המסך המפוצל

מלך הכוכב - שלב השלישיות

אז מי יעלה לחצי הגמר? אלון ליטבק, מיכל רשף או יעל שחר? ומי יהיו שלושת המתמודדים שיצליחו להגיע לגמר?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 16-05-2004
52 תגובות
שלב המוקדמות ב"כוכב נולד 2" הסתיים סוף סוף, והחל מהשבוע הבא מגיעה התוכנית לשלב השלישיות, שבו יתחרו בכל שבוע שלושה מ-21 המועמדים על לב הקהל.

משתתפי תחרות "מלך הכוכב" היו צריכים לענות על ארבע שאלות, שסך כל הנקודות שניתן היה לצבור עבורן היה 61. מתוך 61 הנקודות הללו הוקדשו 20 לשאלות הקשורות לתוכנית ששודרה ביום שישי. השאלות הללו היו את מי ימליצו השופטים להעיף ובאיזה הרכב ישתתפו האחים צנחני. רק משתתף אחד צבר בשלב זה את מלוא 20 הנקודות (שלוש מתוכן הושגו בזכות בונוס על שליחה מוקדמת של הטופס), מה שהזניק אותו אל חמישים הגדולים מתוך למעלה מ-250 משתתפים. מדובר במשתתף חדש בשם idoffryn.

מספר הנקודות הגבוה ביותר שהושג בשני הימים יחד עמד על 38, כשרק משתתף אחד הצליח להשיג אותן. מדובר על talrv, משתתף שצבר עד כה רק 3 נקודות. 41 הנקודות שצבר לאחר התוכנית האחרונה מעמידות אותו במקום ה-23.

מה קורה עם המובילים? בוסקו מנה חמה צבר 31 נקודות, שהשאירו אותו במקום הראשון עם 97 נקודות. השכן של חזיז הסתפק ב-23 נקודות, שהשאירו אותו במקום השני ורד פיש הצליח לצבור 29 נקודות, שאומנם השאירו אותו במקום השלישי, אבל במרחק קטן מאוד מהשכן. ולדי דבוייריס, משתתף נוסף שדורג במקום השלישי, צבר 20 נקודות בלבד ונפל למקום השביעי, ושגיא, שדורג במקום החמישי, צבר רק 22 נקודות וירד שלב אחד, למקום השישי.

אל טבלת המשתתפים שצברו 11 נקודות ומעלה בתחרות "מלך הכוכב"

"מלך הכוכב" - שלב השלישיות
התוכנית הבאה של "כוכב נולד 2" תשודר ביום שישי, 21/5/04. בתוכנית זו יתחיל השלב, שבעונה הקודמת כונה שלב ה"ראש בראש". הפעם, במקום שני מתמודדים בכל תוכנית, יתמודדו שלושה, כשרק אחד מהם יעלה לשלב חצי הגמר.

לאחר שבעה שבועות של שלישיות, תהיה תוכנית ובה יוחזר מתמודד אחד שלא עלה, כך שבשלב חצי הגמר יהיו שמונה מתמודדים. אל הגמר יגיעו שלושה.

השלישייה הראשונה: אלון ליטבק, מיכל רשף ויעל שחר



לפניכם 4 שאלות. מכיוון שהתוצאות יוכרזו כבר בסיומה של התוכנית ביום שישי, על הטפסים להישלח לא יאוחר ממועד פתיחת התוכנית.


1. מי יעלה לשלב חצי הגמר? (ניחוש נכון שווה 20 נקודות)
אלון ליטבק
מיכל רשף
יעל שחר

2. מי יסיים במקום השני? (בהנחה שזהותו תיחשף. ניחוש נכון שווה 12 נקודות. 3 נקודות נוספות למי שינחש נכון גם את זהות המסיים במקום הראשון. מנחש אשר ניחש הפוך את זהותם של שני המקומות הראשונים, יזכה ב-5 נקודות)
אלון ליטבק
מיכל רשף
יעל שחר

3. עבור כל אחד מהזמרים והלהקות הבאים, ציינו האם לדעתכם נשמע שיר שלהם בתוכנית הקרובה של "כוכב נולד 2"? (הכוונה לכל שיר שיושר במהלך התוכנית של יום שישי הקרוב. נקודה נכונה תינתן על כל ניחוש נכון)
גידי גוב    כן  לא
אייל גולן    כן  לא
ריטה / רמי      כן    לא
החברים של נטאשה    כן  לא
מישהו ממשפחת פיק (האחיות, צביקה)    כן  לא
מישהו ממשפחת בנאי (כולל משינה)    כן  לא

4. מבין 21 המועמדים הסופיים, מי הם השלושה שיגיעו לגמר הגדול? (חלוקת הנקודות תתבצע כדלקמן: 30 נקודות על ניחוש נכון בודד, 70 נקודות על שני ניחושים נכונים, ו-120 נקודות על ניחוש מלא. יש לסמן שלושה מועמדים בלבד)

הראל מויאל
אלון ליטבק
יעל שחר
אתי וקנין
הראל סקעת
מיקה שדה
ג'קי טולדו
אוריאל שאלתיאל
לירון לב
האחים צנחני
סשה גרישקוב

שמעון טפטה
יעל פנדריך
מיכל רשף
חנה גור
חגית נדרי
עדי כהן
שירלי לילו
שירי אלקבץ
שירה חן
ציפי משהיד



כינוי
אימייל

חלק זה בתחרות הסתיים. החלק הבא יפורסם בקרוב.

חזרה אל הפרויקט
אל אתר התוכנית
אל טבלת המשתתפים שצברו 11 נקודות ומעלה בתחרות "מלך הכוכב"