המסך המפוצל

מלך הכוכב - נותרו שמונה

סוף השבוע האחרון הביא עמו שתי תוכניות של "כוכב נולד 4", בסיומן נפרדנו מדוד סלם. מי יהיה הבא שיעוף?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 06-08-2006
18 תגובות
גם השבוע מנסה מערכת "מלך הכוכב" לקצר את העניינים ולהתנצל על העיכוב בהגעת הטבלאות. זה ייקח עוד קצת זמן, אבל התחזית מדברת על כך שהחל מיום רביעי הבא (16/8/06, ואל תתנו לעובדה שמדובר על יום אחרי איזו מסיבה לבלבל אתכם) דברים יתחילו לזוז בכיוון הזה.

אז מבלי להשתהות, בואו נדבר קצת על הטופס הקודם:
שאלה 1 - למי ירצו השופטים להעניק חסינות? תשובה: ישראלה ומישל. את המקום השני בשקלול השופטים קיבלו רפאל, מורן וג'קו.
שאלה 2 - מי יקבל חסינות? תשובה: ארבעה קיבלו חסינות בשתי התוכניות: רפאל, מורן וג'קו בתוכנית של יום חמישי, ישראלה בתוכנית של שישי.
שאלה 3 - מי הבא שיעזוב את התוכנית? תשובה: דוד סלם.
שאלה 4 - מי ישיר אחרון בתוכנית הסולואים? תשובה: מאיה רוטמן.
שאלה 5:
האירועים שקרו: השופטים הסכימו על חסינות בשישי, המילה "שלווה" הופיעה בשיר ששרו כולם ביום שישי ("איזו מין שלווה ולא עושים שום דבר")
האירועים שלא קרו: מרגול לא אמרה מושחתים, אף אחד לא התבלבל באמצע השיר ונאלץ להפסיק, לא היו יותר משלושה אורחים שהשתתפו בשתי התוכניות (איל גולן ומיקה קרני התארחו), צביקה הדר לא קרא לדוד סלם "המיסייה", זהבית פסי לא הולבשה בעניבה, המילה "שלום" לא הופיעה בשירי יום חמישי (אבל אחד הדואטים היה שיר של שלום חנוך. לא, זה לא מצחיק. אני יודע)
שאלה 6, שאלת הבונוס - עתידו של דוד סלם נקבע כבר בתוכנית של יום שישי - הוא הודח.

המשך המשחק שלנו
התוכניות הבאות של "כוכב נולד 4" תשודרנה - אנחנו מקווים - ביום חמישי, 10/8/06, וביום שישי, 11/8/06, כנראה. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית הראשונה.





מלך הכוכב 3
נותרו שמונה (טופס מס' 10)

1. בהנחה ותהיה כזו, למי ירצו השופטים להעניק חסינות בסיום התוכנית של יום חמישי? (השאלה מתייחסת לשקלול הבחירות של ארבעת השופטים)
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. מתמודד שיקבל את המקום הראשון בשקלול השופטים יזכה אתכם בנקודות ששמתם לידו, מתמודד שיקבל את המקום השני בשקלול השופטים יזכה אתכם ב-75% מהנקודות ששמתם ליד.
מאיה רוטמן: מאור פיניה: ג'קו אייזנברג:
ישראלה אסגו: מורן אהרוני: זהבית פסי:
מישל גוריאלשווילי: רפאל מירילא:

2. בתוכניות של חמישי או שישי, מי מהמתמודדים יקבל חסינות?
שימו לב: באפשרותכם לסמן בין שתיים לארבע אפשרויות, כל משתתף שאכן יקבל חסינות ביום חמישי או בשישי, יזכה אתכם ב-15 נק'. משתתף שסימנתם ולא קיבל חסינות יוריד לכם 8 נק' מהנקודות שתצברו בשאלה זו. בכל מקרה אין לסמן יותר מארבעה מועמדים.
מאיה רוטמן מאור פיניה ג'קו אייזנברג
ישראלה אסגו מורן אהרוני
זהבית פסי רפאל מירילא מישל גוריאלשווילי

3. מי יהיה הבא שיעזוב את התכנית?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודדים שיעופו בתוכניות הבאות יעניקו לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידם. שימו לב: ניתן לעדכן את הניחוש עבור שאלה זו גם אחרי התוכנית של יום חמישי ולפני פתיחתה של התוכנית בשישי, לאחר שנדע מי יקבל חסינות, אם בכלל, אך מי שיעשה זאת יזכה רק בחצי מהנקודות.
מאיה רוטמן: מאור פיניה : ג'קו אייזנברג:
ישראלה אסגו: זהבית פסי: מורן אהרוני:
מישל גוריאלשווילי: רפאל מירילא:

4. בתוכנית הסולואים הבאה, מי ישיר שלישי? (שווי השאלה: 10 נק').

6. מה מהדברים הבאים יקרה בתוכניות? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה בשתי נקודות. שימו לב: אם אתם מעונינים לנחש שכלום לא יקרה, עליכם לסמן אך ורק את האופציה האחרונה. אסור לסמן אופציה זו יחד עם אפשרויות נוספות).

אם תהיה חסינות בתוכנית של יום חמישי, המקום הראשון בשקלול השופטים, לא יהיה המקום הראשון של גל אוחובסקי
השופטים יסכימו על חסינות בתוכנית של יום שישי
צדי יגיד לצביקה פיק שיפסיק
בכל אחת מהתוכניות ישתתף כוכב אורח שיבוא לשיר
באחד משירי יום חמישי תופיע המילה "לילה"
באחד משירי יום שישי תופיע המילה "יום"
שום דבר מאלה לא יקרה.

שאלת הבונוס
7. מי יגיע לגמר ויסיים בו במקום השני? (שווי השאלה: 40 נק').



כינוי
אימייל




אל אתר התוכנית