המסך המפוצל

קיץ חם

ב-Xtra HOT מציגים לוח עתיר סדרות בריטיות ובישראל 10 מכינים רצועה לילית סקסית. הקיץ בטלוויזיה שלכם

מאת: assafTV

פורסם: 16-06-2005
24 תגובות
אל הסלוגן המוצלח "דברים טובים באים בסדרות" שמלווה את ערוץ Xtra HOT מאז הקמתו לפני חצי שנה, מצטרף עכשיו עוד אחד -
"My Cup of Tea-V", שבא לציין את הרכש הבריטי החדש של הערוץ, תוצאה של עסקה שנחתמה לאחרונה בין "יסמין טי.וי" לבין ה-BBC הבריטי, המעמיקה את שיתוף הפעולה בין הגופים.

MI-5 ("המרגלים"), ששתי עונותיה הראשונות משודרות בשידור יומי בימים אלו, תעלה בעונה שלישית וחדשה בעוד שבועיים (רביעי, 29/6/05) ב-22:00. הסדרה היא סנונית ראשונה מהיבול החדש של הערוץ הכולל סדרות וסרטי טלוויזיה תוצרת ה-BBC.

הסנוניות הבאות מהאיים הבריטיים יגיעו ביולי. ב-8/7/05 ישודר הסרט "הנערה בבית הקפה". אחד הדברים שמייחדים את הסרט הוא העובדה שמדינות רבות מתעתדות לשדר את הסרט כמעט-במקביל כאקט מחאה פוליטי נגד כנס ה-G-8 שייערך השנה בין ה-6 ל-8 ביולי בסקוטלנד. הסרט עוקב אחר פוליטיקאי המתאהב בבחורה צעירה אותה פגש בבית קפה בלונדון. דעותיה הפוליטיות ההפוכות משלו יגרמו לו לבחון את הקשר ביניהם, במיוחד לאחר שהיא מפגינה נגד השתתפותו בכנס ה-G-8. בסרט מככבים קלי מקדונלד וביל נהי ששיתפו פעולה בעבר הן ב"שם המשחק", המיני-סדרה המצוינת של פול אבוט תוצרת ה-BBC, והן בסרט "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה".



ב-22/7/05 ייכנס רופרט אוורט לנעלי הבלש שרלוק הולמס בעיבוד יוקרתי של ה-BBC "שרלוק הולמס ותעלומת גרביוני המשי". איאן הולם משתתף אף הוא בסרט.

שש סדרות נוספות ממתינות בקנה, אם כי טרם נקבע להן מועד שידור בשלב זה:

"קוראים לזה אהבה" היא דרמה בת 6 פרקים על גארי סקאנט, בחור שרגע לפני החתונה נוטש את ארוסתו לטובת מסע חיפושים אחר נערת חלומותיו האמיתית.

"אשמים" עוקבת אחר שני בלשים החוקרים את רציחתה של ילדה בת 12. אחותם היא עורכת-דין המייצגת את החשוד העיקרי, ואם זה לא מספיק - אביהם הוא שוטר בדימוס היוצא בפומבי נגד שיטות החקירה שלהם. בסדרה 6 פרקים.

"בלי חוקים" היא סדרת דרמה קומית בת 12 פרקים העוקבת אחר ברוס דונבר, עו"ד ממולח ולא שגרתי שבעיניו המטרה מקדשת את האמצעים. למשרד של ברוס מצטרף מתמחה חדש בשם תיאו גוליבר, ישר כסרגל. המפגש ביניהם ימשוך ניצוצות, ללא ספק.

"משפחת רובינסון" היא סדרה קומית בת 6 פרקים המספרת את סיפורו של אד רובינסון, גרוש טרי שלחץ משפחתי גורם לו לנסות ולשנות את חייו. אלא שהשינוי לא כזה פשוט, בעיקר לא כשאתה נצר לשושלת מפוארת והמשפחה מלאת התככים שמה לך רגל.

"מייטי בוש" היא סדרה קומית המספרת על וינס והאוורד, עובדים בבית חיות כושל. לא שיש הרבה חיות, עקב קמצנותו של הבוס וינס והאוורד נאלצים לעיתים להתחפש לחיות ולרבוץ בעצמם בכלוב. כדי להפיג את השעמום הם מבצעים פעילויות כמו קרבות אגרוף בין אנשים לקנגורו. לקומדיה פרועה והזויה זו 8 פרקים.



"עשרים אלף רחובות תחת השמיים" היא מיני-סדרה בת 3 חלקים המתרחשת בלונדון של שנות ה-30 ועוקבת אחר שלוש דמויות המתקשות למצוא סיפוק בחיי האהבה שלהן. רוב העלילה מתרחשת בפאב אפלולי בו שוהות הדמויות והסדרה מבוססת על הטרילוגיה של פטריק האמילטון.

עוד בערוץ, הסדרה האוסטרלית "הדרך לאהוב". במרכז הסדרה פרנקי פייג', אם לבת, לו, המתגוררת עם בן זוגה טום, שהוא אחיו של האקס שלה. האקס, צ'ארלי, שהוא גם אבי ביתה, נשוי לג'וליה הכורעת ללדת ומתגורר באותו הרחוב. גם דמויות ההורים בסדרה לא מוסיפות נחת לקלחת. הסדרה תעלה ביום שלישי ה-28/6/05, במקום "ג'ק ובובי" שמחזירה את המפתחות.

חובבי המד"ב ישמחו לדעת שבשבוע הבא, החל מיום שישי ה-24/6/05 תעלה העונה השלישית של "פארסקייפ", ולאחר שזו תסתיים תעלה גם העונה הרביעית והאחרונה.





בישראל 10 מעלים החל מה-3/7/05 רצועה לילית סקסית כל לילה בחצות. "החיים הפשוטים" עם פריס הילטון וניקול ריצ'י, תפתח את הרצועה. שני פרקים ברצף ישודרו מדי לילה.



פריס וניקול יעבירו את השרביט ל"אי הפיתויים" ב-10/7/05. שלוש עונות ישודרו מסדרת הריאליטי - קודם העונה האוסטרלית ולאחריה שתי עונות של הגרסה האמריקאית (החל מה-26/7/05). בתוכנית, ארבעה זוגות העומדים להינשא, נשלחים לחופשה אקזוטית בידיעה שמערכת היחסים שלהם עומדת לקראת מבחן. עם הגיעם לאי מופרדים בני הזוג זה מזו ומבחר רווקים ורווקות טובי מראה מנסים לפתותם. האם יצליחו לעמוד בפיתוי?

תחתום את הרצועה סדרת הריאליטי "הארוס השמן שלי" שכבר שודרה בעבר בערוץ. בחורה צעירה אמורה לשכנע את משפחתה שהיא הולכת להתחתן עם זר גמור כדי לזכות בפרס. מה שהיא לא יודעת זה ש"בחיר ליבה" הוא שחקן שנשכר ע"י ההפקה כדי למרר את חייה. ששת פרקי הסדרה יעלו ב-23/8/05.