטין שהם יודעים לעשות קומדיה טובה גם בלי להגעיל?



5. הפרומו לפרק הבא של "באפי" בסטאר וורלד נחמד מאד. אלא שהוא ארוך מדי ומספיילר לאותם אנשים שטרם ראו. חבל. מאד אפילו.

4. איזה סיום עונה מגניב הביאו לנו בפרק ה-13 של "24" ששודר השבוע בערוץ 10. אשתו ובתו של ג'ק ניצלו, גיינס נהרג, הנשיא ניצל והכל בסדר. ואפילו סידרו לנו יופי של קליף האנגר לעונה הבאה, בדמותו של מתנקש חדש. מה, לא? זה לא היה סוף עונה? 24 פרקים בעונה, אתם אומרים? מוזר. כי הפרק של השבוע נראה כאילו הוא סוגר את רוב הקצוות. ממש ממש מוזר.

3. לפי תגובות של חלק ניכר מהגולשים באתר, נראה כאילו "מונק" היא אחלה סדרה. אז כנראה שרק מבחינתי היא קצת מעצבנת. השחקנים שם לא עשו לי שום חשק להתנער מהחלום האמריקאי והשטיקים של השחקן הראשי נראו לי מטופשים ומעצבנים. אני טועה?



2. יתכן שהשיבוץ החדש של "אד" ביום שישי בשעה 18:00 הוא סביר. יתכן. אבל האמת היא שכבר מזמן נמאס מההעברות הללו. מה הם מקווים להשלים שם? סטרייק של ימים בהם שודרה "אד"? כי ארבעה ימים שונים של השבוע כבר יש להם.

1. הצינזורים של סטאר וורלד עברו את גבול הטעם הטוב. מבחינת צופי הערוץ לווילו אין שום רומן עם טארה, שיחות חשובות שמתקיימות ביניהן כשהן יחד במיטה נעלמות כלא היו והגישה הכללית שלהם פשוט מעצבנת. חבל.