המסך המפוצל

ניוזון 1, 9/1/05

ידיעות, חדשות, תוצאות הפינגר.

מאת: assafTV

פורסם: 09-01-2005
39 תגובות
רשת ABC הזמינה פיילוטים לארבע סדרות חדשות המתוכננות לעלות במהלך העונה ו/או בעונה הבאה.

"What About Brian" עוסקת בבראיין, הרווק היחיד בין חבריו הנשואים בני השלושים ומשהו. דנה סטיבנס ("עיר של מלאכים") כתבה ומפיקה, ויחד איתה מפיק את הסדרה ג'יי.ג'יי. אברהמס, אשר חברת ההפקות הפרטית שלו Bad Robot תפיק את הסדרה יחד עם אולפני טאצ'סטון.

"Westside" הינה סדרה העוסקת בעולם הנדל"ן ומתרכזת בסוכנות יוקרתית לנדל"ן באזור לוס אנג'לס. הסדרה מופקת ע"י אולפני וורנר. עוד מאותם אולפנים, סדרה משטרתית מאת ג'ון וולס ("אי.אר", "משמרת שלישית") בשם "Evidence". בתחילת כל פרק יוצגו לנו כל העדויות, ואז יחלו לנסות לפענח אותן ולפתור את התעלומה.

רוד לוריא הפיק בשנה שעברה את הסדרה המצוינת "Line of Fire" עבור ABC, אך זו כשלה ברייטינג ובוטלה לאחר 9 פרקים בלבד. ללוריא יש חוזה מקיף עם הרשת ובמסגרת אותו חוזה הוא יפיק עבורה את הסדרה "Commander in Chief", אשר תופק ע"י אולפני טאצ'סטון. הרשת הזמינה פיילוט בן שעתיים לסדרה שתעסוק בנשיאה הראשונה של ארה"ב.

רשת FOX מרוצה מ"האוס" והזמינה ממנה פרקים נוספים. סך כל הפרקים בעונה הראשונה יסתכם ב-18. הסדרה, בה מככב יו לורי, נרכשה ע"י HOT ותשודר בערוץ 3 במהלך השנה.



מפיק העל ג'רי ברוקהיימר ("זירת הפשע" בטלוויזיה, שלל להיטים בקולנוע, מ"ארמגדון" ועד "אוצר לאומי") קיבל אור ירוק לשני פיילוטים אותם הוא מפיק. NBC אישרה את הפקת "E-Ring" ואילו ה-WB אישרו פרויקט אחר שלו, נטול שם בשלב זה. "E-Ring" נוצרה ע"י דיוויד מק'אנה וקן רובינסון, יועצים לנושאי טרור ומודיעין צבאי ל-CNN וחברים ב"כומתות הירוקות" בעברם. הסדרה מתוארת כ"הבית הלבן, אבל בפנטגון".

הסדרה האחרת של ברוקהיימר, נטולת השם כאמור, עבור ה-WB, גם היא בעצם סוג של טייק אוף על סדרה אחרת. הפעם הנגזל הוא הרופא הצעיר מהאייטיז דוגי האוזר. אלא שבמקום רופא יש לנו הפעם מקצוע אחר, סורפרייז סורפרייז - עורך דין. הסדרה תתמקד במערכת היחסים בין עו"ד צעיר בן 17 לבין המנטור, המורה הרוחני שלו.

NBC הזמינה פיילוט לסיטקום בשם "Love Ones" יתמקד בשלושה זוגות אשר חייהם לא ממש יצאו כפי שהם קיוו. הפיילוט מופק ע"י NBC Universal. עוד מ-NBC, פיילוט לסיטקום חדש בשם "Four Kings" מאת יוצרי ומפיקי "וויל וגרייס" דיוויד קוהן ומקס מוצ'ניק, המופק ע"י אולפני וורנר. הסדרה תעסוק בארבעה חברי ילדות הגרים בניו יורק. (הממ... חברים... ניו יורק... NBC... וורנר...)

אליסון האניגן היא התוספת החדשה לקאסט של הסיטקום החדש של ג'ניפר לאב יואיט. האניגן תגלם, כמה מפתיע, את תפקיד החברה הטובה של דמותה של יואיט, העובדת ככתבת ספורט. אד או'ניל יגלם את הבוס. הסדרה "In the Game" תעלה לקראת האביב ב-ABC.





בפינגר שאלנו אתכם איזה סדרה כבר מיציתם והגיע הזמן לבטל.
על חודו של קול, גברה "ג'אג" על "מכושפות" בתור הסדרה שהכי מיציתם. ומנגד, "חוק וסדר" ו"משפחת סימפסון", עם 31 עונות ביחד, עדיין לא מיצו עצמן, לפחות לא אצל המצביעים.



בסך הכל הצביעו 129 אנשים בסקר. להלן התוצאות הסופיות:

טוב מיצינו, תבטלו כבר
1. ג'אג, 31 מצביעים (24%)
2. מכושפות, 30 מצביעים (23%)
3. הישרדות, 20 מצביעים (15%)
4. אי.אר, 17 מצביעים (13%)
5. הרקיע השביעי, 13 מצביעים (10%)
6. מסע בין כוכבים: אנטרפרייז, 10 מצביעים (7%)
7. חוק וסדר, 4 מצביעים (3%)
7. משפחת סימפסון, 4 מצביעים (3%)

בפינגר החדש אנו שואלים אתכם איזו סדרה נשמעת לכם כמסקרנת ביותר. מבין האופציות, רק "מדיום" של NBC עם פטרישיה ארקט, כאישה המתקשרת עם מתים העוזרת למשטרה לפענח פשעים, כבר עלתה לשידור. לאחר צפייה בפרק הפתיחה, ללא הרבה ציפיות או ידע מוקדם, הופתעתי לטובה והחלטתי להכניסה לסקר. גם הרייטינג של הסדרה הפתיע לטובה, אבל על כך ב"קרב על הרייטינג", שישוב לאחר פגרת חגים קצרה.

פרטים על יתר הסדרות המופיעות בפינגר החדש:
"צדק עיוור".
על In The Game, יש מעט פרטים בניוזון הזה ממש.

פה תמצאו פרטים על ג'וני זירו, כמו גם מידע על "אבא אמריקאי" וגם על The Inside, שבמקרה שלה כבר לא אקטואלי, היות והמפיקים החליטו ללכת על קונספט אחר לסדרה, עם אותו הקאסט. הסדרה תעקוב אחר צוות חקירה בלוס אנג'לס, במקום לעסוק בשוטרים סמויים בתיכון א-לה "רחוב ג'אמפ 21".

על "את'נס" (אתונה), מבית היוצר של ג'וש שוורץ (The OC) תוכלו למצוא כאן פרטים.

פוינט פלזנט היא "ה-OC פוגש את ה-OMEN", כך הגדירה זו מרטי נוקסון. הסדרה מספרת על נערה הנשטפת לחוף העיירה פוינט פלזנט ובואה מביא דברים מוזרים לעיר. הסדרה נרכשה ע"י HOT במסגרת עסקה מקיפה עם אולפני פוקס.