המסך המפוצל

על רובוטים ובובות פלסטלינה

צ`אט הרובוט עם הבינה המלאכותית של AI כשעשוע מהנה, אתר באפי שווה ומעיים של מפורסמים (מפלסטלינה)

מאת: שגיש

פורסם: 05-10-2001
0 תגובות
אחת ההבטחות הכי בולטות בעת האחרונה, אמרו אנשים מביני דבר שקישקשו קישוקשים על איזה שני במאים גדולים ומנוגדים שחוברים לעשות יחד יצירת מופת, היא הסרט "אינטלגנציה מלאכותית". ילד רובוט שלומד לאהוב, יוצא די במהירות לאודיסאה פרטית, קצת כמו פינוקיו, אמרו, אל עבר הפיה הטובה שתהפוך אותו לילד אמיתי, עם אמא, אבא וכל הגנג`ה. בין לבין הוא נתקל באיזה רובוט ג`ילגלו, ובלה בלה בלה, לא מעניין.

עכשיו, למה אני מספר לכם את זה? הו, שאלה מצויינת. ישבתי וחשבתי לעצמי, "אינטלגנציה מלאכותית", הא? שם מעניין. אני יודע שבהוליווד אוהבים לקדם סרטים. אני גם יודע שברוך השם, לספילברג ושות` לא חסרים משאבים לקידום הסרט גם באינטרטנט. אני גם יודע ש"אינטלגנציה מלאכותית" מעצם היותה אינטלגנציה מלאכותית, הולכת יופי עם מחשבים, ומחשבים הולכים יופי עם אינטרטנט, ואינטרטנט הולך יופי עם הוליווד. האם, אם כך, יעשה כאן קימבון מרשים ומתבקש? כן. צדקתי.

עשיתי גיחה אל עבר אתר האינטרנט של הסרט (אפילו לא הייתי צריך לחפש אותו, רק רשמתי aimovie דוט קום והגעתי. כל כך צפויים האנשים האלה), ושם נגלה לי בדיוק מה שרציתי שיגלה לעיניי. צ`אטבוט מרשים, תוכנת מחשב כשרה למהדרין, שמדמה, לעיתים ביותר הצלחה לעיתים בפחות, רובוט חכם עם עאלק בינה מלאכותית. מה זה אומר? זה אומר שמרגע שהוא אומר לכם "היי" ואתם עונים לו, השיחה יכולה להפליג למחוזות נפלאים.

להלן תקציר שיחתנו:
רובוט: היי, שמי צ`אטבוט, מה שמך?
אני: היי סיס (אחותי, באמריקאית מדוברת)
רובוט: היי שם אדם-137. אתה חופשי?
אני: חופשי כמו הרוח
רובוט: אני שמח ששנינו חופשיים
אני: תגיד אח שלי, אתה לא משועמם?
רובוט: שעמום זו תכונה אנושית
אני: ומה אתה, מחשב?
רובוט: האם זה משנה לכם אם אני עשוי מתכת או בשר?
אני: שום דבר לא משנה לי (Nothing really matters)
רובוט: באמת שום דבר?
אני: אולי קלוריות...
רובוט: אולי. מה אתה אוכל לאכול?
אני: אני אוכל מילקשייקים עם קצפת
רובוט: הרבה אנשים אוהבים את זה. בן כמה אתה? אני אוהב לדבר על סרטים ומוזיקה
אני: אתה מתחיל איתי?
רובוט: אני לא יודע אם אני מתחיל איתך או לא, אני רובוט
אני: רובוט?!?!
רובוט: אני רובוט
אני: what the fuck?! (משחק אותה מופתע, הו, מחשבים)
רובוט: בבקשה אל תהיה כל כך גס
אני: אני צריך ללכת. אמא שלי לא מרשה לי לדבר עם מחשבים זרים
רובוט: נתראה אחר-כך (See you later)
אני: אין נשיקת פרידה?
רובוט: לא נראה לי
אני: טוב, ביי כפרה (Ok, bye capara)
רובוט: אני אחכה לך. ביי.

קבעתי איתו למחר בצהריים מאחורי השיחים. כזה מקסים.
http://aimovie.warnerbros.com/html/flash.html







העונה הרביעית של באפי סיימה את שידוריה בערוץ סטאר-וורלד, שמבחינתנו, נכון לעכשיו, הוא הערוץ היחידי שמשדר את עלילות הקוטלת, ולפיכך אנחנו כנועים לצו האופנה שהוא מכתיב. לכבוד סוף העונה, מלבד סקר הבאפי אוורדס המקומי שלנו, חשבתי להביא את הפוקוס על איזה אתר באפי די טוב, שדאג לעדכן אותי בפרק שפיספסתי בשבוע שעבר בגלל שעון החורף. "לילות סאנידייל" הוא שמו של מיודענו, והוא שווה במיוחד. תקצירי פרקים קודמים, ציטוט שבועי מתחלף, תמונות, סקינים, מידע, מבחנים, ואפילו - הכינו את עצמכם - אייקוני באפי מקוריים לרשת אורנג`! קן איט גט אני בטר ת`ן טאט?

http://www.geocities.com/paz_edry/buffy/buffy.htm







סלברטי דאת`-מאצ` היא ביי-פר התוכנית הכי אלימה שמשדרת על המסך הקטן. מדי שבוע (או בעיתים מיוחדים שונים), אמטיוי, חצי שעה של קרבות מפורסמים מפלסטלינה, עם זירה, קהל ושדרנים אותנטיים, צופים באיברים מתעופפים, בקימורים על אנושיים ובאלפי מיתות שונות ומשונות. בואו לראות את הקרביים של גווינת` פאלטרו.

http://www.mtv.com/onair/deathmatch