המסך המפוצל

דריה בישראל

לדריה, מלכת הקרח האמטיויאית, יש גם אתר מעריצים בעברית. מופתעים? חכו לראות מה יש בפנים.

מאת: שגיש

פורסם: 09-02-2002
0 תגובות
סדרות אנימציה מחתרתיות נותנות את ההצלפות הציניקניות טוב יותר מכל סדרה שהמצולמים בה הם בשר ודם. החל ממשפחת סימפסון וכלה ברן וסטימפי, המצויירים עושים את הצחוקים הכי טובים. כשזה מגיע לפארודיה, עם הקו המצוייר אפשר להתיר כל רסן.

מצד אחד, יש את הסדרות המצוירות המשובחות של ניקולודיון, כמו רן וסטימפי, עולמו של רוקו ומפלצות אמיתיות, ומצד שני, יש את ההפקות המדהימות של MTV, שהחלו בביווס ובאטהד והמשיכו צצות כפטריות אחרי הגשם ומקשטות את מסכינו עד היום, בינהם סלבריטי דאת` מאץ`, אייג`נט וואן ואייג`נט טו ואחרות.





סדרה נוספת כזו היא דריה, שבעיניי, היא הדובדבן שבקצפת סדרות האנימ-ריל-טיוי המצויירות. למי שלא מכיר, דריה היא נערת תיכון צינית ואדישה, שחיה וסובלת את הסביבה ההפי-אקטיבית שלה (אבא, אמא, אחות ובית-ספר), ולא חוסכת מלסנן בכל עת את האמת כפי שהיא רואה מבעד למשקפיה העגולות-אפרוריות.

כה שמחתי לגלות שאהבת דריה (שידוע שהגיעה לארץ כבר מזמן) הגיעה גם למרחבי הרשת הקיברנטיים העבריים, ולכן גאה אני להציג בפניכם את אתר הדריה הישראלי, שאם תרשו לי להעיר, הוא מושקע בהחלט ועשוי בצורה איכותית למדי. החל ממידע על כל דמות בתוכנית דרך לכידות-מסך, עם סקינים, סאונדים ופורום, אתר זה יכול בכיף להיות מקום עלייה לרגל לכל החושק בז`קט ירוק מוזר.

http://www.geocities.com/daria22002