המסך המפוצל

מלך הכוכב - אז מה עכשיו?

תוצאות תוכנית השלישייה האחרונה טרם פורסמו בשל חשד לזיופים בהצבעות. בתוכנית הבאה - השופטים בוחרים מועמדים להצלה. המשחק נמשך

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 05-07-2005
33 תגובות
"אני נרגש ופגוע", הכריז צביקה הדר אמש, קצת לפני הרגע בו הוא אמור היה להכריז על תוצאות התוכנית. "החריגה בהצבעות זוהתה בשלב מוקדם של הערב", הודיעה קשת במסיבת עיתונאים שקיימה לאחר התוכנית, "התקבלו הצבעות בקצב גבוה מאוד מכל חברות הסלולר. ההצבעות הגיעו ממאות מכשירים תוך זמן קצר". יואב צפיר הוסיף ש"זו הפעם הראשונה בשלוש העונות שקורה דבר כזה".

כך או כך, איש עוד לא יודע מי יעלה לחצי הגמר ומי יגיע לשלב גלגל ההצלה מבין השלישייה השישית. מה שכן ידוע זה שבשבוע הבא תשודרנה שתי תוכניות. האחת ביום שני, בה יפורסמו התוצאות של תוכנית אמש, כמו גם החלטת השופטים בנוגע לזהות שני המתמודדים הנוספים שיקבלו הזדמנות נוספת, והשנייה ביום חמישי, בו ייערך למעשה הגמר של "המסלול הרגוע".

המצב בתחרות שלנו הוא כזה:
מבחינת אירועי התוכנית, המנצחים ליוו את כל שלושת שירי הסולו וצביקה הדר אמר "יפה מאוד!" בסיומו של כל אחד משלושת שירי הסולו, כך שאלו הם שני האירועים היחידים שקרו אמש. דני רובס לא הוזכר בתוכנית ובמשחק זיהוי השיר הפסידו השופטים לשלישייה שזיהתה את השיר לאחר שני צלילים.

טבלה מעודכנת לא תתפרסם היום. את הנקודות ה"חשובות" ניתן יהיה לחשב רק לאחר התוכנית שתשודר ביום שני הבא. מכיוון שכך, ובאופן חד-פעמי, יכול כל מי שלא הספיק למלא את הטופס הקודם (טופס 14), למלא את הטופס. הוא כמובן לא יוכל לקבל ניקוד על מאורעות התוכנית, וערך הנקודות שיצבור יעמוד על חצי מהנקודות האפשריות בטופס זה. את הטופס הזה ניתן לשלוח עד פתיחת התוכנית הבאה.


המשך המשחק
הטופס הנוכחי מתייחס אל שתי תוכניות, זו שתשודר ביום שני, 11/7/05 ובה יחליטו השופטים לתת צ'אנס נוסף לשני מתמודדים, ולזו שתשודר ביום חמישי, 14/7/05, ובה ייערך גמר מסלול ה-40+. על הטפסים להגיע עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום שני. ניחושים על החלק העוסק בתוכנית יום חמישי יתקבלו עד לפתיחת התוכנית שתשודר ביום חמישי.

מלך הכוכב - החלטת השופטים והמסלול הרגוע (טופס מספר 15)


שאלת שלושים הנקודות
1. מי יהיו שני המתמודדים שייבחרו ע"י השופטים להגיע לשלב גלגל ההצלה?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. ניקוד ששמתם ליד מי שיזכה להזדמנות שנייה, יזכה אתכם בניקוד זה (שימו לב שגם שלושת משתתפי השלישייה השישית נמצאים ברשימה זו).
1. טלי מיכאלי:
3. ניצן קייקוב:
5. שירלי נוב:
7. רועי חיים זינר:

2. מה מבין הדברים הבאים יקרה במהלך התוכנית? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשתי נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה אף הוא בשתי נקודות).
צביקה הדר יכריז על שינוי שיטת ההצבעות.
התוכנית תיפתח עם הכרזת תוצאות השלישייה השישית.
ששת המסיימים במקום האחרון, אלו שמועמדים להצלה ע"י השופטים, ישירו (בניגוד לאפשרות שבה ישודר שיר הסולו שלהם משלב השלישיות בלבד, ובתוכנית עצמה הם לא ישירו).
שלושת השופטים יסכימו ביניהם בנוגע לזהות העולים.
הפקת התוכנית תחליט להעלות יותר משני מתמודדים נוספים לשלב גלגל ההצלה.
במהלך התוכנית תנסה ריקי גל לשיר (שיר אמיתי או שיר שהמציאה באותו רגע)
צביקה הדר יגיד את המילה "מיקרופונים".
אחד ממתמודדי שתי העונות הראשונות יגיע לתוכנית.

בונוס
3. מי יהיה הכוכב הנולד?
לרשותכם 30 נקודות. חלקו אותן כרצונכם בין האפשרויות שלפניכם. ניקוד ששמתם ליד מי שיהיה הכוכב הנולד, יזכה אתכם בניקוד זה.
1. יהודה סעדו: 2. אריאלה עדוי: 3. נעמה לוי:
4. שיר ביטון: 5. אוהד אלישע:
6. אחד ממתמודדי השלישייה השישית:
7. אחד מהמסיימים במקום השני בחמש השלישיות הראשונות:
8. אחד מהמסיימים במקום השלישי בחמש השלישיות הראשונות:

המסלול הרגוע
4. מה יהיה הפרש ההצבעות בין המקום הראשון למקום השני (שווי השאלה: 8 נקודות למנחש הקרוב ביותר, 7 לבא אחריו, וכן הלאה).


6. מה מבין הדברים הבאים יקרה בתוכנית גמר "המסלול הרגוע" שתשודר ביום חמישי? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה אף הוא בשלוש נקודות) .
סשה גרישקוב תבוא לשיר (עם אמא שלה או בלעדיה)
אמא של סשה גרישקוב תהיה הכוכבת הנולדת
אחד ממשתתפי המסלול הרגיל ישיר במהלך התוכנית
צביקה הדר יגיד "יפה מאוד!" על לפחות ארבעה מביצועיהם של המועמדים
השופטים יסכימו בדעתם בנוגע לשאלה "מי אמור להיות הכוכב הנולד?"
אחד מהמתמודדים ישיר לא בשפה העברית.
יהיו משחקים באולפן


כינוי
אימייל



אל אתר התוכנית
אל ספיישל "כוכב נולד 3"
אל טבלת התחרות (ללא טופס 14)