המסך המפוצל

מלך הכוכב 3 - נבחרת העונה

בשבוע הבא תושלם נבחרת העונה. מה יקרה בתוכניות הבאות? איזה חולצה ילבש ג`קו? ומה שלום הכובע של זהבית?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 10-06-2006
8 תגובות
אז היום הראשון של המונדיאל חלף-עבר לו, ואמנם לא קיבלנו הפתעה מרעישה בסדר הגודל של סנגל ב-2002, אבל בכל זאת קיבלנו שני משחקים מגניבים ושמונה שערים בסך הכל. גרמניה ניצחה... מה? "כוכב נולד" אתם אומרים? מאיה רוטמן הבקיעה לזכות קוסטה ריקה? צביקה פיק לא הצליח להבקיע גול לזכות הפולנים? כל העסק הזה נורא מבלבל.

השבוע קיבלנו שתי תוכניות של "כוכב נולד 4". בראשונה ראינו איך מנפים 50 מתוך 100 המשתתפים שהיו לנו, ובתוכנית השנייה, ששודרה הערב, חזינו בשבעת המתמודדים שכבר עלו ל"נבחרת העונה" מתוך ה-14 שיהיו שם בסופו של דבר.

השבעה שעלו הם: נועה בן שושן, ג'קו אייזנברג, דוד סלם, נירית מיליס, זהבית פסי, מאיה רוטמן וישראלה אסגו. אם אתם קוראים מדי פעם בפורטלים של עיתונים יומיים מסוימים, אתם כבר יודעים את הזהות של חמישה נוספים. אנחנו לא נספיילר את השמות הללו למי שלא רוצה בכך, כמובן. אבל גם לא תהיה שאלה בטופס הנוכחי על זהותם.

על פי הפרסומים, כך ייראו שתי התוכניות בשבוע הבא: ביום חמישי, נגלה את זהותם של חמישה משתתפים נוספים ב"נבחרת העונה" (או אולי שישה), וזהותם של שני האחרונים תיקבע בתוכנית גלגל ההצלה של יום שישי, בה יצטרכו הצופים לבחור את השניים מתוך שמונה מועמדים.

מה המצב בתחרות שלנו, אתם שואלים? או, שאלה יפה. רק 12 שירים שונים שרו המתמודדים שלנו בתוכנית האודישנים של יום חמישי. מבחינת הציוות לזוגות, ראינו שמונה זוגות שמנו בן ובת, חמישה זוגות של בנות ושלושה זוגות של בנים. חוץ מזה ראינו גם איזה שתיים או שלוש שלישיות. לגבי השופטים - אם הם היו חלוקי דעות על מתמודד כזה או אחר, הרי שלא הראו לנו זאת הפעם. כמו כן, לא הציגו לנו אף מתמודד אותו רצה גל לא להעביר, אך הוא עבר בכל זאת. הניחוש הנכון בשני המקרים הללו היה 0.

אל המקום הראשון היוקרתי שלנו טיפס בוביץ היישר מהמקום השלישי ובאמתחתו 106 נק'. לבוסקו מנה חמה שבמקום השני יש נקודה אחת פחות, והוא טיפס לשם מהמקום ה-11, ובמקום השלישי עם - שוב - נקודה אחת פחות ניצב KING, שעלה לשם היישר מהמקום ה-23. מקום אחד למטה, ועם שתי נקודות פחות ניצב יוגי שעלה לשם מהמקום ה-12. את הטבלה המלאה ניתן לראות כאן.

המשך המשחק שלנו
כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

התוכניות הבאות של "כוכב נולד 4" תשודרנה ביום חמישי, 15/6/06, וביום שישי, 16/6/06. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית הראשונה.





מלך הכוכב 3
השלמת "נבחרת העונה" (טופס מס' 4)

1. בתוכנית של יום שישי הוצגו ארבעה מתמודדים שלא עלו אל הנבחרת. בהנחה שהארבעה האלה יגיעו אל תוכנית גלגל ההצלה שביום שישי, האם מישהו מביניהם יגיע אל "נבחרת העונה" באמצעות בחירת הקהל?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו לידן.
ענת שוורץ: הדיילת, שרה הפעם את "ציפור מדבר" - אתניקס:
ליטל דגן: הבוכייה. שרה "אמא" - ריקי גל:
יוגב מלול: אחרי האודישן אמר ש"יש משהו לא ישר בתוכנית" ושהוא לא רוצה לפרט:
דאני-לי זיסר: הבחורה עם הנזם והקעקועים. שרה "רואה לך בעיניים" - אתי אנקרי, ואז היתה הפסקת חשמל:
אף אחד מהם לא יגיע לנבחרת העונה:
מישהו אחר שהוצג העונה: כדי לזכות בנקודות ששמת באפשרות זו, יש צורך לכתוב במדויק את שם המתמודד כאן:

4. שני המתמודדים שיעלו מתוכנית גלגל ההצלה יהיו (שווי השאלה: 4 נקודות).

שני בנים.
שתי בנות.
בן ובת.

שאלות הבונוס
5. החולצה השחורה של ג'קו אייזנברג תוחלף בחולצה בצבע (שווי השאלה: 7 נקודות).