המסך המפוצל

מלך הכוכב 3 - חלק ה`

סוף סוף הגענו אל נבחרת העונה. מה יקרה בתוכניות הבאות? מה קורה במשחק? ומי הוא המוביל החדש-ישן שלנו?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 02-07-2006
24 תגובות
האם השם בוסקו מנה חמה אומר לכם משהו? אם עניתם כן, האם אתם מופתעים שהוא שוב נמצא במקום הראשון?

בוסקו מנה חמה, שיש המכנים אותו "ההראל סקעת של מלך הכוכב 1" לקח מתוכניות השבוע לא פחות מ-42 נקודות, מה שהעלה אותו מהמקום השני אל המקום הראשון ואל פתיחת פער של 13 נקודות מיוגי שעלה אל המקום השני מהמקום הרביעי.

מישהו מופתע?

ועכשיו אל פיתרון שאלות הטופס הקודם. שאלנו מי מהמתמודדים שלא עברו בתוכנית הקודמת יצליחו להשתחל אל נבחרת העונה באמצעות גלגל ההצלה. שלושה ציינו במפורש את מאור פיניה וזכו (מלבד הנקודות אותן חילקו) בבונוס מיוחד של 10 נק' מטעם הפקת "מלך הכוכב 3". מדובר במשתתפת בשם clueless שזינקה מהמקום ה-39 אל המקום הרביעי, בעדי אשכנזי שטיפס מהמקום ה-85 אל המקום ה-44, ובמשתתף חדש בשם no_name שנתן למאור רק 10 נק' מתוך ה-40 האפשריות, ולקח מצמד התוכניות השבוע 24 נק' בסך הכל. מי ששם את נקודותיו על האפשרות "אף אחד מאלה לא יגיע אל נבחרת העונה" זכה אף הוא בנקודות, אך לא בבונוס המיוחד של המערכת.

מבחינת האירועים שקרו או לא קרו: אף שם של חיה לא הופיע באחד מהאודישנים של המתמודדים שביום חמישי. המילה "אמא" צצה דווקא באחד השירים (בשיר "אמא" ששרה חדווה איוב), אך מדובר במתמודדת שלא עלתה ע"י השופטים, ולכן גם האירוע השני לא קרה. אבל האירוע השלישי דווקא קרה, כשאחד המתמודדים שלא עלו ע"י השופטים שר שיר שבתוכו הופיעה המילה "לילה". מדובר במאור פיניה, שבסופו של דבר דווקא עלה באמצעות גלגל ההצלה, ששר את השיר "אהבה בת 20" של יוסי בנאי, שם הופיעה השורה "עד לבוא לילי". לגבי האירוע הרביעי, שדיבר על שירים של ריטה בתוכנית גלגל ההצלה - ובכן, שאלה זו בוטלה מכיוון שהמתמודדים לא שרו כלל בתוכנית יום שישי.

שלושה מתוך המתמודדים על גלגל ההצלה היו בנים, ושניים מהם אכן עלו לנבחרת, ומי שדייק במספרים הללו זכה בארבע נקודות. ובעוד הרבה ניחשו שיהיו שלושה בנים בגלגל, רק משתתף אחד ניחש ששני העולים יהיו בנים, ו-Blue Moon היה היחיד שזכה ב-4 הנקודות הללו.

אל טבלת התחרות המעודכנת

המשך המשחק שלנו
כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

התוכניות הבאות של "כוכב נולד 4": יום חמישי, 22/6/06, ויום שישי, 23/6/06. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית הראשונה. ע"פ הפרסומים המוקדמים, בתוכנית של יום חמישי יתחלקו המתמודדים לזוגות ויבצעו דואטים, שבסיומם יבחרו השופטים את המועמדים המועדפים עליהם, כשכל היתר יבצעו שירי סולו בתוכנית של יום שישי והקהל יצביע למועמד המועדף שלו, כשהמתמודד שיקבל הכי פחות קולות ייפרד מהנבחרת. אבל אלו היו הפרסומים המוקדמים, שדיברו על 13 משתתפים בנבחרת. כרגע יש לנו 16. אז מה יקרה בתוכנית?













מלך הכוכב 3
נבחרת העונה (טופס מס' 5)

1. את מי יחליטו השופטים לא להעמיד להצבעת הקהל? (או במילים אחרות: מי יקבל מהשופטים חסינות מהעפה?).
לרשותכם 30 נקודות. עליכם לרשום את שם המועמד מהתמונות המופיעות למעלה ואת מספר הנקודות שברצונכם להעניק לכל אחד מהם. כל מתמודד שיקבל חסינות יעניק לכם את מספר הנקודות ששמתם לידו. יש לכם אפשרות לבחור עד ארבעה מתמודדים.

מתמודד 1: נקודות:
מתמודד 2: נקודות:
מתמודד 3: נקודות:
מתמודד 4: נקודות:

2. מי יהיה הראשון שיעוף?
לרשותכם 50 נקודות. עליכם לרשום את שם המועמד מהתמונות המופיעות למעלה ואת מספר הנקודות שברצונכם להעניק לכל אחד מהם. המתמודד שיעוף יעניק לכם את מספר הנקודות ששמתם לידו. יש לכם אפשרות לבחור עד ארבעה מתמודדים. אם יעופו השבוע יותר ממתמודד אחד, תקבלו נקודות גם אם תצדקו בזהות אחד המתמודדים שיעופו.

מתמודד 1: נקודות:
מתמודד 2: נקודות:
מתמודד 3: נקודות:
מתמודד 4: נקודות:

3. מה מהדברים הבאים יקרה בתוכניות? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה בשתי נקודות. שימו לב: אם אתם מעונינים לנחש שכלום לא יקרה, עליכם לסמן אך ורק את האופציה האחרונה. אסור לסמן אופציה זו יחד עם אפשרויות נוספות).

בתוכנית של יום חמישי, 16 המתמודדים לא יחולקו לשמונה זוגות, אלא למספר קטן יותר של זוגות ולשתי שלישיות או יותר.
אחד השירים שיושרו באחת משתי התוכניות הקרובות יהיה השיר "לשם" של מירי מסיקה או "רבות הדרכים" של דניאל סולומון.
באחד משירי יום חמישי של מתמודד שיועמד להדחה למחרת, תופיע המילה "שמים".
באחד משירי יום חמישי של מתמודד שלא יועמד להדחה למחרת, יופיע שם של איבר גוף כלשהו.
באחד משירי יום שישי תופיע המילה "עולם".
באחד משירי יום שישי תופיע אחת מארבע עונות השנה.
מישהו מהמועמדים להדחה ישיר ביום שישי שיר של ריטה.
שום דבר מאלה לא יקרה.

שאלות הבונוס
4. מי יהיו שלושת המתמודדים בגמר הגדול?
עליכם לרשום שמות של עד חמישה מועמדים מתוך התמונות המופיעות למעלה וכן מבין שני המתמודדים שהוצלו בגלגל ההצלה - עידן שמי ומאור פיניה. 30 נק' יוענקו למי שינחש את זהותו של מתמודד אחד שיגיע לגמר, 70 נק' יוענקו למי שינחש את זהותם של שניים ממתמודדי הגמר, ו-150 נק' למי שינחש נכון את זהותם של כל שלושת המתמודדים בגמר.

מתמודד 1:
מתמודד 2:
מתמודד 3:
מתמודד 4:
מתמודד 5:


כינוי
אימייל




אל אתר התוכנית
אל טבלת התחרות המעודכנת