המסך המפוצל

גירל פאואר

הפרסומת החדשה של `כריות` עושה לגברים בדיוק כל מה שהנשים לא רוצות שיעשה להן. הפוך על הפוך או לפמיניזם הידד?

מאת: נועם שור

פורסם: 14-08-2001
2 תגובות
בפרסומת החדשה של תלמה לדגני הבוקר "כריות", מציגים לפנינו בחורה ממוצעת, לא רזה מדי ולא שמנה, לא כעורה וגם לא מגנט למבטים מורעבים, מסתובבת בכל-בו ענק המציע גברים מסוגים שונים למכירה. החכמים, הרוחניים, המסוקסים, והחטובים ושאר צרות הבאות לעולם. אך אבוי, לבחורתנו השיקית בטירוף קשה להחליט איזה דילדו לקחת הביתה. ולכן, היא פונה לזבנית ומבקשת שילוב מיוחד בגבר שלה, מסוקס, חכם ורגיש.

ושיהיה... קראנצ`י כזה.

נסו לתאר לעצמכם פרסומת דומה אבל הפוכה. בחור צעיר, לא הורס ולא טפיל, לא מחוצ`קן ולא סמי הורי, מסתובב במרקט ענק המציע נשים למכירה. היפה, האופה, המושתלת והמזדיינת. אך שוב, לבחורינו הקט יש קשיים בהחלטתו הקריטית ולכן הוא פונה ליועץ הנשים, או במקרה שלנו, הסרסור, ושואל אותו היכן ניתן למצוא, ואם אין במלאי, אולי ניתן להרכיב לו ונוס פרטית משלו בעלת חזה עצום וגזרה דקיקה, ואולי, אם אפשר ולא קשה, לקבל ספרים של רות סירקיס מושתלים מראש במעלה אונתה השמאלית של האמזונה המלאכותית.

אה, כן. ושתהייה קראנצ`ית כזאת.

הביאו לפני את האידיוט המזוכיסט שרק יעז לחשוב להעלות לשידור פרסומת שכזו.

הרי פרסומת שכזו, שכל כך משפילה נשים, פוגעת ברגשות הצופים התמימים והנבערים ומזכירה את שוק הזנות הענף בארצנו, לא תעבור את שומר הסף הליברלי ביותר בוועדת הצנזורה של הרשות השנייה.



אז אם מישהו מוכן להסביר לי מדוע ולמה מקרינים שוב ושוב במהלך הלילה פרסומת כל כך פוגענית? אני כגבר, נפגעתי עד עמקי אשכי, הרגשתי מנוצל ואף יותר מכך. הרגשתי זול וחשוף.

אז מה תגידו פמיניסטיות (לא שיש משהו רע עם זה) יקרות? אתם מראות לגבר איך זה להיות בצד השני של המתרס? ניחא.

אבל הז`אנר הפך לטרנד!

שתי דקות תמימות קדימה לאחר המשוקצת הנ"ל, ועל מסכי נחה הפרסומת של מי עדן. כן, זה כבר פסה לחלוטין לדבר על התשדיר הזה, אבל אני כבר בשוונג.

שוב, נהפוך את היוצרות.

דודי "שיוו! זה דודי לוי" לוי, נכנס למקפיא של איטליז בקינג ג`ורג`. הוא בוחן את שדיהן והיקף מותניהן של גושי הבשר המוקפאים במקרר הענק ושם את עינו על שוק וירך משובחים במיוחד. דודי מנגב את זיעתו הניגרת במורד גופייתו מרוב התרגשות, שולף אולר שוויצרי יוקרתי ופותח במלאכת החציבה בין עופריה החשופים של המוקפאת המוזכרת לעיל. דודי שלנו מבין כי אין לו הרבה זמן לפני שיגיע לפורקנו המוחלט והבלתי נמנע ולכן הוא בוחר לבעוט בגוש הקרח שבו כלואה היפה הנמה ולנפץ אותו לרסיסים ללא התחשבות בכבוד האישה ובזכותה החוקית להצביע. מכאן ההמשך ידוע.

ומגעיל.

עוד תשדיר לגיטימי לחלוטין כביכול, שלא ייכנס לפליי ליסט של הרשות.

והבורגר ראנץ` עם ה"תגדיל תגדיל" שלהם. דנה אשכנזי, בחורה מפחידה ואימתנית לכל הדיעות, מודיעה לצעיר תמים וחסר ניסיון שבלי 29 סנטים פיפון מינימום, אין דייט ואין קולה.

לי לא נותר לעשות דבר חוץ מלשאול את הנהלת הסופרלנד מה הסיפור עם החלפת הלוגו שלהם מבחור נוירוטי וקופצני בעל שיני סוס מוגזמות לפריק מוטנטי בעל סקס אפיל דו מיני.

ונקודה למחשבה:
אם הג`ינגל החדש של כריות ילך משהו כמו "תנגוס בכרית ותרגיש פצצה", יש סיכוי שאוכלוסיית חובבי הגברים תפגע?

פוליטקלי קורקט אפ ת`ר אס!