המסך המפוצל

מלך הכוכב 2 - הגמר

מישניה הפתיע את מעריצותיו של אוהד אלישע ועלה לגמר מהמקום הראשון. בקרב בין שיר ביטון להדר עוזרי ניצחה הראשונה. מי יהיה הכוכב הנולד?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 16-08-2005
12 תגובות
הפ-ת-עה, פתאום היא מתרחשת, פעם בעונה. היא תמחק את כל מה שהיה כאן, היא תמחק את כל מה שהיה, הפ-ת-עה.

אם הייתם באים אליי לפני חודשיים ואומרים לי שמיכאל קירקילן, מישה, מישניה, יגיע לגמר של "כוכב נולד 3", הייתי צוחק עליכם, ומבקש מכם לדרוש בשלומה של נעמה לוי. אבל לא באתם אליי לפני חודשיים (ואולי כן, בשביל זה יש עוד את נקודות הבונוס), ומיכאל קירקילן הפתיע את כולם כשסיים במקום הראשון, משאיר לשיר ביטון את המקום השני ולאוהד אלישע הממושון את המקום האחרון, הראוי לו.

טוב, כמעט את כולם. מנחשת אחת בתחרות "מלך הכוכב" נתנה את כל 50 הנקודות שלה לאפשרות שמישניה יסיים ראשון ושיר ביטון תסיים שנייה. הכינוי שלה הוא מוטב מאוחר, ובסך הכל צברה הגברת מאוחר 91 נק' מהטופס הזה, בו היה ניתן לזכות לכל היותר ב-119 נקודות. מוטב מאוחר היא זאת שצברה את מירב הנקודות הפעם (מה שהקפיץ אותה מהמקום ה-25 היישר אל המקום ה-13), כשבמקום השני נמצאת מיכי שצברה 80 נקודות, לאחר שנתנה לאפשרות הלא-פופולרית הזאת 35 מתוך 50 הנקודות האפשריות (והעלה אותה מהמקום ה-36 אל המקום ה-27).

בצמרת העסקים כרגיל: רותם צבר 64 נק' ונשאר במקום הראשון, מגדיל את הפער מ-mitch שצבר רק 55 נק' ונותר במקום השני, ושניהם מגדילים את הפער על פני המקום השלישי, שנשאר ברשותו של אבא של נינט שצבר רק 49 נק'. אביב לקח 51 נק' ונותר במקום הרביעי, עוז לקח 53 נק' ונותר במקום החמישי ו-little holiday לקחה 50 נק' ונותרה במקום השישי.

מיטל החמודה עלתה מקום אחד בזכות 56 הנק' שקיבלה, מתחלפת עם הזמיר שירד למקום השמיני בגלל 45 הנק' שלקח. במקום התשיעי ניצב c_sharp (עלייה של שלב אחד) ובמקום העשירי נמצאים שניים: dani_z ו-*מור*.

כמה פרטים על הבונוסים
קודם כל, שישה משתתפים זכו בבונוס של חמש נקודות על שאלות שהציעו: זלפה, dani_z, De fire, גלילית, אביב ואחותך הצולעת. דוגמאות לשאלות שלא התקבלו: מי יוציא דיסק ראשון? (אנחנו רוצים לדעת מי יהיה "מלך הכוכב" לפני 2007), מי תקבל זמן מסך גדול יותר - שירי או נינט? (אין לנו ממש כוח לשבת עם סטופר ולבדוק את זה), מה היה החלום שלי כשהייתי קטן? (לשבת בוועדת "מלך הכוכב", כמובן), והשאלה שהכי שעשעה אותנו: מי ילבש את הבגד הכי גרוזיני?

חמש נקודות אלה הן חלק מ-590 נק' בונוס שעוד נותרו בקופה, מתוכן, ניתן היה לחשב כבר עכשיו 168 נק'. מתוך אותן 168 נק', הצליחו ארבעת המקומות הראשונים לקבל ביחד רק 15 נקודות, בעוד משתתף בשם De fire לקח 80 נק' ועלה מהמקום העשרים (בו הוא נמצא כרגע) אל המקום התשיעי.

הטבלה שמתפרסמת כאן כוללת את הניקוד עבור תוכנית חצי הגמר השנייה ולא כוללת את 168 נק' הבונוס הללו. מלבד 590 נקודות הבונוס שטרם פורסם מה עלה בגורלן, ניתן לצבור בטופס הגמר 196 נק', כך שבאמת עוד הכל פתוח.

הפינאלה של המשחק
הטופס הנוכחי והאחרון מתייחס אל תוכנית הגמר שתשודר ביום שני, 29/8/05, בשידור ישיר מווליום ת"א. בגמר יתמודדו יהודה סעדו, מיכאל קירקילן ושיר ביטון. על הטפסים להגיע עד לפתיחתה של התוכנית.

מלך הכוכב - הגמר (טופס מספר 21 ואחרון)


שאלת שישים הנקודות
1. מי יהיה הכוכב הנולד ומי יהיה סגנו?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. לכל אפשרות יש ערך משלה. מספר האפשרויות לבחירה עומד על 12, כאשר לשש הראשונות יש ערך רגיל, ואילו שש האחרונות שוות רק חצי מהנקודות שתשימו לידן.
1. יהודה סעדו יהיה הכוכב הנולד, מיכאל קירקילן יסיים שני:
2. יהודה סעדו יהיה הכוכב הנולד, שיר ביטון תסיים שנייה:
3. מיכאל קירקילן יהיה הכוכב הנולד, יהודה סעדו יסיים שני:
4. מיכאל קירקילן יהיה הכוכב הנולד, שיר ביטון תסיים שנייה:
5. שיר ביטון תהיה הכוכב הנולד, מיכאל קירקילן יסיים שני:
6. שיר ביטון תהיה הכוכב הנולד, יהודה סעדו יסיים שני:
7. יהודה סעדו יסיים אחרון:
8. שיר ביטון תסיים אחרונה:
9. מיכאל קירקילן יסיים אחרון:
10. יהודה סעדו יסיים ראשון:
11. שיר ביטון תסיים ראשונה:
12. מיכאל קירקילן יסיים ראשון:

2. לדעת השופטים, מי צריך להיות הכוכב הנולד? לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. כל שופט שאמר שאחד מהמשתתפים שבחרתם צריך להיות הכוכב הנולד, יזכה אתכם ב-75% מהנקודות ששמתם לידו.
1. יהודה סעדו:
2. שיר ביטון:
3. מיכאל קירקילן:

3. כמה אחוזים מהקולות יקבל המנצח? כמה אחוזים יקבל המתמודד שיסיים במקום השני? (שווי השאלה: 15 נק' למנחש הקרוב ביותר בכל שאלה, 14 נק' לבא אחריו, וכו')
אחוזים למקום הראשון: %
אחוזים למקום השני: %

4. אם צביקה הדר יגיד את סך הקולות שהתקבלו - בין אם מדובר במספר מדויק ובין אם מדובר במספר מקורב - מה יהיה מספר זה? (בחצי הגמר הראשון, הכריז הדר שהתקבלו כ-150,000 הצבעות, בחצי הגמר השני העדיף הדר לא לספר כמה הצבעות התקבלו. שווי השאלה: 15 נק' למנחש הקרוב ביותר, 14 נק' לבא אחריו, וכו')
סך כל ההצבעות:

5. כמה זמן (ברוטו) יעבור בין פתיחת התוכנית לרגע בו יכריז צביקה הדר על זהות המנצח? (שימו לב: ב"פתיחת התוכנית" הכוונה לרגע בו יפתח הדר רשמית את התוכנית, לא כולל פריצות לשידור שבהן ייאמרו המילים "מייד אחרי הפרסומות - הגמר הגדול", וכדומה. שווי השאלה: 10 נקודות למנחש הקרוב ביותר, 9 לבא אחריו וכו').
שעות ו-דקות.

6. מה מבין הדברים הבאים יקרה במהלך תוכנית הגמר? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. שימו לב: כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה בשתי נקודות בלבד).
ילנה או סשה גרישקוב יגיעו לבקר
כל ששת הפינאליסטים משתי העונות הקודמות (נינט טייב, שירי מיימון, שי גבסו, הראל מויאל, הראל סקעת ועדי כהן) יגיעו לבקר או לשיר
מלבד סשה וששת הפינאליסטים, יגיע לבקר מישהו נוסף משתי העונות הקודמות
הפוקימון מהאודישנים ישיר
יהודה סעדו ינשק לצביקה הדר את היד
מישהו יגיד במהלך הערב "ערב טוב תל אביב!" או "ערב טוב ווליום תל אביב!"
צביקה הדר יכריז על העונה הבאה - "כוכב נולד 4"
צביקה הדר יכריז ש"כוכב נולד 3" היתה העונה האחרונה
בשיר הסולו של המתמודד שיסיים במקום הראשון יופיע שם של מאכל
בשיר הסולו של המתמודד שיסיים במקום השני יופיע שם של חיה
אחד משלושת משתתפי חצאי הגמר שלא עלו לגמר ילוו את שיר הסולו של המתמודד שיסיים במקום השלישי
באחד השירים המשותפים (כלומר, אלו בהם ישתתפו כל שלושת המתחרים בגמר) תופיע אחת המילים הבאות: "שיא", "מקום", "תחרות", או "ניצחון" על הטיותיהן השונות


כינוי
אימייל



אל אתר התוכנית
אל ספיישל "כוכב נולד 3"
אל טבלת התחרות המעודכנת