המסך המפוצל

ניוזון 1, 7/6/07

האם יופקו סרטים של ורוניקה מארס ושל בנות גילמור? הנס של יריחו, הסיום של גלקטיקה והשערורייה של אלק

מאת: איתן גשם

פורסם: 07-06-2007
54 תגובות
רק לאחרונה נראה היה כי ארה"ב נפרדה לשלום מ"בנות גילמור" היקרות. אך האם זו פרידה סופית? יכול להיות שלא. איימי שרמן-פאלאדינו, יוצרת הסדרה, שבימים אלה עובדת על סדרה חדשה פרי עטה שתעלה לשידור ברשת FOX בעונת השידורים הקרובה ("The Return Of Jezebel James") אמרה לכתב "TV Guide" שהיא שוקלת ברצינות לכתוב סרט טלוויזיה בן שעתיים שיסגור את כל הקצוות שנותרו פתוחים בסדרה, ושיופק בעוד שנה או שנתיים. כזכור, הסדרה בוטלה בהחלטה של הרגע האחרון, ולמעשה, פרק סיום העונה השביעית שימש גם כפרק סיום הסדרה, ללא תכנון מוקדם. פאלאדינו, שהצהירה תמיד שהיא ידעה מיומה הראשון של הסדרה כיצד בדיוק היא תסתיים, ואף רמזה שמדובר במשפט בן 4 מילים שיחתום את הסדרה, סירבה לגלות מהן אותן מילים, חרף הבטחה קודמת, והסבירה את הסירוב בכוונות המפתיעות שלה.

הכוונות האלה כל כך מפתיעות, שאפילו השחקנים הותיקים של הסדרה היו המומים כששמעו על הדברים, אך מיהרו להבטיח כי אם דבר כזה יתחיל לזוז הם ישקלו ברצינות את העניין, ולוריין גרהאם פחות או יותר הבטיחה את ההשתתפות, ואמרה שתעשה את זה ולו רק כדי לשמוע סוף סוף מהן אותן 4 מילים שגרמו לה לאינסוף ניחושים והטריפו את דעתה.

השורה התחתונה
כל זה בשביל 4 מילים? תחשבו כמה מילים אפשר להכניס לתסריט של סרט בן שעתיים של "בנות גילמור". 4 מיליון נשמע מספר סביר למדי, לא?





עוד סדרה שחשבנו שנפרדנו ממנה, אבל עשויה להפתיע היא, איך לא, "ורוניקה מארס". מסתבר שלא רק לפאלאדינו יש חלומות, גם לרוב תומאס. תומאס הודיע לאחרונה שהוא שוקל לכתוב תסריט לסרט קולנוע של "ורוניקה". תואמס מודע, כמובן, לכך שיהיה קשה לגייס את חברות ההפקה הגדולות ולשכנע אותן להשקיע בסרט כזה, בפרט לנוכח הרייטינג הנמוך לו זכתה הסדרה לאור תקופת שידורה בארה"ב והקושי ליצור לה קהל רחב, אך מתחייב שהוא יעשה הכל כדי לנסות להוציא לפועל את העניין. כצפוי, מעריצי הסדרה לא טמנו ידם בצלחת, וכבר עלה לרשת אתר שנועד לקדם את העניין. היכנסו והשפיעו אם אתם רוצים.

התפתחות נוספת בגזרת הורוניקה: כזכור, בזמנו הכין תומאס טריילר קצר בן 6 דקות שהוצג למנהלי רשת CW ובו תומצת שינוי הפורמט שתוכנן לסדרה - ורוניקה ב-FBI. ובכן, הטריילר החביב הזה יראה אור בקרוב - הוא ישולב במסגרת ה- DVD של העונה השלישית של "ורוניקה" שייצא בקרוב בארה"ב.



השורה התחתונה
סרט קולנוע שמבוסס על סדרה שזכתה לרייטינג נמוך והקונספט שלו עלול להבריח את הקהל הרחב? נשמע שמי שיצליח לעשות את זה, יעשה את הבלתי אפשרי...





מי אמר שאין ניסים בטלוויזיה? "יריחו", זוכרים? סדרה שלמעשה כבר נקברה עמוק באדמה ע"י רשת CBS? במהלך דרמטי ומפתיע אישרה הרשת שבעה פרקים נוספים שישודרו במיד-סיזן בעונה הבאה. הסדרה זכתה לאחוזי צפייה גבוהים יחסית בימיה הראשונים, אבל בהמשך חלה ירידה ברייטינג, בפרט מאז שובה של הסדרה לשידור אחרי הפסקה ארוכה ושיבוץ אכזרי מול "איידול".

מעריצי הסדרה ניהלו בימים האחרונים קמפיין אגרסיבי שכלל, בין היתר, עצומה אלקטרונית שעליה חתמו כ- 105,000 איש, ושליחת טונות של אגוזים למשרדי CBS (כמחווה לסצנה מפרק סיום העונה, אל תשאלו אפילו למה).

השורה התחתונה
אם כבר להחיות סדרה שעוסקת בפצצה, למה לא את "ורוניקה"?





אחרי שיוצרי "אבודים" הודיעו שהסדרה תסתיים בתום העונה השישית, התקנאו בהם יוצרי "בטלסטאר גלקטיקה", רונלד ד. מור ודייויד אייק, שהודיעו השבוע שהם מתכוונים לסיים את הסדרה בתום העונה הרביעית שטרם שודרה בארה"ב.

השניים טענו בתוקף שהיוזמה על סיום הסדרה באה מהם ולא מאנשי רשת "Sci-fi" בה משודרת הסדרה (שדווקא היו שמחים, עושה רושם, שהיא תמשיך, שכן זו בלי ספק סדרת הדגל של הערוץ). לדידם, הם בדקו היכן מצוי הסיפור של הסדרה והגיעו למסקנה שהוא עומד בפני השלמה, ושהגיע העת לסגור את העסק. העונה החדשה, שתכלול 22 פרקים, תיפתח רשמית כבר בנובמבר השנה עם פרק כפול, ויתרת הפרקים ישודרו בתחילת שנת 2008.

אבל יש עוד תקווה למעריצים: בנובמבר 2007 יעלה לשידור סרט באורך שעתיים בשם "Razor" שעשוי להוות מעין פיילוט לסדרה חדשה בשם "Caprica" שתהווה מעין פריקוול לסדרה, ותעסוק, מן הסתם, בתקופה שלפני תחילת האירועים בסדרת האם.

השורה התחתונה
What the Frak? סדרה איכותית יורדת מהאוויר ואי אפשר אפילו להאשים את מנהלי הרשת? משהו חשוד פה... יכול להיות שמור ואייק הם בכלל סוכנים של הרשת? אולי הם סיי(פיי)לונים?





הסיפור של אלק בולדווין מסרב להירגע (ואם במקרה אתם חיים בפלנטה אחרת - המדובר בקלטת אודיו שבה נשמע בולדווין מטיח מלים קשות מאד בבתו הקטינה מנישואיו לקים בייסינגר, שעוררה סערה גדולה וגרמה לבולדווין להצהיר בפומבי על רצון לפרוש מהסדרה "רוק 30" ואולי מהביזנס בכלל).

רשת NBC הודיעה שבולדווין ימשיך לככב בסדרה, אבל אף אחד לא הצליח להבין האם ההצהרה הזו נאמרה על דעתו של בולדווין, והאם, למעשה, לא כופפו את ידו. את בולדווין קצת קשה לשאול, כי מאז שהפרשה התפוצצה הוא פחות או יותר ירד למחתרת, אבל טינה פיי - היוצרת והמפיקה בפועל של "רוק 30" - טוענת שבולדווין יחזור ומרצון: "הוא הולך לחזור לעבודה ואף אחד לא הולך להכריח אותו לעשות את זה", אמרה פיי בראיון עיתונאי.

בולדווין נחשב לכוכב הגדול של הסדרה, והבלגן הזה בהחלט הטריד את מנוחתם של מעריצי הסדרה ששיוועו למידע, ונראה שההודעה של פיי תרגיע אותם, לפחות לזמן מה. איך התקרית המביכה תשפיע על סיכוייו של בולדווין לזכות ב"אמי" הנכסף (שבהחלט מגיע לו, מבחינה מקצועית)? האם המצביעים "יפחדו" להצביע עבורו כעת? קשה לדעת...



השורה התחתונה
אז מה, בולדווין, מעצבן לראות את מנהלי הרשת שלא מבינים כלום בטלוויזיה ורק מעניין אותם כסף מתערבים בתכנים בלי שום בושה? מה ג'ק דונגי היה אומר על זה? מנהלים, אלק.





ואם כבר מנהלים של NBC - השבוע התבשר קווין ריילי, מנהל חטיבת הבידור של הרשת על סיום תפקידו. ריילי יוחלף במפיק המצליח בן סילברמן, שחברת ההפקה שלו חתומה, בין היתר, על סדרות כמו "המשרד", ו"בטי", אבל גם על "יורדים בגדול" ו"זיווגים" (הגרסה האמריקנית הכושלת).

אלה חדשות חשובות, ובעיקר עצובות. נכון, המצב של רשת NBC העונה מבחינת רייטינג היה איום ונורא. הרשת איבדה כמות נכבדה של צופים, הפסידה סכומים נכבדים של כסף ושקעה עוד יותר עמוק לתוך המקום הרביעי מבין הרשתות הגדולות. אבל, וזה אבל גדול, ריילי הצליח לבדל את הרשת ולמצב אותה לעומת הרשתות האחרות כתג של איכות. הוא זה שנטל את האחריות על השיבוצים של סדרות כמו "המשרד", "רוק 30", "קוראים לי ארל", "בטי" וכמובן "גיבורים" (הלהיט הגדול האמיתי היחיד של הרשת, למרות שגם "קוראים לי ארל" ו"המשרד" הביאו מספרים נאים מאוד), ולא פחות חשוב - בזכותו "אורות ליל שישי" שרדה עונה שלמה חרף מספרים חלשים, ותקבל עונה נוספת, כנגד כל היגיון כלכלי.

ריילי, למעשה, שילם על חטאיו של ג'ף צוקר, קודמו בתפקיד (כיום נשיא "Universal "NBC), שדרדר את הרשת למצבה הנוכחי ולפי הדיבורים בתעשייה חתר תחת ריילי מאז שזה ירש אותו בתפקיד. סילברמן מונה לתפקיד במהלך בזק, ומיהר להבטיח בראיון לאתר של "E" שהוא ישמור על הסדרות האהובות ויטפח סדרות איכותיות חדשות. המהלך הראשון שלו בתפקיד החדש, אגב, היה דווקא להודיע למפיקי התוכנית "המתמחה" שהוא מאריך להם בשבוע את המועד לסגירת עסקה להשארת התכנית ב-NBC. אכן, פתיחה מעודדת.

השורה התחתונה
!You're Fired, Reilly





דייויד אי. קלי. זוכרים? ובכן, יש לו פרויקט חדש שאולי יעניין כמה אנשים - הוא הולך להיות המפיק בפועל של הגרסה האמריקנית ל"חיים על מאדים" הבריטית החביבה. כן, כנראה שאין שום סדרה בריטית שהטלוויזיה האמריקנית מתכוונת לדלג עליה במסגרת מסע ה"ייבוא שלהם". הפיילוט אמור להיות מופק במהלך הקיץ הקרוב, והאיש שקלי מייעד לסייע לו מאחורי הקלעים, הוא תומאס שלאמי, השותף הנצחי של ארון סורקין, שהתפנה אחרי הביטול של "סטודיו 60".

השורה התחתונה
מסטודיו 60 לשנות ה-70?





"איש משפחה" מתכננת פרק פתיחה מיוחד ובאמת יוצא דופן לעונה הקרובה שלה. הפרק, שאורכו יהיה שעה, יספר, באמצעות דמויות מהסדרה, את כל סצנות המפתח מהסרט הראשון בסדרת "מלחמת הכוכבים" - "תקווה חדשה" (הראשון ששודר, הרביעי כרונולוגית). סת' מקפרלן התגלה, כמה מפתיע, כמעריץ גדול וותיק של הסדרה, והרעיון, מתברר, עלה במוחו כבר לפני כשנה והתגלגל מאז. הדמויות של "איש משפחה" תגלמנה את הדמויות מהסרט, כאשר פיטר יהיה האן סולו, לויס תגלם את הנסיכה ליאה, סטואי יגלם, כמובן, את דארת' ויידר, בריאן יהיה צ'ובאקה, כריס - לוק סקייווקר והרברט הזקן יגלם את אובי וואן קנובי.

השורה התחתונה
חבל שהם לא מספרים את עלילת הסרט השלישי, היה יכול להיות משעשע לראות את כריס מגלה שסטואי הוא אבא שלו.





רשת CBS צפויה להעלות לשידור בקרוב סדרת דרמה חדשה בשם "Moonlight". הסדרה תעסוק בחוקר פרטי שהוא בעצם ערפד שהפך לכזה בעקבות נשיכה בצווארו ע"י אשה יפהפיה שעמה ניהל גם קשר רומנטי, ובעולם של ימינו הוא מתאהב בנערה בשר ודם. כמובן שזו גניבה ברורה וכולם יודעים ממי. נו, זה ברור - זו גניבה מהסדרה "Blood Ties" שמשודרת ברשת "Lifetime" שעוסקת בחוקרת פרטית שנתקלת שוב ושוב במקרים על טבעיים ונעזרת בערפד מסתורי שמסייע לה במידע על העולם ההוא ובמתח מיני מתבקש.

ובכן, לצוות המפיקים בפועל של הסדרה מצטרף מפיק חדש - דייויד גרינוולט שמו. אחד שיודע דבר או שניים על הפקה של סדרות שעוסקות בעל טבעי. אגב, ברזומה של גרינוולט מופיע שם של סדרה עלומה כלשהי בשם "אנג'ל". מעניין מה זה.

השורה התחתונה
יופי של דרך להימנע מתביעה של הפרת זכויות יוצרים - לצרף אליך את אחד היוצרים של הסדרה שאתה גונב ממנה בלי בושה. ג'וס, מצדי תתבע גם את דייויד אם צריך, אני מוכן לעזור לך (כל ההכנסות קודש להפקת הטלוויזיה החדשה שלך).





ואם כבר אנחנו בסוגיית הגניבות חסרות הבושה, שימו לב לידיעה הבאה - רשת CBS העלתה לערוץ האינטרנט החדש שלה "אינרטיוב" סדרה חדשה בשם "Clark & Michael" על שני בחורים די אלמוניים שמאסו בסדרת הקומיות המשמימות, ומגיעים לעיר הגדולה כדי להפיק את הסדרה החדשה שלהם שהיא מן פארודיה על כל הסדרות ההן. למי שלא שמע - ביל לורנס, היוצר של "סקרבס", עמל לפני שנה על פרויקט דומה באורח מחשיד. הוא אפילו שודר ברשת, באמצעות אתר מיוחד ובשיתוף פעולה עם "YouTube" בסדרה של פרקים קצרים. "Nobody's Watching" שמו.

אגב, "מייקל" הוא מייקל סרה, הלא הוא ג'ורג' מייקל החביב מ"משפחה בהפרעה".



השורה התחתונה
אז אנחנו דווקא יודעים על לפחות שני אנשים שצפו ב"Nobody's Watching".





ולסיכום, הנה סיכום קצר ותמציתי של נתוני הרייטינג של העונה כולה. הסיכום יכלול התייחסות נקודתית בלבד למספר נקודות שנראות חשובות או מעניינות ואין בו שום כוונה להתיימר לסכם את העונה כולה:

המנצחות הגדולות הן שוב CBS ו-FOX. הראשונה שוב זכתה (בפעם החמישית ברציפות!) כרשת בעלת כמות הצופים הגבוהה ביותר מבין כלל הצופים. Fox זכתה שוב כרשת בעלת כמות הצופים הגבוהה ביותר מבין קהל היעד הנחשק של גילאי 18-49.

כמות הצופים הממוצעת ברשת CBS במהלך העונה עמדה על 12.4 מליון, ב- FOX צפו בממוצע 10.4 מליון, ב- ABC 9.9 מליון, ב- NBC 8.9 מליון וב- CW 3.2 מליון.

בגזרת גילאי 18-49 הסדר הוא כזה: FOX ראשונה (4.0 רייטינג), אחריה CBS (3.7), אחריה ABC (3.5), NBC (3.18) ו- CW אחרונה, כרגיל (1.3).

המגמה ברורה - CBS ו-FOX רבות על הבכורה, ABC מתבססת במקום השלישי, NBC שקועה במקום הרביעי ו- CW במקום החמישי, הצפוי. נתון מעניין - כל הרשתות איבדו צופים העונה לעומת העונה שעברה, למעט FOX ש"הרוויחה" בסה"כ 3%. האם זו תוצאה של עייפות מסדרת מתמשכות? מהריאליטי? מהחיים? לא ברור.

בגזרת התוכניות, ניצחון גדול לריאליטי ולסדרות הנוסחה המשמימות. שלוש התוכניות הכי נצפות בממוצע העונה שייכות לז'אנר הריאליטי: במקום הראשון תוכנית התוצאות של "איידול", במקום השני "איידול" ובמקום השלישי "רוקדים עם כוכבים 3". מבין 9 התכניות הנצפות ביותר 6 הן תוכניות ריאליטי. כצפוי, הסדרה הכתובה הכי נצפית היא "CSI", וגם לדומותיה יש ייצוג מכובד ונרחב בהמשך. מבין הסדרות הכתובות האיכותיות בולטת במיוחד "האוס" שנמצאת במקום השביעי המכובד. גם "עקרות בית נואשות" המתאוששת זכתה להישג נכבד - המקום העשירי.

תוכניות אחרות בין 20 הראשונות: משדר הפוטבול של יום ראשון, "הישרדות", "דיל או לא דיל", "ללא עקבות", "אבודים" (שספגה מכה לא קלה מבחינת אחוזי הצפייה, אבל פרק סיום העונה שלה, אף שהפסיד בקרב הישיר מול "איידול", זכה דווקא לאחוזים נאים בקרב הקהל של 18-49, סימן מעודד כשלעצמו), "פשע מן העבר" ובמקום ה-21 "גיבורים". למרות השליטה הבלתי מעורערת, "איידול" סבלה גם היא מירידה מסוימת בכמות הצופים ומביקורת הולכת וגואה במהלך העונה על רמת התכנית ועל המתמודדים (מישהו אמר סנג'אייה?).

מכל מקום, אין ספק שהדרך הנוחה והטובה ביותר להצלחה כלכלית של רשת שידור בארה"ב היום היא שילוב מנצח בין תוכניות ריאליטי בעלות פוטנציאל שיווק גבוה (שרצוי שיהיה בהן אלמנט של תחרות כשרון כלשהי), שעשועונים וסדרות נוסחה בלי יותר מדי התפתחויות עלילתיות או דגש על דמויות. עצוב, אבל נכון. ועד שיש איזה מנהל אמיץ שמחדש סדרה כמו "אורות ליל שישי" הנפלאה, הוא משלם על כך בג'וב שלו.

השורה התחתונה
איכות זו כן מילה גסה.





להלן נתוני רייטינג ה"פריים-טיים" בארה"ב לעונת השידורים 2006-07. (התוכניות המודגשות הן התוכניות מס' 1 של הרשת):
—
—
מיקום—
תוכנית—
רשת—
צופים (מיליונים)—
רייטינג 18-49—
—

אמריקן איידול - התוצאות—
FOX—
30.6—
12.3—
—

אמריקן איידול—
FOX—
30.1—
12.0—
—

רוקדים עם כוכבים 3—
ABC—
20.7—
5.8—
—

זירת הפשע—
CBS—
20.5—
6.6—
—

רוקדים עם כוכבים 4—
ABC—
20.0—
5.4—
—

האנטומיה של גריי—
ABC—
19.5—
8.1—
—

האוס—
FOX—
19.4—
8.1—
—

רוקדים עם כוכבים 3 - התוצאות—
ABC—
19.4—
5.0—
—

רוקדים עם כוכבים 4 - התוצאות—
ABC—
18.2—
4.8—
—
10—
עקרות בית נואשות—
ABC—
17.5—
6.9—
—
11—
CSI: מיאמי—
CBS—
17.1—
5.4—
—
12—
Sunday Night Football—
NBC—
16.5—
6.4—
—
13—
הישרדות: איי קוק—
CBS—
15.8—
5.5—
—
14—
דיל או לא דיל - שני—
NBC—
14.9—
4.4—
—
15—
הישרדות: פיג'י—
CBS—
14.8—
5.0—
—
16—
ללא עקבות—
CBS—
14.7—
4.1—
—
17—
אבודים—
ABC—
14.6—
6.3—
—
18—
NCIS—
CBS—
14.5—
3.5—
—
19—
שני גברים וחצי—
CBS—
14.4—
4.7—
—
19—
פשע מן העבר—
CBS—
14.4—
3.8—
—
21—
גיבורים—
NBC—
14.3—
6.4—
—
22—
מחשבות פליליות—
CBS—
14.0—
3.9—
—
23—
CSI: ניו יורק—
CBS—
13.9—
4.3—
—
24—
שארק—
CBS—
13.7—
3.8—
—
25—
אקסטרים מייקאובר—
ABC—
13.4—
4.9—
—
26—
60 דקות—
CBS—
13.2—
2.8—
—
27—
24—
FOX—
13.0—
5.0—
—
29—
חוקי המשחק—
CBS—
12.4—
4.5—
—
30—
חוק וסדר: מדור מיוחד—
NBC—
11.9—
4.2—
—
31—
ER—
NBC—
11.5—
4.9—
—
31—
המירוץ למיליון 10—
CBS—
11.5—
3.9—
—
33—
מלך השכונה—
CBS—
11.4—
4.0—
—
33—
דיל או לא דיל - שישי—
NBC—
11.4—
3.1—
—
35—
בטי—
ABC—
11.3—
3.7—
—
36—
היחידה—
CBS—
11.1—
3.2—
—
37—
אחים ואחיות—
ABC—
11.0—
4.3—
—
38—
October Road—
ABC—
10.5—
4.4—
—
38—
מספ7ים—
CBS—
10.5—
2.9—
—
40—
כריסטין הישנה—
CBS—
10.4—
3.4—
—
41—
הרווק: קצין וג'נטלמן—
ABC—
10.3—
3.9—
—
41—
קרוב לבית—
CBS—
10.3—
2.5—
—
44—
המירוץ למיליון 11—
CBS—
10.1—
3.4—
—
44—
הלוחשת לרוחות—
CBS—
9.9—
3.0—
—
47—
אחד נגד מאה—
NBC—
9.6—
2.8—
—
48—
יריחו—
CBS—
9.5—
2.8—
—
48—
בוסטון ליגל—
ABC—
9.5—
2.7—
—
50—
Bones—
FOX—
9.4—
3.2—
—
51—
נמלטים—
FOX—
9.3—
3.9—
—
51—
בראש פתוח—
CBS—
9.3—
2.8—
—
54—
סופרנני—
CBS—
9.0—
3.6—
—
54—
לאס וגאס—
NBC—
9.0—
2.9—
—
54—
חוק וסדר—
NBC—
9.0—
2.7—
—
58—
קוראים לי ארל—
NBC—
8.9—
3.8—
—
59—
חוק וסדר: כוונה פלילית—
NBC—
8.8—
2.8—
—
60—
משפחת סימפסון—
FOX—
8.6—
4.1—
—
61—
סטודיו 60—
NBC—
8.5—
3.6—
—
61—
הרווק: רומא—
ABC—
8.5—
3.4—
—
61—
איך פגשתי את אמא—
CBS—
8.5—
3.2—
—
61—
מדיום—
NBC—
8.5—
3.0—
—
65—
הכיתה—
CBS—
8.4—
3.0—
—
65—
גברים על עצים—
ABC—
8.4—
2.8—
—
68—
המשרד—
NBC—
8.3—
4.1—
—
68—
יורדים בגדול 3—
NBC—
8.3—
3.5—
—
71—
איש משפחה—
FOX—
8.2—
4.1—
—
72—
תשעה—
ABC—
8.1—
3.1—
—
75—
המתמחה—
NBC—
7.5—
3.1—
—
79—
אבא אמריקאי—
FOX—
7.3—
3.5—
—
81—
ג'ורדן—
NBC—
7.2—
2.2—
—
82—
עד המוות—
FOX—
7.1—
2.9—
—
83—
The Black Donnellys—
NBC—
6.7—
2.7—
—
87—
סקרבס—
NBC—
6.4—
3.2—
—
95—
בקו העימות—
FOX—
6.1—
2.5—
—
95—
אורות ליל שישי—
NBC—
6.1—
2.3—
—
101—
מה עובר על בריאן—
ABC—
5.9—
2.7—
—
102—
רוק 30—
NBC—
5.8—
2.7—
—
109—
המלך היל—
FOX—
5.5—
2.6—
—
112—
הטופ מודל הבאה 8—
CW—
5.4—
2.6—
—
112—
הטופ מודל הבאה 7—
CW—
5.4—
2.6—
—
112—
Drive—
FOX—
5.4—
2.2—
—
118—
טירוף בבית—
FOX—
4.9—
2.2—
—
123—
האו-סי—
FOX—
4.3—
1.9—
—
125—
סמולוויל—
CW—
4.1—
1.7—
—
129—
בנות גילמור—
CW—
3.7—
1.7—
—
134—
על טבעי—
CW—
3.1—
1.3—
—
136—
מגרש ביתי—
CW—
2.9—
1.3—
—
137—
כולם שונאים את כריס—
CW—
2.7—
1.1—
—
138—
ורוניקה מארס—
CW—
2.5—
1.1—
—
141—
משחקות את המשחק—
CW—
2.3—
1.1—
—