המסך המפוצל

חדשות: ניקיטה חוזרת

ניקיטה חוזרת לשמונה פרקי סיום אחרונים בהחלט

מאת: שגיש

פורסם: 26-09-2001
3 תגובות
מי מכם שהספיק לשכוח את סדרת המופת `ניקיטה`, לבטח יזכר ב??מיידי ברגע שיניח את עינייו על פטה וילסון המדהימה, שהפכה לסמל המסחרי של אחת מהתוכניות היותר טובות שאי פעם נצפו על המסך הקטן.

"La Femme Nikita", או סתם "ניקיטה" בשבילכם, היא סדרת הביון הטובה בעולם. `מדור 1` הוא גף ממשלתי חסוי, שתפקידו לשמור על הסטטוס קוו העולמי, ע"י סיכול פעולות טרור ושאר מבצעים עתירי הייטק.

את הסדרה שנמשכה מספר עונות לא מבוטל (4), ושאחד מסיפוריה המרכזיים היה אהבתם חסרת המעצורים של מייקל וניקיטה, הסוכנים הבכירים, החליטו כרעם ביום בהיר להביא לסיום בזק. הרייטינג עשה קצת בעיות, הצופים לא נשארו נאמנים (העונה הרביעית היתה מאכזבת במקצת) והיוצרים החליטו שעדיף לפרוש בשיא. כך שמו קץ לסדרה בשני פרקי הסיום של העונה, שברו את הכלים וערבבו את כל העלילה, בצורה מאוד מאוד לא ריאלית. ניקיטה התגלתה כסוכנת בכירה של ארגון ביון מפקח אחר, מדלין, השניה בפיקוד `מדור 1` שמה קץ לחייה, ניקיטה הכריזה בפני מייקל שלא אהבה אותו מעולם, ובשורה התחתונה: כאוס לא נורמלי.

הצופים, כמובן, לא הרשו שכך תגיע לסופה אהבתם הגדולה שלהם, ולחץ גדול שהופעל על היוצרים הביא אותם לצילום שמונה פרקי סיום, אחרונים בהחלט, בשביל לגמור את `ניקיטה` כמו שצריך.

`ניקיטה` הפסיקה לשדר לפני מספר חודשים בערוץ 3 (נגמרה העונה הרביעית ונשאר לחכות לפרקי הסיום), ובסוכות הקרוב ישדר ערוץ 3 את שמונת פרקי הסיום המיוחלים.


ארבעה פרקים ברצף ישודרו בערב סוכות, יום ב`, ה1/10 בערוץ 3 בשעה 22:15
ארבעת הפרקים הנותרים ישודרו בערב "שמחת תורה", יום ג`, ה9/10