המסך המפוצל

מלך הכוכב - השלישייה השישית

נעמה לוי הצטרפה אל יהודה סעדו, אריאלה עדוי, שיר ביטון ואוהד אלישע בחצי הגמר. מי יהיה השישי שיעשה זאת?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 27-06-2005
9 תגובות
נעמה לוי קיבלה 86,743 קולות ועלתה לשלב חצי הגמר. במקום השני סיים כפיר אדרי, בהפרש של 26,286 קולות מהמקום הראשון. סך כל המצביעים עמד על 201,985.

המתמודדים שסיימו במקום השני בתוכניות הקודמות לא ליוו אף סולו, אף שם של מאכל לא הופיע באף שיר סולו, בשיר הסולו של נעמה לוי הופיעו השורות "מזוודה אחת, בגדים ונעליים", ו"שתי תמונות מתוך אלבום" - מספר אכן הופיע בשיר הסולו של המנצח, מספר הקולות שקיבלה נעמה היה גבוה מ-65,000, וגם מספר הקולות שקיבל ניצן קייקוב, שסיים אחרון, היה גבוה מ-30,000.

המצב בתחרות "מלך הכוכב"
רותם, שעלה בשבוע שעבר למקום הראשון בטבלה, הצליח לא רק לשמור עליו השבוע, אלא אף לפתוח פער של ממש מהמקום השני, בזכות 54 הנקודות שצבר. מי שהימר עליו שיישאר במקום הראשון קיבל 3 נק' נוספות. אל המקום השני טיפס אבא של נינט עם 46 נקודות מהמקום השמיני. הפער בין רותם לבין האבא עומד על 41 נקודות - פער שאמנם נראה גדול, אבל אסור לשכוח את נקודות הבונוס הרבות שעוד מצפות לנו. עוז נותר במקום השלישי, מד-דוג נותר ברביעי, ooll עלה מהמקום העשירי לחמישי ו-little holiday ירדה שלב אחד מהחמישי לשישי. mitch איבד גובה ונפל מהמקום השני לשביעי, אביב עלה מהמקום ה-14 למקום השמיני, ANGEL N ירד מהמקום השביעי לתשיעי ו-mrgal ירד מהמקום השישי לעשירי.

אל טבלת התחרות המעודכנת.

המשך המשחק
הטופס הנוכחי מתייחס אל התוכנית החמישית בשלב ה"ראש בראש", שתשודר ביום שני, 4/7/05. על הטפסים להגיע עד לפתיחתה של התוכנית.

מלך הכוכב - "ראש בראש", חלק שישי (טופס מספר 14)




שאלת ארבעים הנקודות
1. מי יעלה לחצי הגמר ומי יסיים במקום השני?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. לכל אפשרות יש ערך משלה. מספר האפשרויות לבחירה עומד על 12, כאשר לשש הראשונות יש ערך רגיל, ואילו שש האחרונות שוות רק חצי מהנקודות שתשימו לידן.
1. רועי חיים זינר יסיים ראשון, הדר עוזרי שנייה:
3. הדר עוזרי תסיים ראשונה, רועי חיים זינר שני:
5. שלומי סבן יסיים ראשון, רועי חיים זינר שני:
7. רועי חיים זינר יסיים אחרון:
9. שלומי סבן יסיים אחרון:
11. הדר עוזרי תסיים ראשונה:

2. מה יהיה הפרש ההצבעות בין המקום הראשון למקום השני (שווי השאלה: 8 נקודות למנחש הקרוב ביותר, 7 לבא אחריו, וכן הלאה).
בתוכנית הנוכחית עמד ההפרש בין יהודה סעדו למריאור שחר על 86,486 הצבעות, ההפרש בין אריאלה עדוי לאסף אברבוך עמד על 4926 הצבעות, ההפרש בין שיר ביטון למיכאל קירקילן עמד על 3117 הצבעות, ההפרש בין אוהד אלישע לעמרי רוטברד עמד על 45,601 הצבעות, ההפרש בין נעמה לוי לכפיר אדרי עמד על 26,286 הצבעות)

4. מה מבין הדברים הבאים יקרה במהלך התוכנית? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשתי נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה אף הוא בשתי נקודות.
אחד מחמשת מנצחי התוכניות הקודמות (יהודה סעדו, אריאלה עדוי, שיר ביטון, אוהד אלישע או נעמה לוי) ילווה את שיר הסולו של המתמודד שיסיים במקום הראשון
דני רובס (שהוגדר ע"י צביקה הדר כ"יקיר התוכנית") יוזכר בתוכנית
מייד לאחר ביצוע הסולו של המתמודד שיסיים במקום הראשון יגיד צביקה הדר את צירוף המילים "יפה מאוד!"
במשחק שיתקיים בין השופטים לשלישייה על זיהוי שיר, ינצחו השופטים

שאלות בונוס
(שווי השאלות: עשר נקודות לשאלה 5, 7 נקודות לשאלה 6)

5. נעמה לוי
לא תעבור את שלב חצי הגמר
תגיע לגמר, אבל תסיים במקום האחרון
תגיע לגמר, אבל תסיים במקום השני
תהיה הכוכב הנולד

6. כפיר אדרי
לא יעבור את שלב גלגל ההצלה
יעבור את שלב גלגל ההצלה, אבל יפול בחצי הגמר
יגיע לגמר ויסיים במקום האחרון
יגיע לגמר ויסיים במקום השני
יהיה הכוכב הנולד


כינוי
אימייל



אל אתר התוכנית
אל ספיישל "כוכב נולד 3"
אל טבלת התחרות המעודכנת