המסך המפוצל

ניוזון 1, 11/3/06

חדשות טלוויזיה מחו"ל

מאת: assafTV

פורסם: 11-03-2006
90 תגובות
הסיטקום "ג'ואי" חזר השבוע למסך לאחר היעדרות ארוכה אבל אף אחד לא התגעגע: 4.09 מיליון צופים בלבד צפו בפרק החדש והרשת הורידה שוב את הסדרה ללא תאריך יעד לשובה.

אנחנו כבר בחודש מרץ ומנהלי הרשתות כבר נפגשים עם קנייני מדיה ואנשי פרסום ומציגים להם את הפרוייקטים החדשים. לוחות הסתיו ייחשפו רק במאי אבל כבר עכשיו הודלפו פרטים, אילו סדרות ישובו, אילו לא ואילו עתידן טרם הוכרע. חלק מהרשתות כבר שחררו הודעה רשמית על שובן של סדרותיהן למסך בעונה הבאה:

CBS חידשה לא פחות מ-14 סדרות: שלוש סדרות CSI, "ללא עקבות", "הישרדות" (שחודשה לעונות 13 ו-14), "פשע מן העבר", "המירוץ למיליון" (נכון לעכשיו חודשה לעונה נוספת אחת בלבד במקום שתיים מראש), "מספ7ים", "NCIS", "שני גברים וחצי", "מוחות קרימינליים", "60 דקות", "Ghost Whisperer" ו"איך פגשתי את אמא". "כן מותק" בוטלה לאחר שש עונות ולגבי יתר הסדרות טרם התקבלה החלטה אך ככל הנראה לא ישובו "עדיין יחד" ו"מלך השכונה". הסיטקומים "Out of Practice" ו"Courting Alex" ממתינים לתוצאות הסיטקום החדש של ג'וליה לואי-דרייפוס "The New Adventures of Old Christine". הסיטקום המצליח מבין השלושה יישאר על המסך.

ב-WB, שניה לפני שהם מבטלים את עצמם, שלחו הביתה את האחיות האלייוול. "מכושפות" תחתום שמונה עונות במאי השנה. המעריצים ישמחו לדעת שהתסריטאים עודכנו מראש ויכינו פרק שיסגור את כל הקצוות. ובעוד רשת ה-WB מבטלת, רשת ה-CW (כנראה) מחדשת: ברשת החדשה שוקלים לחדש את "הרקיע השביעי" לעונה 11.

ב-ABC יסתפקו כנראה בכהונה אחת של ג'ינה דיוויס. "גברתי הנשיא" אמנם פתחה חזק אך סבלה מירידה ברייטינג. בגזרת הסיטקומים צפויים לא לשוב "החיים לפי ג'ים", "הופ ופיית'", "ג'ורג' לופז", "רודני", "פרדי" ו"Crumbs". "בוסטון ליגל" צפויה לחזור לעונה נוספת וכמוה גם "הרווק". ו"זהות בדויה" בוטלה רשמית. אני יודע שאתם יודעים אבל פשוט נהניתי לכתוב את זה.

ב-FOX יצטרכו לסבול את הנרגנות של "האוס" גם בשנה הבאה אבל עם 20 מיליון צופים לא אכפת להם לקבל ממנו חוות דעת. מי שלא ישובו למסך הם הסיטקומים "מופע שנות השבעים" ו"מלקולם באמצע" שקיבלו כבר בסוף 2005 את ההודעה על סגירת הבאסטה. הסיטקום של פמלה אנדרסון "Stacked" לא ישוב אף הוא. "טירוף בבית" נמצאת בסימן שאלה למרות הצלחה גדולה בקרב בני נוער. הסדרות שנראה אותן על המסך גם בעונה הבאה הן "האוס" כאמור, "אמריקן איידול" (אנחנו כה מופתעים), "24", "Bones" וייתכן שגם "Skating with Celebrities" תשוב לסבב קצר. ו-כ-מ-ו-ב-ן, וונטוורת מילר וקעקועיו ישובו בעונה נוספת של "נמלטים".

ל-NBC יש רשימה לא קטנה של סדרות שסימן שאלה גדול ניצב מעליהן. העצוב מכולם הוא סימן השאלה מעל "Surface". המפתיע מכולם הוא סימן השאלה מעל "חוק וסדר: כוונה פלילית". הירידה ברייטינג העונה עקב התחרות הקשה עם "עקרות בית נואשות" והעובדה שבעונה הבאה NBC תשדר בימי ראשון את משחקי ליגת ה-NFL (עד ינואר) תרמה להחלטה. יש לציין שרשימת הסדרות איננה סופית ואיננה רשמית. בנוסף לסדרות הנ"ל ייתכן שלא ישובו לעונה הבאה (בעצם במקרה של "ג'ואי" תמחקו את ה"ייתכן"): "ג'ואי", "E-Ring", "אפקט הפחד", "Four Kings" ו"סקראבס". "המתמחה" תשוב לעונה נוספת אך ייתכן שברשת ייסתפקו במהדורה אחת פר עונה במקום שתיים כעת.

כזכור אנטוני סטיוארט הד מצטלם לפיילוט "Him and Us" על כוכב רוק גיי בסדרה המבוססת באורח חופשי על חיי אלטון ג'ון (סר אלטון ג'ון בשבילכם) שאף משמש כמפיק הסדרה. לקאסט צורפה כעת קים קאטרל שתגלם את המנהלת של הזמר.

עוד בריטי בסדרה אמריקאית - ריצ'ארד קויל (ג'ף מ"זיווגים") מצטרף לסדרה "Ultra" המבוססת על הקומיקס באותו שם. הסדרה היא על נערה בעלת כוחות על טבעיים המנסה לאזן בין חייה כגיבורה לבין חיי בת עשרה טיפוסית (נשמע מוכר?).

בוני האנט מצטלמת לסיטקום חדש, נטול שם בשלב זה, עבור ABC בו היא מגלמת גרושה המשמשת כבלשית פרטית. לסיטקום לוהקו כעת גם לורן טום, דניס מילר כפסיכולוג שלה וג'ו מנטנייה שבעלה לשעבר.

ג'יי מור מגלם ב"Community Service" של NBC אדם החוזר לעיר הולדתו כדי לאסוף משם את חברתו ולעזוב אך הוא נעצר וחייב להישאר בעיר ולבצע עבודות שירות.