המסך המפוצל

מלך הכוכב - השלישייה החמישית

אוהד אלישע, צעיר מעפולה, גבר על מיכאל עינב ועל עמרי רוטברד ביחד, והוא הרביעי שהבטיח את מקומו בחצי הגמר. מי יהיה החמישי?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 21-06-2005
22 תגובות
אוהד אלישע הביס את שני מתחריו והצטרף אל יהודה סעדו, אריאלה עדוי ושיר ביטון בחצי הגמר. עמרי רוטברד סיים במקום השני והוא יתחרה בשלב גלגל ההצלה על מקום בחצי הגמר. אוהד קיבל 91,222 קולות שהם 45,601 קולות יותר משקיבל עמרי. סך כל הקולות עמד על 175,128.

מה עוד קרה בתוכנית? אריאלה עדוי, מנצחת התוכנית השנייה, ליוותה את הסולו של מיכאל עינב, ושיר ביטון, מנצחת התוכנית השלישית, ליוותה את הסולו של אוהד אלישע, כך שסוף סוף קיבלנו את אחד מהמנצחים בליווי שירי הסולו; בחור ובחורה לא ליוו אף אחד משירי הסולו; עמרי רוטברד שר "רחוק בערפל, איזה כלב מיילל" בשירו של דני רובס "מחר הוא יחזור", ואירגן לנו שם של חיה; אוהד קיבל יותר מ-65,000 קולות; ואפילו המפסיד, מיכאל עינב, קיבל יותר מ-30,000 קולות.

המצב בתחרות "מלך הכוכב"
שוב מהפכים: רותם עלה מהמקום השני למקום הראשון לאחר שצבר בטופס הנוכחי 46 נק'. גם mitch לקח 46 נק' מהטופס הזה, מה שהעלה אותו מהמקום השישי למקום השני. לעוז הספיקו 42 נק' כדי לעלות מהמקום השמיני למקום השלישי, ומד-דוג הסתפק ב-38 נק' כדי לעלות שני מקומות מהמקום השישי לרביעי. Little holiday ירדה עם 32 נק' מהמקום השלישי לחמישי, mrgal צנח מהמקום הראשון למקום השישי לאחר שקיבל רק 12 נק', ו-ANGEL N עלה מהמקום העשירי למקום השביעי בזכות 28 הנק' שקיבל. פיקאסו צבר רק 16 נק' ונפל למקום השמיני מהמקום החמישי. למקום השמיני טיפס אבא של נינט עם 56 נק' היישר מהמקום ה-19. רק שני אנשים נוספים הצליחו לצבור כל כך הרבה נקודות: *מור* שעלתה מהמקום ה-30 ל-13 (בדיוק כמו בסרט ההוא), ו-oopi שעלה מהמקום ה-62 ל-36. כל הכבוד.

אל טבלת התחרות המעודכנת.

המשך המשחק
הטופס הנוכחי מתייחס אל התוכנית החמישית בשלב ה"ראש בראש", שתשודר ביום שני, 27/6/05. על הטפסים להגיע עד לפתיחתה של התוכנית.

מלך הכוכב - "ראש בראש", חלק חמישי (טופס מספר 13)




שאלת ארבעים הנקודות
1. מי יעלה לחצי הגמר ומי יסיים במקום השני?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. לכל אפשרות יש ערך משלה. מספר האפשרויות לבחירה עומד על 12, כאשר לשש הראשונות יש ערך רגיל, ואילו שש האחרונות שוות רק חצי מהנקודות שתשימו לידן.
1. ניצן קייקוב יסיים ראשון, נעמה לוי שנייה:
3. נעמה לוי תסיים ראשונה, ניצן קייקוב שני:
5. כפיר אדרי יסיים ראשון, ניצן קייקוב שני:
7. ניצן קייקוב יסיים אחרון:
9. כפיר אדרי יסיים אחרון:
11. נעמה לוי תסיים ראשונה:

2. מה יהיה הפרש ההצבעות בין המקום הראשון למקום השני (שווי השאלה: 8 נקודות למנחש הקרוב ביותר, 7 לבא אחריו, וכן הלאה).
בתוכנית הנוכחית עמד ההפרש בין יהודה סעדו למריאור שחר על 86,486 הצבעות, ההפרש בין אריאלה עדוי לאסף אברבוך עמד על 4926 הצבעות, ההפרש בין שיר ביטון למיכאל קירקילן עמד על 3117 הצבעות, ההפרש בין אוהד אלישע לעמרי רוטברד עמד על 45,601 הצבעות)

4. מה מבין הדברים הבאים יקרה במהלך התוכנית? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשתי נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה אף הוא בשתי נקודות.
אחד מארבעת המסיימים במקום השני בתוכניות הקודמות (מריאור שחר, אסף אברבוך, מיכאל קירקילן או עמרי רוטברד) ילווה את שיר הסולו של המתמודד שיסיים במקום השני
בשירו של המתמודד שיסיים במקום הראשון יופיע מספר כלשהו
בשירו של המתמודד שיסיים במקום האחרון יופיע מאכל כלשהו
מספר הקולות שיקבל המתמודד שיסיים במקום הראשון יהיה גבוה מ-65,000 (זה קרה עד כה בתוכנית השלישייה הראשונה ובתוכנית השלישייה הרביעית)
מספר הקולות שיקבל המתמודד שיסיים במקום האחרון יהיה גבוה מ-30,000 (זה קרה עד כה בתוכנית השלישייה השנייה ובתוכנית השלישייה הרביעית)

5. בשאלות 1-4 ניתן לצבור בסה"כ 66 נק'. זהו בדיוק הפער בין המקום הראשון בטבלה שלנו לבין המקום ה-18. לאחר התוכנית הבאה, ולאחר חישוב הניקוד שבשאלות 1-4, מי מהבאים יהיה במקום הראשון? (שווי השאלה: 3 נקודות)
רותם (המצב הנוכחי: מקום ראשון, 304 נק')
mitch (מקום שני, 297 נק')
עוז (מקום שלישי, 292 נק')
מד-דוג (מקום רביעי, 289 נק')
little holiday (מקום חמישי, 288 נק')
מישהו אחר (ל-mrgal שבמקום שישי יש כרגע 273 נק')

שאלות בונוס
(שווי השאלות: עשר נקודות לשאלה 6, 7 נקודות לשאלה 7)

6. אוהד אלישע
לא יעבור את שלב חצי הגמר
יגיע לגמר, אבל יסיים במקום האחרון
יגיע לגמר, אבל יסיים במקום השני
יהיה הכוכב הנולד

7. עמרי רוטברד
לא יעבור את שלב גלגל ההצלה
יעבור את שלב גלגל ההצלה, אבל יפול בחצי הגמר
יגיע לגמר ויסיים במקום האחרון
יגיע לגמר ויסיים במקום השני
יהיה הכוכב הנולד


כינוי
אימייל



אל אתר התוכנית
אל ספיישל "כוכב נולד 3"
אל טבלת התחרות המעודכנת