המסך המפוצל

מלך הכוכב 4 - אודישנים ג`

ארבע תוכניות אודישנים כבר מאחורינו, ובשבוע הבא תשודרנה לא פחות משלוש תוכניות אודישנים. מה יהיה שם?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 26-05-2007
25 תגובות
לפעמים אני משתגע, כי מבחינתי אני יודע, שהתוכנית הבאה עוד רחוקה-אה-אה...

המשחק שלנו - ממש כמו העונה החדשה - בעיצומו.

בתוכנית של שישי שמענו 26 שירים שונים, וראינו 7 פעמים את החותמת "עבר". שניים מן המתמודדים בחרו בשירים של גלי עטרי, והעניקו נקודות למי שבחר בה. בתוכנית של שבת שמענו 22 שירים שונים וראינו 5 פעמים את החותמת "עבר". במהלך התוכנית שמענו שירים של "היהודים", גידי גוב ואריק אינשטיין. וגם מי שבחר בהם, זכה בנקודות.

הנה הטבלה המעודכנת לאחר שני הטפסים הראשונים.

תו השעה
54% משולחי הטפסים זיהו נכון את השיר "ולנטינו (נסיך החלומות)" של גלי עטרי וקיבלו עליו 4 נק'. עד יום חמישי בחצות הלילה, לא הגיע אפילו טופס אחד ובו זיהוי נכון של התו הקשה יותר, כשלפתע הגיע לו הטופס של משתתפת בשם "שוב חוזר הניגון" שזיהתה נכון את התו הזה. חצי יום לאחר מכן הגיע טופס נוסף, של "kalbata", שזיהה אף הוא בצורה נכונה את התו הקשה. כל אחד מהם קיבל 10 נק' (ונקודה נוספת קיבלה הראשונה שזיהתה). בטופס הנוכחי יופיעו שוב שני תווים - התו הקשה, עם תוספת קטנה, ותו חדש.

המצב בפינגרטיפ, נכון לעכשיו, עומד על 34% שרוצים שנמשיך עם התו ורק 14% שלא מעוניינים - כך שלפחות בטופס הזה, אנחנו ממשיכים עם תו השעה.

המשך המשחק
כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

שלוש התוכניות הבאות של "כוכב נולד 5" תשודרנה בימים חמישי, שישי ושבת, 31/5/07, 1/6/06 ו-2/6/06. טפסים שיגיעו עד יום שלישי, 29/5/06, בשעה 18:00, יזכו את שולחיהם בבונוס אוטומטי של 5 נקודות. בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום חמישי.





מלך הכוכב 4
תוכניות 5+6+7 (טופס מס' 3)

1. כמה שירים שונים ישירו המתמודדים בתוכנית האודישנים החמישית? כמה בתוכנית השישית? כמה שירים שונים נשמע בתוכנית השביעית? (כלומר, לא כולל השירים המושמעים ברקע ולא כולל השיר המיוחד ל"כוכב נולד 5". המשתתף שידייק במספר השירים בכל תוכנית יזכה ב-12 נקודות, הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-10 נק', הבא אחריו יזכה ב-9, וכן הלאה).

מספר השירים השונים בתוכנית החמישית
מספר השירים השונים בתוכנית השביעית
את הראשון שיעבור בתוכנית השישית נראה כמתמודד מס':
מספר השירים המקוריים בתוכנית השישית:
השני: