המסך המפוצל

מלך הכוכב 2 - חלק ה`

19 כבר עלו אל "נבחרת העונה". מיהם השניים שיעלו דרך גלגל ההצלה?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 11-04-2005
35 תגובות
19 מתמודדים כבר עלו אל "נבחרת העונה" של "כוכב נולד 3". התוכנית הבאה היא שלב "גלגל ההצלה". התוכנית תחולק לשני חלקים. בחלק הראשון יוצגו לנו עשרת המתמודדים שעוד יש להם סיכוי להגיע אל "נבחרת העונה", ובחלק השני יבחרו שניים מהם בשידור חי.

"מלך הכוכב 2"
כך נראית הטבלה לאחר ארבע תוכניות.

המשך המשחק
עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

בכל טופס תתבקשו לענות על מספר שאלות. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. עבור חלק מהשאלות נקבל תשובות כבר בתוכנית הבאה, וחלקן יתבררו לנו רק בסופו של "כוכב נולד 3", בגמר הגדול בניצנים.

התוכנית הבאה של "כוכב נולד 3" תשודר ביום שני, 18/4/05. על הטפסים להגיע עד לפתיחתה של התוכנית.


מלך הכוכב - מי יהיו שני המצטרפים האחרונים ל"נבחרת העונה"? (טופס מספר 5)



שאלת ארבעים הנקודות
1. כאמור, בתוכנית הבאה יבחר הקהל בבית שניים מתוך עשרה מתמודדים. לפניכם עשרת המתמודדים הללו. ליד כל אחד מהמתמודדים - משבצת ריקה. לרשותכם 40 נקודות. חלקו אותם בין עשרת המתמודדים הללו כרצונכם (אך על סך כל הנקודות אסור לעבור את ה-40 כמובן). אתם יכולים לרשום 20 נקודות ליד מתמודד אחד, ו-20 נקודות ליד מתמודד אחר, ואתם יכולים לחלק את הנקודות שלכם בכל דרך אחרת שתחפצו. שני המתמודדים שיעלו לשלב הבא, יעניקו לכם את מספר הנקודות שרשמתם לידם, בצורה הבאה: המתמודד שיעלה מהמקום השני יתן לכם את מספר הנקודות שרשמתם לידו, המתמודד שיעלה מהמקום הראשון יזכה אתכם ב-20% יותר ממספר הנקודות שרשמתם לידו (אם לא יספרו לנו בתוכנית מי ראשון ומי שני, יהיה ערך הנקודות זהה עבור המקומות הראשון והשני). מבולבלים? הנה דוגמא שתמחיש את העניין (שמות המתמודדים בדויים): נתתם 10 נקודות לנינט, 20 להראל סקעת, ו-10 להראל מויאל, כשנינט עלתה מהמקום הראשון וסקעת מהמקום השני? קיבלתם 20 נקודות על סקעת ועוד 12 על נינט, ובסה"כ 32 נקודות. אם הייתם נותנים את כל הנקודות לנינט, הייתם זוכים ב-48 נקודות.
יהודה סעדו:
נעמה פנחסוב:
שיר ביטון:
עידן שניאור:
אורלי מגורי כהן:

2. כמה הצבעות יהיו בסך הכל? (בעונה שעברה בשלב הזה, היו 420,465 הצבעות בסך הכל. שיטת ההצבעה השתנתה השנה ורק מי שנרשם באתר הרשמי יכול להצביע למתמודד העדיף עליו, כך שסביר להניח שמספר ההצבעות השנה בשלב זה יהיה נמוך ממה שהיה בעונה הקודמת. שווי השאלה: 20 נקודות למנחש הקרוב ביותר, 19 נקודות לבא אחריו, וכן הלאה)