המסך המפוצל

מתחדשים

העונה החדשה של ערוץ 3 מתחילה בשבוע הבא. בין התוכניות שמחכות לכם: דוסון קריק, בנות גילמור, חברים וסמולוויל. אז מי אמר שהכל שח(ו)ר?

מאת: שגיש

פורסם: 15-03-2002
28 תגובות
הידיעה על "עונה חדשה לערוץ 3" העבירה רעד בליבי. לא כזה של שמחה, אף על פי שהנני חובב נלהב של אחד הערוצים היותר טובים בטלוויזיה, אם כי רעד של חשש. כי כשערוץ שלוש אומר "עונה חדשה", למה הוא מתכוון? למה הוא מתכוון, כשהוא אומר עונה חדשה? האם גם הפעם, ישכר אותנו בדרמות צעירות שכשלו לאחר עונתן הראשונה? האם גם הפעם, הוא יעשה לנו מרתוני ניקיטה שנגמרים בחטף ומשאירים טעם של עוד? והאם גם הפעם, הוא ילאה אותנו בשידורים חוזרים וחוזרים וחוזרים של "של מי השורה הזאת בכלל"?

התשובה היא שלילית וחיובית. עמק השווה. פשרה. כי גם אם היה הערוץ מסלק את שידוריו החוזרים של דרו קארי, לבטח הייתי מתקומם (אני? סותר את עצמי?), ואילו הערוץ מוצא לשבץ את האול-אמריקן-גאי לעת מוצא בשעות הקטנות של האפטר פריים, ובמסגרת הקומדיות האמריקניות של יום שישי, כמו שהיה עד עכשיו, וטוב שהיה.






העונה החדשה של ערוץ שלוש אינה בשורה מדהימה, אבל מרעננת במקומות הנכונים. בין המסולקים מן הפריים טיים, "שחר", הסיטקום שניסה לחקות את הצלחתה של "שמש" בערוץ נטול פרסומות ונטול עמך, ו"מכושפות", שהפכה לשעממון ויבישון נורא ואיום (היא סיימה אומנם עונה, אבל עדיף שתשאר הרחק מאיתנו ולא תחזור)! ימי שישי שומרים על המתכונת של אתנחתא ש.חית, עם "דריה", "העבודה היא חיינו", "של מי השורה הזאת" ו"דרו קארי", וביום שבת, "מת אחרון" (במקום "אמריקנים צעירים"), "משמרת שלישית", "אי.אר" (ש.ח) וסדרה חדשה, "וויצ`בלייד".

בין הרכשים לעונה החדשה, עונות חדשות ל"אי.אר", "מלך השכונה" ו"תהרוג אותי וזהו", וגם כמה סדרות חדשות. "אולי זאת אני", קומדיה על נערה בת 15 שמנסה לשרוד את גיל ההתבגרות ולהתמודד עם טירופם של בני משפחתה, "הסניגור", על פרקליט שלומד בעל כורחו על החיים שמעבר לחליפות המחויטות, ו"סמולוויל", עלילותיו של קלארק קנט - סופרמן בשבילכם - בתיכון.






לצד כל אלה, ממשיך להתגאות ערוץ שלוש בהפקות המקור שלו. ביניהן, כמובן, מגזין הבידור של גיא פינס, והטלנובלה "לחיי האהבה", שלמרות המראתה הקשה פרשה כנפיים והפכה למחליפתה עלי-מרקע של "לגעת באושר" (שמשודרת, אגב, בערוץ 10 בשידורים חוזרים בימים אלו ממש). גם יצפאן ממשיך בתוכנית הבידור שלו, א`-ד` בעשר בערב, וסיטקום חדש עם דובל`ה גליקמן עולה אף הוא על מרקעינו - "שאול", ימי שני 20:55 החל מה- 18/3.






אבל הבשורה הגדולה של ערוץ שלוש, שלפעמים יודע לשחק אותה, היא העונה החמישית והחדשה של "דוסון קריק", שמעוררת באזז גדול וכולם מחכים לבואה (שני, 21:15). הפעם, קצת כמו אצל באפי, החבר`ה מתחילים את הלימודים בקולג` והחיים תופסים מסלול משלהם. כמו כן, עונה חדשה (שניה) ל"בנות גילמור", שגם היא תפסה בגרון קהל ישראלי לא קטן (בעיקר נקבות, אבל ממש לא רק) ועונה חדשה (שמינית) ל"חברים" האלמותית.

יש, יש למה לחכות.