המסך המפוצל

מלך הכוכב 3 - הגמר

שלושת העולים לגמר הרביעי נקבעו וכל מה שנותר לכם לעשות זה לנחש מה יקרה בתוכנית הגמר ומי יהיה הכוכב הנולד. אתם מוכנים?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 26-08-2006
23 תגובות
אז יש לנו את שלישיית הגמר של "כוכב נולד 4", ואם יורשה לי - מילה אישית קטנה: לא היתה יכולה להיות שלישיית גמר מוצלחת יותר. רפאל, ג'קו ומאיה הם תעודת כבוד למצביעי "כוכב נולד" לדורותיה. אני מרוצה.

ואחרי שנרגענו מהמתח של שלוש הקראות התוצאות שעברו עלינו ביומיים האחרונים, הגיע הזמן - רגע לפני הגמר - לעשות קצת סדר בעניינים.

קודם כל, התשובות לשאלות הטופס הקודם, טופס מס' 12.

השאלה הראשונה ביקשה מכם לנחש את מי ירצו השופטים לראות בגמר. מכיוון שלכל שופט ניתנו שלוש הזדמנויות לבחור בעולים לגמר מבחינתם, ומכיוון שהשאלה הכריזה ש"כל שופט שיבחר באפשרות שסימנתם יעניק לכם 5 נק'", הרי שחלוקת הנקודות הולכת באופן הבא:

רק שופט שנתן את מירב הנקודות שלו למתמודד יחיד, העניק נקודות למי שסימן מתמודד זה. בתוכנית יום חמישי, בחרו צביקה ומרגול במאיה, גל בחר במישל וריקי בחרה ברפאל. בתוכנית של יום שישי, בחרו ארבעה מחמשת השופטים בג'קו, גל חילק את הנקודות שלו שווה בשווה בין המתמודדים. ובקרב הראש בראש בין מאיה לזהבית בחרו כל חמשת השופטים במאיה. מערכת "מלך הכוכב" החליטה על חלוקת הנקודות הבאה:

מי שסימן את מאיה לקח 20 נק'.
מי שסימן את מישל או את רפאל לקח 5 נק'.
מי שסימן את ג'קו קיבל אף הוא 20 נק'.

התשובות לשאלות 2-6 ברורות לחלוטין (בתוכנית של יום חמישי סיים רפאל במקום הראשון, מאיה סיימה במקום השני. בתוכנית של יום שישי סיים ג'קו ראשון וזהבית שניה, ובראש בראש ניצחה מאיה את זהבית).

האירועים שבשאלה 7:
אכן, גם הפעם אף אחד מהמתחרים לא דרך על הכוכב המצויר על הבמה. מאור כמעט עשה את זה ב"הצל ואני", אך לאחר בדיקה מדוקדקת של הצילומים נראה שהוא אכן לא עשה זאת. צביקה הדר לא אמר מה ההפרש בין מאיה לזהבית. מאיה ניגנה את "גשם כבד עומד ליפול" עם גיטרה ומפוחית. מספר כלשהו אכן הופיע באחד מ-12 הסולואים של היומיים האחרונים (בשיר ששר מישל, "חוזה לך ברח", בשורה "חומקים אחד אחד אל תוך היער"). באותו שיר, של מישל, אכן הופיעה המילה "לילה" (בשורה "פוסעים אט אט אל תוך הלילה"). מישל אכן סיים במקום השלישי, ולכן גם האירוע הזה קרה. מבין ששת הסולואים של יום שישי, הופיעה המילה "אני" בחמישה מתוכם, ובפרט בשיר ששר ג'קו שסיים ראשון (ב"האם להיות בך מאוהב" בשורה "זה כשאני עצוב עכשיו" וב"גשם" בשורה "אני צועק בכל העיר שיסתכלו עליי"). וזהו.

מה קורה בטבלת המשחק שלנו?
סטטוס קוו בצמרת. אביב ובוסקו מנה חמה הציגו ביצועים כמעט זהים לחלוטין בשתי תוכניות חצי הגמר והם נשארים היכן שהיו לפני שתי התוכניות הללו. לאקי שבמקום השלישי לקח קצת פחות מהם והתרחק ב-11 נקודות נוספות מהמקום הראשון, ואילו little holiday ביצעה זינוק מרשים מהמקום העשירי למקום הרביעי.

הטבלה המלאה, לפני טופס הגמר וללא חישובי רוב הבונוסים, נמצאת כאן.

הערה: במהלך 12 הטפסים הקודמים הוצגו בפניכם מספר שאלות בונוס ששוות הרבה מאוד נקודות. מלבד בונוסים שתשובותיהם התגלו מהר יחסית (וחושבו), רוב שאלות הבונוס עדיין לא חושבו. בטופס הנוכחי יש אפשרות לקבל קצת יותר מ-250 נקודות, כך שבאמת הכל עוד פתוח.


ועכשיו, אל הטופס האחרון.

תוכנית הגמר של "כוכב נולד 4" תשודר ביום חמישי, 7/9/06. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית.



מלך הכוכב 3
הגמר (טופס מס' 13)


1. מי יהיה הכוכב הנולד?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. הכוכב הנולד יעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידו.
מאיה רוטמן: ג'קו אייזנברג: רפאל מירילא:

2. מי יהיה סגנו?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיסיים במקום הראשון בתוכנית של יום חמישי יעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידו.
מאיה רוטמן: ג'קו אייזנברג: רפאל מירילא:

הערה: מי שיקבל 90 נקודות מלאות משתי השאלות הראשונות, יקבל בונוס של 10 נקודות. מי שיקבל מעל ל-70 נקודות בשתי השאלות הללו יקבל בונוס של 7 נקודות.

3. בשקלול השופטים, מי מבין השלושה יקבל מהם הכי הרבה נקודות? (שווי השאלה: 20 נק')

5. כמה אחוזים מהקולות יקבל המנצח? כמה אחוזים יקבל המתמודד שיסיים במקום השני? (שווי השאלה: 18 נק' למנחש הקרוב ביותר בכל שאלה, 17 נק' לבא אחריו, וכו')
אחוזים למקום הראשון: %
אחוזים למקום השני: %

6. מה תהיה השעה שבה יכריז צביקה הדר על הכוכב הנולד? (שווי השאלה: 12 נקודות למנחש הקרוב ביותר, 11 לבא אחריו וכו').


7. אם ילוו משתתפי העונה את שירי הסולו של שלושת המתמודדים, מי ילווה את כל אחד מהם? (יש לבחור מישהו אחד מחברי "נבחרת העונה" עבור כל מתמודד. שווי השאלה: 12 נק' לכל מתמודד)
את רפאל מירילא ילווה
את מאיה רוטמן ילווה