המסך המפוצל

ניוזון, 1/4/05

מבזקים וחדשות.

מאת: assafTV

פורסם: 01-04-2005
48 תגובות
טום אוורט סקוט ("מה שאת עושה לי") הוא אולי שחקן מוכר וטוב, אבל לא מספיק טוב עבור FOX. לאחר צפייה בפיילוט של "Stacked" החליטה הרשת שהוא איננו מתאים לתפקיד והחליפה אותו באלון גולד, שהופיע בסדרה "נשואים עם הורים" אשר שרדה כעונה בודדה ב-NBC בעבר. הסיטקום החדש הינו מבית מדרשתו של סטיבן לוויטן ("תהרוג אותי וזהו").

ואפרופו לוויטן, רשת CBS הזמינה ממנו פיילוט לסדרה קומית חדשה, שאף היא תעסוק במגזין, בדומה ל"תהרוג אותי וזהו". עדיין אין שם לפיילוט אבל מה שיש זה שחקן - אנריקו קלנטוני, קית' מארס ב"ורוניקה מארס" - ששב לשתף פעולה עם לוויטן (כזכור, קלנטוני גילם את הצלם אליוט ב"תהרוג אותי וזהו"). מה זה אומר על עתידה של "ורוניקה מארס"? ימים יגידו. בינתיים הרייטינג של הסדרה ממשיך להיות נמוך ובשבוע האחרון, הסדרה סיימה במקום האחרון בקרב גילאי 18-49. זהו נתון לא הכי מעודד בהתחשב בהיעדרות הארוכה של הסדרה מהמסך.

ועוד מגזרת "תהרוג אותי וזהו": וונדי מאליק, אשר מופיעה כיום ב"ג'ייק מתקדם" לצידו של ג'ון סטאמוס, כנראה לא מאמינה בעתיד הסדרה. מאליק הוחתמה לקומדיה חדשה של רשת ה-WB. גם סדרה זו, כמו הסדרה של לוויטן, נטולת שם בשלב זה.

"האנטומיה של גריי", דרמת הרפואה החדשה של ABC, עלתה השבוע בארה"ב וזכתה לביקורות ולרייטינג טוב. אבל הסדרה עלתה לכותרות גם עקב סיבות אחרות: השחקנית הראשית בסדרה, אלן פומפיאו, המגלמת את הדמות הראשית מרדית' גריי, דומה להפליא לשחקנית הקולנוע רנה זלווגר. כעת מנסים ב-ABC לשכנע את זלווגר להופיע בסדרה בתפקיד אחותה של גריי. הכוונה היא להביא אותה לקראת סיום העונה הנוכחית, אך אם הלו"ז של זלווגר לא יאפשר זאת הם יתפשרו על תחילת העונה הבאה. זלווגר עשויה להופיע במספר פרקים בסדרה.



ג'יי.ג'יי. אברהמס נהנה משתי תוכניות מצליחות ברשת ABC אבל למרות שהרשת הייתה ביתו החם מזה שנים ולמרות שהוא מפתח עבורה סדרות נוספות לעונה הקרובה, מסתבר שעם ההצלחה בא התיאבון. אברהמס והרשת נקלעו למחלוקות על גובה החוזה ביניהם וכעת אברהמס מאיים לערוק לרשת אחרת. פיטר ליגורי, הנשיא החדש של FOX, אשר מחליף את גייל ברמן הפורשת, כבר פנה לאברהמס בדיל מפתה. למרות שלא יהיה זה סביר שאברהמס יוכל לקחת את "אבודים" איתו ל-FOX, עצם העובדה שאברהמס נוטש בצורה זו את הרשת עלול לפגוע בסדרה המצליחה כיוון שאנשי ABC יהיו מעונינים להרחיקו מהסדרה כ"עונש" ולמנות לה מפיק בפועל אחר. עתידה של "זהות בדויה" מעורפל יותר, למרות הצלחתה ברייטינג העונה, ההצלחה הזו תלויה לחלוטין ב"אבודים": בשבועות בהם לא שודר פרק חדש בסדרה "אבודים", צלל הרייטינג של "זהות בדויה" אל מתחת ל-7 מיליון צופים - רייטינג הדומה לרייטינג בעונות הקודמות.

יוצר הסדרה "אוליבר בין" האוורד גווירץ, מצטרף כמפיק בפועל לסיטקום "כולם שונאים את כריס" שאותה יצר ומפיק כריס רוק. מן הסתם, נסיונו של גווירץ בקומדיות תקופתיות, יהיה לעזר רב.

לאחר כשלון "LAX", שוקלים ב-NBC לשחרר את הת'ר לוקלייר מהחוזה שלהם עימה. לוקלייר לא תישאר מובטלת זמן רב, היא כבר החלה במגעים ראשוניים עם ABC להצטרף למגה-להיט "עקרות בית נואשות". לוקלייר בוודאי לא תזיק לרייטינג הגבוה של הסדרה.

הרייטינג המידרדר של "סמולוויל" גורם למפיקים לנקוט בצעדים נואשים בנסיון להעלותו. כמה נואשים? ובכן, קלארק קנט ינהל רומן עם... לקס! כן כן. לאחר שלקס לות'ר יגלה במערה קריפוטנייט ורוד, קלארק יחל לחוש משיכה מינית בלתי מוסברת ללקס, אשר מצידו, עקב השפעת הקריפטונייט, לא יביע התנגדות. אפשר לנחש שאלפי כותבי פיקים על קלקס יוכלו לראות סוף סוף את חלומם מתגשם.



אדם ברודי ורייצ'ל בילסון, זוג בחיים ועל המסך, רוצים יותר זמן מסך לדמויותיהם. כמה יותר? ברודי דורש לא פחות ולא יותר מספין-אוף שיתמקד בסת' וסאמר. הספין-אוף יתרכז בסת' וסאמר אשר עוברים ללמוד בקולג' ניו יורקי, שם סת' יתחיל במקביל לכתוב קומיקס ואילו סאמר תתגלה כאשפית פיננסית בבורסה. בכל אופן, המעריצים יכולים להישאר רגועים, סת' וסאמר ישארו בשלב זה במחוז אורנג', הספין-אוף ימתין לפחות עד תום העונה השלישית של ה-OC, או אפילו הרביעית, עד אשר דמויותיהם תסיימנה את התיכון.