המסך המפוצל

ניוזון 1, 24/11/04

חדשות, מבזקים, ידיעות. תוצאות הפינגר.

מאת: assafTV

פורסם: 24-11-2004
9 תגובות
השער ימשיך לפעול. ערוץ ה-Sci-Fi הזמין עונות נוספות מסדרות הדגל שלו "סטארגייט" ו"סטארגייט: אטלנטיס". צילומי עונות 9 ו-2 של הסדרות, יחלו במרץ הקרוב והן מתוכננות לעלות בערוץ ביולי 2005.

ובעוד קולונל ג'ק או'ניל ימשיך לסייר בגלקסיה, הת'ר לוקלייר ובלייר אנדרווד מצאו עצמם מקורקעים. "LAX" בוטלה לאחר 10 פרקים. על המדף ממתינים שלושה פרקים נוספים שצולמו, אך לא יודע מתי - אם בכלל - הם ישודרו. גם הסיטקום "Second Time Around" של UPN לא ישוב למסך לאחר שידור 13 הפרקים שכבר צולמו.

במקביל הזמינה UPN עונות מלאות מ"ורוניקה מארס", למרות רייטינג נמוך, ומ"קווין היל", שמסתמן כהצלחה גדולה, יחסית לרשת. רשת CBS הזמינה עונות מלאות מהקומדיות "Center of the Universe" עם ג'ון גודמן ו"Listen Up" עם ג'ייסון אלכסנדר, למרות ביקורות קטלניות במיוחד.



"איש משפחה" צפויה לחזור מהמתים בקיץ הבא ובינתיים FOX מתכננת לשדר את הפרק הגנוז "When You Wish Upon a Weinstein" ב-10 בדצמבר.

רן לוי דיווח בגליון "רייטינג" האחרון שגם yes וגם HOT מתכננות להשיק ערוץ שישדר ב-HDTV עד הקיץ הבא. בארה"ב רשתות המתמחות בשידורי HDTV כגון HDNet ו-INHD, המשדרות בעיקר שידורי ספורט אשר עקב איכות התמונה הגבוהה של שידורי ההיי דפינישן מספקים חווית צפייה הקרובה ביותר של "להיות שם", משדרות יותר ויותר תכניות "ספורט" המתמקדות בתחרויות של נשים בביקיני ושאר מלבושים מינימליים. במקביל, שידורי האירוטיקה והפורנו בהיי דפינישן תופסים גם הם תאוצה. הסיבה לאחוז ההולך וגדל של שידורים אלו הינה ששידורי היי דפינישן הם עדיין משהו שרק משוגעי טכנולוגיה ממהרים לרכוש ואלו, ברובם הגדול, גברים. ומה יותר מושך גברים מלצפות בנשים מעורטלות בחדות גבוהה?

ליסה קודרו היא כוכבת סיטקום לשעבר שמנסה להחיות מחדש את הקריירה שלה. לא, לא מדובר בהכרח בחייה האמיתיים, מדובר בעלילת הסדרה החדשה שלה "קאמבק". HBO הזמינה 14 פרקים, כולל פרק הפיילוט, מהסדרה. ליסה קודרו שותפה לכתיבה ולהפקה, כמו גם מייקל פטריק קינג, ממפיקי "סקס והעיר הגדולה", מהלהיטים המזוהים ביותר עם HBO. חברת ההפקות של קודרו שותפה להפקה מבית אולפני וורנר.





תוצאות הפינגרטיפ

בסך הכל הצביעו 60 אנשים בסקר. להלן התוצאות הסופיות:

הלהיט הכי מוצדק - מבין שלוש הסדרות החדשות הכי מצליחות בארה"ב, ההצלחה של מי הראויה ביותר?

שני הלהיטים של ABC הגיעו לתיקו במקום הראשון. אחריהם, בהפרש ניכר, "CSI: ניו יורק":
1. עקרות בית נואשות, 29 מצביעים (48%)
1. אבודים, 29 מצביעים (48%)
3. CSI: ניו יורק, 2 מצביעים (3%)



הכתבה שייכת לשער ZONE 1
טבלאות הרייטינג 8-14/11/04