המסך המפוצל

מלך הכוכב 3 - אודישנים ב`

שתי תוכניות אודישנים כבר מאחורינו. מה יקרה בשתיים הבאות? מי הכי הרשים אתכם עד עכשיו? המשחק נמשך

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 27-05-2006
19 תגובות
אז מה היה לנו בשתי תוכניות הפתיחה? מישהו שמעדיף להיבחן במקום להיות עם אשתו בחדר הלידה; שופטת שממציאה מילים; פיליפינית שהצליחה לרגש, אבל פחות את השופטים; ושני פסיכים שהטרידו את תושבי חיפה כדי שיעבירו אותם שלב (למרות שלא הגיע להם).

כן, "כוכב נולד 4" כאן.

בדיוק כמו בשנה שעברה, גם השנה סיפקה תוכנית האודישנים הראשונה לא פחות מ-74 חלקי שירים לצופי התוכנית. תוכנית האודישנים השנייה, ששודרה יום למחרת, הסתפקה ב-53 שירים בלבד.

החותמת "עבר", שנצפתה 11 פעמים בתוכנית הראשונה, נראתה רק 6 פעמים בתוכנית השנייה, והחותמת "לא עבר" שהופיעה לא פחות מ-40 פעמים בתוכנית הפתיחה, הגיחה להופעות אורח רק 15 פעמים בתוכנית השנייה.

מתמודדת בשם שירלי בן חיון (שלא עברה) היא היחידה שבשמה מופיעה המילה "שיר" בין מתמודדים שתי התוכניות הראשונות, ואף אחד מכם לא ניחש שזה מה שיקרה. מצב הנקודות בטבלת הפתיחה של "מלך הכוכב 3" היא כזאת:

במקום הראשון, shay999, עם 75 נק'. שני, אח שלו, עם 74 נק'. במקום השלישי, Danny-L עם 69 נקודות ובמקום הרביעי, משתתף מוכר יותר, בוסקו מנה חמה, עם 68 נק'. את המקום החמישי חולקים המדווח ושרוני, לשניהם 66 נק'.

אל טבלת המשחק אחרי שתי התוכניות הראשונות.

המשך המשחק שלנו
כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

שתי תוכניות האודישנים הבאות של "כוכב נולד 4" תשודרנה בימים חמישי ושישי, 25/5/06 ו-26/5/06. טפסים שיגיעו עד יום שלישי, 23/5/06, בשעה 18:00, יזכו את שולחיהם בבונוס אוטומטי של 2 נקודות. בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום חמישי.



מלך הכוכב 3
תוכניות אודישנים 3+4 (טופס מס' 2)

1. כמה שירים שונים ישירו המתמודדים בתוכנית האודישנים השלישית? כמה בתוכנית הרביעית? (כלומר, לא כולל השירים המושמעים ברקע ולא כולל השיר המיוחד ל"כוכב נולד 4". המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל תוכנית יזכה ב-12 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-11, וכן הלאה).

מספר השירים השונים בתוכנית השלישית

2. כמה פעמים נראה את החותמת "עבר" בכל תוכנית? (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל תוכנית יזכה ב-8 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-7, וכן הלאה).

מספר הפעמים בתוכנית השלישית

3. בשתי התוכניות הראשונות שמענו הרבה שמות מהעונות הקודמות של התוכנית. כמה מתמודדים משלוש העונות הראשונות של "כוכב נולד" יאוזכרו במהלך שתי תוכניות האודישנים הבאות? (אם בשמם או ע"י השמעת חלק משיר שהם שרו. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-5 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-4, וכן הלאה).

פרלי אדמוני: שרה: "לוקח ת'זמן". בת של עובד נמל:
גילה זילבר: שרה: "שבתות וחגים" - יהודית רביץ. הגננת כתבה עליה "גילה ילדה נהדרת, שרה כמו זמרת":
קרולינה טייטלבאום: שרה: "עניין של זמן" - גידי גוב. כוכב נולד בתפוצות:
דוד סלם: שר: "אלינור". כוכב נולד בתפוצות:

5. מבין המשתתפים שעברו בתוכנית האודישנים השנייה, מי יגיע הכי רחוק?
לרשותכם 50 נקודות נוספות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 50 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. ככל שמשתתף ששמתם לידו נקודות יגיע יותר רחוק, כך תזכו ביותר נקודות ע"פ המפתח שבשאלה הקודמת (שימו לב: בשאלה זו מופיעים גם מתמודדים שלא נצפו בתוכנית עצמה, אך ניתן לראות אותו באתר הרשמי של התוכנית).

ענת שוורץ: הדיילת ששרה את "שיר הדיילים" ושיר מקורי שלה:
מאור פיניה: שר: "ואז תבואי" - הראל מויאל. בן 18.5 מקרית גת:
רותם מלכה: שרה: "שלל שרב" - גידי גוב:
נתי חדד: שר: "אהבה קצרה" - מאיר בנאי. בגשם:
נעה בן שושן: שרה: "היו לילות" וגם את הגרסה המרוקאית ל"איפה ג'ף?":
מור יחיאלי: לא שודר, צפו בה באתר הרשמי:
רוני נדלר: לא שודר, צפו בה באתר הרשמי: