המסך המפוצל

שלוש בעשר

עונת הסתיו-חורף של HOT3 נפתחת כשבמרכזה מבחר הפקות מקור בהשקעה של 10 מיליון דולר. ויש גם סדרות רכש

מאת: assafTV

פורסם: 09-08-2005
62 תגובות
אמש, באירוע עתיר סלבריטיז, יוצרים ושחקנים, השיקה HOT את עונת הסתיו-חורף של ערוץ HOT3, ערוץ שעל פי נתוני הכבלים נמצא במקום השני בדירוג הצפייה של הצופים, לאחר ערוץ 2, עם פיק של 12 אחוז ברייטינג הכללי. אלון שטרוזמן, מנהל התוכן של HOT, הכריז על העונה החדשה, עתירת הפקות מקור, ואמר שהמודל שניצב לפניהם הוא ערוץ HBO האמריקאי. ההשקעה המדווחת בהפקות המקור עומדת על 10 מיליון דולר.



העונה תיפתח למעשה כבר ביום ראשון, ה-28/8/05 בו ישודר הפרק החותם את "טלנובלה בע"מ" וכן יעלו סדרת הריאליטי-היכרויות "מכל הבנות בעולם", אותה תנחה עינת ארליך, וסדרת הדרמה היומית "בטיפול", אותה יצר חגי לוי, ומשתתפים בה אסי דיין, גילה אלמגור, איילת זורר, מאיה מרון, עלמה זק, רמי הויברגר, מרב גרובר ועוד.

ב-20/9 ישודר טקס האוסקר הישראלי - ה"אופיר". לרגל הטקס יוקדשו ערוצי הבית של HOT לסרטים ישראליים, סמל להשקעה הרבה של HOT בתחום. בנובמבר תעלה המיני-סדרה "בסימן ונוס", על פי ספרו של הסופר אורי אדלמן ז"ל, בכיכובו של יהודה לוי. לוי הוחתם על חוזה טאלנט בלעדי עם HOT וזהו הפרויקט הראשון שלו במסגרת החוזה. הדרמה בת שלושת החלקים תיפתח במוצ"ש ה-12/11. עוד בנובמבר: שובו של גיא פינס, החל מה-20/11.

בדצמבר תעלה הסדרה החדשה "פרשת השבוע", מבית היוצר של אנשי "שבתות וחגים" ועם קאסט הכולל את קרן מור, מנשה נוי, רונית אלקבץ, דני גבע, ישראל (פולי) פוליאקוב, יובל סגל, אפרת בן צור, וקלרה חורי. בינואר תעלה המיני-סדרה בשני חלקים "מישהו לרוץ איתו", עיבוד לרב המכר של דוד גרוסמן. וחובבי יצפאן ישמחו לדעת שהוא ישוב ב-8/1/06.

ומה עם הרכש?
"ברני מק" ישוב לעונה שנייה ביום שני, 12/9 ב-21:15. העונה השביעית של "מלך השכונה" והעונה התשיעית והאחרונה של "כולם אוהבים את ריימונד" - ביום רביעי ה-19/10. העונה השביעית של "מכושפות" תעלה במוצ"ש, ה-12/11 ב-19:45. גלן קלוז מצטרפת למייקל צ'יקליס בעונה הרביעית של "המגן" שתעלה בינואר 2006.

עוד צפויות לעלות במהלך 2006 - הסדרות החדשות "מדיום", "4400", "חמישייה" ו"Jake in Progress".



"מכל הבנות בעולם" היא תוכנית ריאליטי-היכרויות שצולמה בארץ ובחו"ל. במרכזה, ארי גולדמן, רווק, איש עסקים מצליח ויהודי, שמעוניין בכלה כשרה למהדרין. 17 נשים מהארץ ומהעולם, תתחרינה על ליבו של ארי. עינת ארליך תנחה את התוכנית שתשודר מדי יום ראשון החל מה-28/8 ב-20:50. בימים שני עד חמישי תשודרנה תוכניות קצרות בנות רבע שעה, בהן יכללו קטעים נוספים ופכים מאחורי הקלעים בהגשת קארין מגריזו. ל"מכל הבנות בעולם" 11 פרקים.

עד עכשיו התרגלנו ש"דרמה יומית" הוא בעצם שם קוד ל"טלנובלה". חגי לוי ינסה לשנות את הרושם עם הדרמה היומית החדשה, בת 45 הפרקים, "בטיפול". לוי יצר את הסדרה שבמרכזה עומד ראובן (אסי דיין), פסיכולוג מצליח שנישואיו מתחילים להתפורר, ילדיו לא תופסים ממנו כבעבר וגם בקליניקה שלו הוא מוצא עצמו לעיתים חסר תשובות. בכל יום בשבוע נפגש ראובן עם מטופל קבוע ובימי חמישי הוא עצמו נפגש עם המטפלת שלו גילה (גילה אלמגור).

לצידם של דיין ואלמגור משתתפים איילת זורר, עלמה זק, רמי הויברגר ואחרים. ניר ברגמן ("כנפיים שבורות") וחגי לוי ביימו ועל התסריט הופקדו ברגמן, אסף ציפור, עוזי וייל, ארי פולמן, דפנה לוין, יעל הדיה ואחרים. התסריטאי הראשי ועורך הסדרה הוא אורי סיון ("שבתות וחגים"). "בטיפול" תשודר מדי ערב ב-22:15.

"בסימן ונוס" בוימה על ידי גור בנטוביץ' ("משהו טוטאלי") ומככבים בה יהודה לוי, גורי אלפי, נטע גרטי, טינקרבל, עדן הראל, דורון צברי, נורית גפן ואחרים. מדובר במיני סדרה בשלושה חלקים, עיבוד לספרו של אורי אדלמן ז"ל שבמרכזו עומד יואב נוימן (לוי), כוכב תקשורת שעקב תעלול שיצא משליטה, מתגלית גופתה של חברתו שירי וכעת הוא החשוד העיקרי במותה. שלושת חלקי המיני-סדרה ישודרו החל ממוצ"ש, 12/11 ב-22:00.

"פרשת השבוע" נוצרה על ידי רני בלייר וענת אסולין שהביאו לנו בעבר את "שבתות וחגים" המוערכת והמצליחה. סדרה חדשה זו, בת 12 פרקים, תעלה בדצמבר ותגולל את סיפורן של ארבע משפחות ישראליות לאורך שנה גורלית בחייהן. המשפחות נקשרות זו לזו בקשרי אהבה, בגידה, חברות וסודות משותפים. הסדרה נכתבה בהשראת חמישים וארבע פרשות השבוע.

בינואר תעלה המיני-סדרה בת שני החלקים "מישהו לרוץ איתו", על פי רב המכר עטור הפרסים של דוד גרוסמן. הסדרה עוקבת אחר סיפור התבגרותם והתאהבותם של אסף ותמר, נער ונערה ירושלמים שחוברים למסע חיפושים אחר אחיה של תמר שהתמכר לסמים ונעלם. בתפקידים הראשיים שלושת הצעירים בר בלפר, יונתן בר אור ויובל מנדלסון (הלא הם "שייגעצ"). עוד משתתפים נעמי פולני, דני שטג, גבי עמרני, אפרים שמיר, מיכאל מושונוב ועוד. במאי: עודד דוידוף ("מרס תורכי"). את התסריט עיבד נוח סטולמן.





באגף הרכש מצפות לנו שתי קומדיות חדשות ושתי דרמות חדשות.

"Jake in Progress" עוקבת אחר ג'ייק פיליפס, יחצ"ן ניו יורקי צעיר ולוהט ש"מחויבות" היא מילה גסה בשבילו. ג'ון סטאמוס ("צער גידול בנות") הוא ג'ייק והבוסית שלו מגולמת על ידי וונדי מאליק הנפלאה ("תהרוג אותי וזהו"). עוד בקאסט איאן גומז ("פליסיטי"). הביקורות החיוביות שכנעו את ABC להעניק לסדרה עונה נוספת, למרות רייטינג בינוני, והיא תשוב לעונה שנייה בארה"ב בינואר הקרוב.

"חמישייה" היא קומדיה משפחתית בכיכובו של אנדי ריכטר, כאב שהוא ואשתו צריכים להתמודד עם גידולם של ילדיהם - חמישיית ילדים בני 15. לסדרה 22 פרקים.



"מדיום" שעלתה בינואר האחרון בארה"ב, החזירה צבע ללחיי אנשי NBC. הסדרה הפכה להצלחה מיידית ופרק הפתיחה משך כ-16 מיליון צופים. הסדרה מבוססת על סיפורה האמיתי של אליסון דובואה (המגולמת על ידי פטרישיה ארקט). דובואה היא אישה ואם, שמתקשרת עם מתים, ובכך עוזרת למשטרה ולתובע המחוזי בפתרון פשעים. הביקורות בארה"ב ציינו לטובה את ארקט ואמרו שהסדרה מצליחה לקחת ז'אנר שחוק ולטעת בו רגש ועניין. העונה הראשונה כוללת 16 פרקים ובסתיו הקרוב תעלה בארה"ב עונתה השנייה.

"The 4400" היא אחת ההצלחות המפתיעות מהתקופה האחרונה. הסדרה עלתה בקיץ שעבר ברשת הכבלים USA (ביתה של "החצי האפל") כמיני-סדרה שפרק הפתיחה משך אליו את מספר הצופים הגבוה ביותר בתולדות הרשת. במהלך 60 השנים האחרונות נעלמו אלפי אנשים. ביום בהיר אחד שבים לפתע 4400 איש, לא פחות ולא יותר. הם לא זוכרים שנעלמו או היכן היו. הסוכנות הפדרלית מנסה לחקור מי אחראי להיעלמם, מה קרה להם ומדוע שוחררו. התעלומה רק מסתבכת כאשר מגלים שרבים מהם שבו עם יכולות נסתרות. הצלחת הסדרה הפתיעה את מנהלי הרשת שמיהרו להזמין עונה נוספת שעלתה ביוני האחרון בארה"ב. פיטר קויוטה הוותיק הוא בין השחקנים הראשיים בעונה הראשונה הכוללת 5 פרקים (כולל פרק הפתיחה הכפול).

בשלב זה לא נקבע תאריך סופי לשיבוצן של סדרות אלו והן מתוכננות לעלות במהלך עונת הסתיו-חורף.