המסך המפוצל

חזרנו

זוהי אינה רשימת תפוצה רגילה. אני חוזר: זוהי אינה רשימת תפוצה רגילה. אבל כאן היא תשב בעתיד, בעיקרון. כנראה. בכל אופן, חזרנו. האתר אומנם היה מושבת במשך קצת פחות משבוע, אבל עכשיו חזרנו. עיצוב חדש וטרי, כוחות מחודשים (עלאק) ורצון להמשיך ולהיות אתר הטלוויזיה הטוב בארץ. ואת זה, לא אנחנו אמרנו. תהנו מהאתר והשתדלו לא לחבל בו.

מאת: המערכת

פורסם: 09-01-2002
20 תגובות
בשבת האחרונה, השכם בבוקר, פרצו לנו לאתר. זה כשלעצמו אינו דבר חדש, זה כבר קרה שש או שבע פעמים, אבל בכל הפעמים הקודמות, היה זה האקר ברזילאי חביב שהסתפק בהחלפת העמוד הראשי כדי להזהיר אותנו שיש לנו פירצה.

אותה פירצה, אגב, לא שימשה את הפורץ החדש. לא. הוא השתמש בדרך אחרת, מתוחכמת הרבה פחות, אפקטיבית באותה המידה. רק שהוא היה הרבה פחות חביב ואחרי שהצליח לפרוץ אל האתר, הוא החליט פשוט למחוק משם הכל. את כל הכתבות, התגובות, הפורומים ובכלל. כנראה הוא החליט שהעבודה שאנחנו עושים היא לא מספיק טובה. הוא רק שכח שהוא לא ממש משלם לנו. גם לא אף גורם אחר. כל מי שניסה להיכנס לאתר החל מאותו זמן ועד היום נתקל בהודעה על נפילה זמנית של האתר (במקרה הטוב) או הודעה חלופית של הבחור מברזיל.

בעיקרון, יכולנו לשחזר את הכל מהגיבויים שהיו לנו בעבודה מאומצת, אך העדפנו לעשות כבר את מה שהבטחנו. העיצוב החדש.

השינוי העיקרי באתר, מלבד השינוי הברור לעין, הוא גם השינוי המערכתי. היה דחוף "ליצור" את האתר החדש הזה בעיקר בשביל לשפר את המערכות החורקות שהיו כאן לפני כן, ובעיקר להכניס פיצ`רים חדשים. בין היתר, ארכיון מסווג קטגוריות, דף אישי לכל כתב, מגזין פחות מפוזר ויותר מעודכן ומערכת תגובות חדשה ונוחה יותר.

אז הנהו לפניכם: העיצוב החדש של המסך המפוצל. בימים הקרובים עוד ייתכנו עבודות גימור סופיות, אין לכם מה להיבהל מזה. אנחנו, לעומת זאת, נקנה כרטיס טיסה לברזיל אם האתר ייפרץ שוב. אולי.

תהנו.