המסך המפוצל

מלך הכוכב - חלק ו`

בואו לנחש מי יהיו השניים שיעופו בתוכנית הבאה? את מי ירצו להעיף השופטים? הצביעו מהר! יש בונוסים!

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 08-05-2004
55 תגובות
שינויי הפורמט התכופים של קשת גרמו למערכת "מלך הכוכב" לטעות כמעט בנוגע לכל ניחוש בנוגע לתוכנית האחרונה ששודרה ב"כוכב נולד 2". הדבר גרם לכך שבתחרות הפנימית שלנו ניתן היה לצבור לכל היותר 14 נקודות במהלך סוף השבוע האחרון.

בדיוק חצי משולחי הטפסים הצליחו לנחש זהותו של מתמודד אחד בלבד מבין שני אלו שעפו, צוברים בכך 7 נקודות. החצי השני של המשתתפים לא קיבל אפילו נקודה אחת. מבין עשרת המובילים הצליחו שישה לזכות בשבע הנקודות הללו, מתוכם גם צמד המובילים שלנו, ושניים מתוך השלושה שהיו במקום השלישי.

אל טבלת המשתתפים שצברו 6 נקודות ומעלה בתחרות "מלך הכוכב"

החלק השישי בתחרות "מלך הכוכב"
כאמור, עדיין לא מאוחר להצטרף למשחק. אחת לתוכנית תתבקשו לענות על שאלה או שתיים הקשורות לתוכנית הבאה ב"כוכב נולד 2". בחרו לעצמכם כבר עכשיו כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. עבור חלק מהשאלות נקבל תשובות כבר בתוכנית הבאה, וחלקן יתבררו לנו רק בסופו של "כוכב נולד 2", בגמר הגדול.

התוכנית הבאה של "כוכב נולד 2" תשודר ביום שישי, 14/5/04. בתוכנית זו ישירו 12 מתמודדים נוספים, מתוכם יבחר הקהל להדיח שניים. אם להסתמך על הפורמט של התוכנית האחרונה ששודרה, הרי שביום שישי נקבל ארבעה ביצועים לשירים מקוריים, כשבסיום התוכנית נקבל מהשופטים את חוות דעתם לגבי זהותם של שני המתמודדים שצריכים ללכת הביתה. ביום שבת נזכה לקבל את תוצאות ההצבעות של הקהל בבית, שיכריעו מי יהיו השניים הנוספים שילכו הביתה.

אל תמונות 25 המתמודדים

שימו לב: בחלק זה של התחרות ניתן לצבור מספר רב של נקודות. גם בחלקים הבאים של התחרות יהיו שווים הניחושים הרבה מאוד נקודות, כך שגם מי שעוד לא הצטרף למשחק, מוזמן לעשות זאת. עכשיו.

לפניכם 4 שאלות, שימו לב להנחיות בכל שאלה, וכן להסבר הכללי בסיומו של הטופס. בהצלחה!


1. מתוך 12 המתחרים בתוכנית הקרובה, מי יהיו אלו, ששלישיית השופטים תמליץ להעיף? (כעיקרון, אמור כל אחד מהשופטים להגיד מי הם השניים הכי פחות טובים בקבוצה, כך שיש שישה שמות פוטנציאלים. עליכם לסמן לא יותר מארבע אפשרויות. כל ניחוש נכון שווה 3 נקודות)

הראל מויאל
אתי וקנין
הראל סקעת
מיקה שדה
ליטל גבאי
האחים צנחני

נטלי מרציאנו
שמעון טפטה
שירלי לילו
שירי אלקבץ
שירה חן
ציפי משהיד


2. בסיום התוכנית ששודרה בשבת, הציג צביקה הדר את שמונת המתמודדים שהשיגו הכי הרבה הצבעות מהקהל. אם גם הפעם יוצגו כך התוצאות - מי יהיו המתמודדים שיהיו בטוחים בהמשך דרכם? (למרות האפשרות הסבירה שיוצגו שבעה מהמתמודדים, יש לבחור הפעם לא יותר מארבע אפשרויות, בהם אתם הכי בטוחים. כל ניחוש נכון שווה 3 נקודות)

הראל מויאל
אתי וקנין
הראל סקעת
מיקה שדה
ליטל גבאי
האחים צנחני

נטלי מרציאנו
שמעון טפטה
שירלי לילו
שירי אלקבץ
שירה חן
ציפי משהיד


3. מי יהיו השניים שיודחו? (יש לבחור לא יותר משתי אפשרויות. כל ניחוש נכון שווה 7 נקודות)

הראל מויאל
אתי וקנין
הראל סקעת
מיקה שדה
ליטל גבאי
האחים צנחני

נטלי מרציאנו
שמעון טפטה
שירלי לילו
שירי אלקבץ
שירה חן
ציפי משהיד


4. מה יהיה ההרכב בשירם של האחים צנחני? (בחירת ההרכב המדויק שווה 2 נקודות)
שני בנים נוספים
שתי בנות נוספות
בן ובת נוספים
הם ישירו לבד
הם ישירו עם התאומים צילי וגילי, מהעונה הקודמת
אף אחת מהאפשרויות הללו

ניתן לשלוח את הטפסים עד לשלב ההכרזה בשידור חי בתוכנית שתשודר במוצאי שבת, אבל כדי לעשות את הסיפור קצת מעניין יותר, החליטה מערכת המשחק להעניק בונוסים, בצורה הבאה:

מי שישלח את הטופס עד יום רביעי בשעה 7:00 בבוקר, יקבל שלוש נקודות נוספות על כל עשר נקודות שיצבור.

מי שישלח את הטופס בין יום רביעי ב-7:00 בבוקר לפתיחת התוכנית ביום שישי בערב, יקבל נקודה אחת נוספת על כל עשר שיצבור.

מי שישלח את הטופס אחרי פתיחת התוכנית ביום שישי - לא יזכה בבונוס. יתרה מכך, הוא לא יוכל לענות על שאלות 1 ו-4.

מי שיענה על אחת משלוש השאלות הראשונות במלואה (כלומר יצבור 12 נקודות עבור שאלה 1 או עבור שאלה 2, או 14 נקודות עבור שאלה 3), יזכה בשלוש נקודות נוספות על כל שאלה מלאה עליה ענה.

כינוי
אימייל

בקרוב יפורסם החלק הבא בתחרות.


חזרה אל הפרויקט
אל אתר התוכנית
אל טבלת המשתתפים שצברו 6 נקודות ומעלה בתחרות "מלך הכוכב"