המסך המפוצל

מלך הכוכב - חלק ד`

מי יהיו הארבעה שלא יעלו לשלב הבא? וגם - שאלת 50 הנקודות

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 24-04-2004
22 תגובות
החלק הראשון של שלב הסדנאות הסתיים ומתוך 14 המתמודדים עלו 12. שתי תחרויות שונות התקיימו בשלב זה. בראשונה ניסיתם לנחש מי יהיו הארבעה שהשופטים באולפן לא יעבירו לשלב הבא, ובשניה הייתם צריכים לנחש מי יהיו השניים שהקהל יבחר להחזיר לתוכנית. בתחרות הראשונה ניתן היה לזכות ב-20 נקודות ובתחרות השניה בשש נקודות נוספות.

אדם אחד בלבד הצליח לנחש את זהותם של הארבעה. בוסקו מנה חמה, מזל טוב. 20 הנקודות שצבר מר מנה חמה, הציבו אותו במקום הראשון עם 30 נקודות למשך 24 שעות. באותו שלב, ניצבו במקום השני יחד השכן של חזיז ושניקלפריץ עם 25 נקודות לכל אחד. אחריהם, עם 22 נק', היו פיקאסו ושגיא. ER, homer ורד פיש ניצבו מעט אחריהם עם 20 נקודות לכל אחד.

בשלב הבונוס, בוא ניתן היה לצבור שש נקודות, ניחש בוסקו מנה חמה רק את זהותו של אחד מהשניים שהמשיכו הלאה וקיבל שלוש נקודות נוספות, אך נשאר במקום הראשון, שכן שש הנקודות שצברו גם השכן של חזיז וגם שניקלפריץ הציבו אותם יחד במקום השני עם 31 נקודות. פיקאסו רביעי עם 28 נקודות, ובמקום החמישי שלושה משתתפים שצברו 23 נקודות כל אחד: ER, homer ורד פיש.

להלן טבלת המשתתפים בתחרות "מלך הכוכב" אחרי החלק הראשון בשלב הסדנאות:

—
—
מקום—
שם המשתתף—
נקודות בסוף השבוע—
סה"כ נקודות—
מיקום לפני שלב הסדנאות—
—

בוסקו מנה חמה—
23—
33—

—

שניקלפריץ—
16—
31—

—

השכן של חזיז—
21—
31—

—

פיקאסו—
21—
28—
19—
—

ER—

23—

—

homer—
13—
23—

—

רד פיש—
13—
23—

—

שגיא—
10—
22—

—

o f t o v—
18—
20—
88—
—
10—
ולדי דבוייריס—

18—

—
11—
kalbata—

16—

—
11—
restless—

16—

—
11—
שירלי—

16—

—
11—
Yaniv—
11—
16—
26—
—
11—
Pelikan—
16—
16—

—
16—
ענת—

15—

—
16—
אבא של נינט—

15—

—
16—
טיימר—

15—

—
16—
רגב שאול—
15—
15—

—
20—
איילון צפון—

13—

—
20—
צלוטייפ—

13—

—
20—
relvap—

13—
19—
—

התחרות נמשכת
ראשית, חשוב להדגיש, עדיין לא מאוחר להצטרף למשחק. אחת לתוכנית תתבקשו לענות על שאלה או שתיים הקשורות לתוכנית שזה עתה שודרה ב"כוכב נולד 2". בחרו לעצמכם כבר עכשיו כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. מערכת תחרות "מלך הכוכב" מתחננת בפני המשתתפים בתחרות: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. פשוט כי יהיה לנו קשה לזהות יותר מאדם אחד שבחר בניק כלשהו. גולשים שכבר שלחו טפסים תחת ניק מסוים מבלי לציין את כתובת האימייל שלהם, מוזמנים לעשות זאת באמצעות טופס זה. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. עבור חלק מהשאלות נקבל תשובות כבר בתוכנית הבאה, וחלקן יתבררו לנו רק בסופו של "כוכב נולד 2", בגמר הגדול בניצנים.

התוכנית הבאה של "כוכב נולד 2" תשודר ביום שישי הבא, 30/4/04.

"מלך הכוכב" - השלב הרביעי
15 מתמודדים נמצאים בקבוצה השניה של שלב הסדנאות. מתוכם יעלו כבר ביום שישי הבא אחד עשר. עליכם לבחור מי יהיו הארבעה שלא יצליחו לעשות זאת. יש לבחור רק ארבעה מתוך רשימת ה-15. כל ניחוש נכון יזכה בחמש נקודות. טפסים שיכללו יותר מארבע אופציות ייפסלו. כמו כן, על הטפסים להגיע לפני תחילת התוכנית. מי שישלח טופס לאחר פתיחתה של התוכנית - ניחושו ייפסל.

שימו לב. בתחרות זו תישאלו שאלה נוספת שתזכה אתכם בנקודות. השאלה: מבין ה-12 שכבר עלו לשלב הבא, מי יגיע לתוכנית הגמר? כאן עליכם לסמן אפשרות אחת בלבד, כאשר אחת האופציות המוצעות לכם היא "אף לא אחד מהנ"ל". התשובה הנכונה (כמובן שיכולה להיות יותר מתשובה אחת נכונה) תתברר לנו, כמובן, רק לאחר שלב חצי הגמר (שייערך בעוד מספר חודשים) ותעניק למנחשים 50 נקודות!

הערה: ב"כוכב נולד 1" השתתפו בתוכנית הגמר שלושה: שירי, שי ונינט. כך שכל שעליכם לנחש כאן הוא למי מבין ה-12 הסיכוי הגבוה ביותר להגיע לסטטוס של שלושת הכוכבים הנולדים מהעונה הקודמת.




מיהם הארבעה שלא ייבחרו ע"י השופטים בתוכנית הבאה?

ליטל גבאי
האחים צנחני
שירה חן
שמעון טפטה
שירלי לילו

יעל פנדריך
יאיר ביטון
אתי וקנין
הראל מויאל
מיקה שדה

נטלי מרציאנו
גילי קחלון
מיכל רשף
שחר ישי
חנה גור







שאלת 50 הנקודות: מי מבין ה-12 שכבר עלו לשלב הבא, יופיע גם בתוכנית הגמר?

אלון ליטבק
לירון לב
ציפי משהיד
עדי כהן
הראל סקעת
סשה גרישקוב
אף לא אחד

ענת בן חמו
ג'קי טולדו
יעל שחר
שירי אלקבץ
חגית נדרי
אוריאל שאלתיאל









כינוי
אימייל

ההצבעה הסתיימה. החלק הבא של התחרות יפורסם בקרוב.

חזרה אל הפרויקט
אל אתר התוכנית