המסך המפוצל

מלך הכוכב 2 - חלק ו`

21 המועמדים הסופיים כבר ידועים. השלב הבא בתחרות - הגמרים האזוריים. מי יהיה הראשון שיודח?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 23-04-2005
14 תגובות
אז אנחנו כבר יודעים מי יהיו 21 המתמודדים ב"נבחרת העונה" של "כוכב נולד 3". ביום שני הקרוב תשודר תוכנית שתכלול את מיטב האודישנים המשעשעים (או משהו בסגנון) והתוכנית שלאחר מכן (שתשודר ביום שני, 2/5/05) היא הגמר האזורי הראשון מתוך שלושה, שיכלול הופעות חיות של המשתתפים מול קהל. הגמר האזורי הראשון יכיל שירים של שלום חנוך. בכל תוכנית ישירו שבעה מתמודדים והצופים יתבקשו להצביע עבור המשתתף העדיף עליהם, והמשתתף שיקבל את מספר הקולות המועט ביותר ייאלץ להיפרד מהתוכנית.

אז מה קורה בתחרות שלנו?
התוכנית האחרונה סיפקה לנו, מלבד את שמות שני המתמודדים האחרונים ברשימה, גם תשובות לשאלות שנשאלתם בטפסים קודמים.

בטופס מספר 1 נתבקשתם להכריע בשאלה הרת הגורל האם גם הפעם יגיעו תאומים לשלבים המתקדמים. התשובה היא כמובן "לא", ומי שצדק קיבל 5 נקודות. נשאלתם גם האם יהיה לנו שם שיחזור על עצמו יותר מפעם אחת (דוגמת צמד ההראלים מהעונה הקודמת), והתשובה היא שכן, כי השנה קיבלנו את מיכאל עינב ואת מיכאל קירקילן. 5 נקודות הוענקו למי שניחש זאת נכון. השאלה האחרונה באותו טופס היתה "כמה בנות שבשמן מופיע צירוף האותיות "שיר" תגענה לשלבים המתקדמים?" והתשובה הנכונה היא שתיים - שיר ביטון ושירלי נוב. מי שניחש זאת בצורה מדויקת קיבל 6 נקודות.

בטופס מספר 3 נשאלתם כמה מתוך 21 המועמדים הסופיים יהיו בנים. מי שרשם "10" במשבצת זכה ב-8 נקודות. בתוכנית האחרונה גם קיבלנו תשובה בנוגע לכמה מועמדים נוספים משאלה מספר 7 בה נשאלתם מי לא יעלה מבין רשימה של 18 מועמדים, ומי שבחר באחיות רייז, באופיר צנחני, באושרי חמו, או בשני שיק הרוויח עשר נקודות נוספות. 3 נקודות הורדו למי שבחר ביהודה סעדו, שדווקא עלה.

בטופס מספר 4 נשאלתם האם מיכאל עינב ונעמה פנחסוב יעלו לשלב הבא, ומי שענה שמיכאל יעלה ונעמה לא זכה ב-5 נקודות. מי שענה שמבין ה-11 הנותרים שיעלו, יהיו שישה בנים, הרוויח 4 נקודות נוספות.

ומה קרה בטופס מספר 5? חלק מכם נתן את כל 40 הנקודות ליהודה סעדו, והוסיף למאזנו 40 נקודות. שבעה מכם עשו זאת, והמתמודד שהגיע הכי גבוה עם ההימור הזה הוא בן, שלאחר חישוב כל הנקודות הצליח לזנק מהמקום ה-12 היישר אל המקום הראשון. פיקאסו ביצע זינוק אפילו גבוה יותר - מהמקום ה-33 אל המקום השני.

מספר ההצבעות בתוכנית עמד על 346,760. עוז ו-naama שהימרו על 350,000 היו הכי קרובים, וזכו במלוא 20 הנקודות. לעוז זה עזר להגיע מהמקום ה-19 אל המקום השלישי. שיר ביטון קיבלה 92,370 הצבעות, שמהוות 26.6% ממספר הקולות, ואילו יהודה סעדו קיבל 85,829 הצבעות, שמהוות 24.7% ממספר הקולות.

מיטל החמודה נפלה מהמקום הראשון אל המקום ה-17. שלמקו GRAS, שחלק איתה את המקום הראשון הידרדר אל המקום ה-29. little holiday שבילתה בשבוע שעבר במקום השלישי ירדה השבוע בסולידיות אל המקום השישי.

אל הטבלה המעודכנת של התחרות

המשך המשחק
עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

בכל טופס תתבקשו לענות על מספר שאלות. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. עבור חלק מהשאלות נקבל תשובות כבר בתוכנית הבאה, וחלקן יתבררו לנו רק בסופו של "כוכב נולד 3", בגמר הגדול בניצנים.

הטופס הנוכחי מתייחס אל התוכנית הראשונה של ההופעות החיות, שתשודר ביום שני, 2/5/05. על הטפסים להגיע עד לפתיחתה של התוכנית.

מלך הכוכב - הגמר האזורי הראשון (טופס מספר 6)




שאלת שלושים הנקודות
1. לפניכם שבעת המתמודדים בגמר האזורי הראשון. ליד כל אחד מהמתמודדים - משבצת ריקה. לרשותכם 30 נקודות. חלקו אותם בין שבעת המתמודדים הללו כרצונכם (אך על סך כל הנקודות אסור לעבור את ה-30 כמובן). אתם יכולים לרשום 15 נקודות ליד מתמודד אחד, ו-15 נקודות ליד מתמודד אחר, ואתם יכולים לחלק את הנקודות שלכם בכל דרך אחרת שתחפצו. המתמודד שלא ימשיך הלאה יעניק לכם את מספר הנקודות שרשמתם לידם
מיכאל עינב:
אוהד אלישע:
נעמה לוי:
מריאור שחר:

3. מה מבין הדברים הבאים יקרה בתוכנית? (להזכירם, מדובר בגמר האזורי הראשון, בו ישירו המתמודדים משירי שלום חנוך. שווי השאלה: שתי נקודות לכל תשובה נכונה).
בשירו של המשתתף שיקבל את מספר הנקודות הנמוך ביותר תופיע המילה "משיח", "רוח", או "לילה"
במהלך התוכנית תוזכר המילה "סמים"
במהלך התוכנית נשמע את השיר "הרקדן האוטומטי", או חלק ממנו.










בונוס
4. מבין 21 המתמודדים, מי יגיע לגמר? (לרשותכם 80 נקודות. חלקו אותן כרצונכם בין המועמדים).
מיכאל עינב: אוהד אלישע: נעמה לוי:
מריאור שחר: כפיר אדרי: ניצן קייקוב:
מיכאל קירקילן: יהודה סעדו: אסף אברבוך:
שלומי סבן: עומרי רוטברד: