המסך המפוצל

מלך הכוכב - שנות השמונים

מישה, הדר ועמרי קיבלו את גלגל ההצלה והם מצטרפים אל ששת מנצחי ה"ראש בראש". מי השניים שיודחו?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 19-07-2005
19 תגובות
מבין שמונת המתמודדים שהיו זקוקים לגלגל ההצלה, זכו בו שלושה. חמישית ממספר המצביעים בחרו במיכאל "מישה" קירקילן, 19% בחרו בהדר עוזרי, ו-17% בחרו בעמרי רוטברד, ושלושתם מצטרפים אל ששת מנצחי שלב ה"ראש בראש" אל השלב הבא.

מכיוון שהפרש ההצבעות ומספרם הכולל של המצביעים לא נאמרו בתוכנית, נפסלות שאלות 2 ו-3 של טופס מספר 16. כל אירועי שאלה מספר 4 אכן התקיימו, בזכות השורות "עופות טורפים בי ואין גם הלילה" בשיר "בגידה" ששר אסף אברבוך (שם של חיה בשיר אחד מאלו שלא עלו), ו"תם השרב הגדול, השמש רד לים הכחול" ששר עמרי רוטברד ב"שלל שרב" (שם של צבע בשירו של אחד מהעולים), ומי שניחש שזה מה שיקרה זכה בשמונה נקודות נוספות.

אל טבלת התחרות המעודכנת.

המשך המשחק
בשלב הבא ישירו תשעת המתמודדים בספיישל שנות השמונים, כשמתוך תשעת המתמודדים ניפרד משניים. הטופס הנוכחי מתייחס אל תוכנית הספיישל הזו שתשודר ביום שני, 25/7/05. על הטפסים להגיע עד לפתיחתה של התוכנית.

מלך הכוכב - ספיישל שירי שנות השמונים (טופס מספר 17)


שאלת ארבעים הנקודות
1. מי יהיו שני המתמודדים שלא ימשיכו הלאה? לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. ניקוד ששמתם ליד מי שלא ימשיך הלאה, יזכה אתכם בניקוד זה.
1. יהודה סעדו:
3. שיר ביטון:
5. נעמה לוי:
7. עמרי רוטברד:
9. הדר עוזרי:
2. אריאלה עדוי:
4. אוהד אלישע:
6. שלומי סבן:
8. מיכאל קירקילן:

3. מה מבין הדברים הבאים יקרה במהלך התוכנית? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשתי נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה אף הוא בשתי נקודות).
צביקה הדר יספר כמה אחוזים קיבל המתמודד שיסיים באחד משני המקומות האחרונים.
צביקה הדר יספר כמה אחוזים קיבל המתמודד שיסיים באחד משלושת המקומות הראשונים.
סבתא של מיכאל קירקילן תדבר ברוסית במהלך התוכנית.
אוהד אלישע ישיר במהלך התוכנית שיר של גידי גוב.
שיר ביטון תשיר שיר שבתוכו תופיע המילה "שיר".


כינוי
אימייל



אל אתר התוכנית
אל ספיישל "כוכב נולד 3"
אל טבלת התחרות המעודכנת