המסך המפוצל

הייפ הייפ הייפ!

"הייפ" היא תוכנית מערכונים וחיקויים אמריקנית, שבאמת לא כדאי לפספס. שגיא אישה בהמלצה חמה

מאת: שגיש

פורסם: 18-01-2002
14 תגובות
"הייפ" היא תוכנית מערכונים אמריקנית מבית היוצר של הוורנר ברדרס, והיא ה-דבר ה-חם וה-מצחיק ביותר שתראו בטלוויזיה בתקופה הקרובה, לפחות מהז`אנר שלה. שלא כמו תוכניות המערכונים בישראל - "דומינו" הכושלים או "קן הקוקיה" הלא ראוי לציון אפילו (כמה פרקים ממנו שודרו? שניים?) - "הייפ" היא כולה תוכנית פארודיה שנונה וכתובה היטב, והדבר היחיד שמעפיל על הטקסטים שלה הוא המשחק המעולה של המשתתפים בה.

עיקרו של "הייפ" הוא כזה - שחיטת כל פרות הוליווד הקדושות, והקדושות פחות. החל במצמוציה של מדונה וכלה באנורקסיה של קליסטה פלוקהארט (אלי מקביל), שחקני "הייפ" עושים חיקויים איכותיים ומושקעים של כל הברנז`ה הטלווזיונית, יורדים עליהם, מתבדחים על חשבונם ומציגים אותם בא(ע)ורם הפאתטי בהחלט, או במילים אחרות, כפי שאנחנו רואים אותם.

מה שהחל בזפזופ אקראי לערוץ 3 בזמן ההמתנה ל"רק בישראל" הפך, עבורי לפחות, להיילייט של הטלוויזיה ביום שישי, ולאחת תוכנית טלוויזיה שאני לא מוכן לפספס בעד שום הון שבעולם. למרבה הצער, אתם יודעים איך זה בארה"ב, מסתבר ש"הייפ" לא תפסה מספיק חזק בארץ האפשרויות הבלתי נדלות, ולכן הופקה עבורה עונה אחת בלבד (16 פרקים), מה שרק מחזק את טענתי ומפציר בכם למהר לפני שיגמר.