המסך המפוצל

שבת, 30/6/07

בטי, 40 הגדולים: כוכבי אינטרנט, האם אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו`? בנות גילמור, זירת הפשע מיאמי. ב-HOT: ערב ג`ורג` קלוני עם בכורה לסוריאנה, הבורר, 24, שנת אפס, אליבי. ב-yes: יום עם רוברט רודריגז, בכורה לסוריאנה, חצי נלסון, ימים של אהבה.

מאת: yaddo

פורסם: 29-06-2007
4 תגובות
שימו לב, מוקדם מהרגיל:
21:40 בטי, ערוץ 10.

יום עם רוברט רודריגז ב-yes 2:
15:38 ספיי קידס 1-3 ברצף.
20:14 סיוט בחדר המורים.
עם ג'וש הרטנט, סלמה האייק, אלישע ווד, פמקה ג'נסן.
22:00 עיר החטאים (שביים יחד עם פרנק מילר).
עם ברוס וויליס, מיקי רורק.
0:05 ארבעה חדרים (שביים יחד עם חוונטין טרנטינו).
עם מדונה, טים רות', ברוס וויליס.

ערב עם ג'ורג' קלוני ב-HOT:
19:55 פיסמייקר, HOT ACTION.
עם ניקול קידמן.
20:00, אחי, איפה אתה? HOT FUN.
של האחים כהן.

מותחן העוסק בכוח ובשחיתות הנוגעים לתעשיית הנפט, באמצעות סיפורים אחדים המשתלבים זה בזה: סוכן CIA שנכשל בחקירה של עסקת טילים; מיזוג של שתי חברות נפט אמריקניות וסיפורם של עובדים זרים שפוטרו מעבודתם בתעשייה. גם עם מאט דיימון, כריסטופר פלמר, אמנדה פיט. ביים סטיבן גאגן, שזכה באוסקר על התסריט של טראפיק. קלוני זכה באוסקר על תפקידו כאן.
0:05 רומן לא חוקי, HOT ACTION.
שיתוף הפעולה הראשון של קלוני עם סטיבן סודרברג.



היום בטלוויזיה

08:00 פרייז'ר (עונה 5), HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

09:10 מופע שנות ה-70 (עונה 3), HOT3 / yes Stars 3 (ששה פרקים).



15:00 סטארגייט (עונה 8), ערוץ 1.

16:15 עדיין יחד, ערוץ 10.

16:30, שנינו, HOT DRAMA.
עם איידן קווין כפול מקרתני וג'ארד האריס כג'ון לנון.


ספירה לאחור משעשעת במיוחד של 40 כוכבי האינטרנט הגדולים ביותר, שאני חייב להודות שלמרות שאני לא גולש זוטר, את רובם לא הכרתי בכלל. למרבה הצער, הקוזינות מ-Hey לא שם. אנטישמים כולם.


פרק 2.

17:35 בנות גילמור (עונה 6), ערוץ 10.

17:58, הוכחה, yes 1.
עם גבינת פאלטרו, אנתוני הופקינס.

19:50, מיליונים, HOT DRAMA.
של דני בויל, עם ג'יימס נסביט.


עונה 7, פרק 1.

20:00, פודינג אירופי, HOT PRIME.
עם אודרי טוטו.


משחק טלוויזיה חדש ששזכה להצלחה גדולה בארצות הברית. מתמודד מבוגר צריך לענות על שאלות ידע כללי, שיש להן מכנה משותף אחד: כולן לקוחות מעולמם של ילדים בבית-הספר יסודי - הלימודים שלהם, אבל גם הספרים שלהם, סדרות הטלוויזיה שלהם והשירים שלהם. חמישה ילדים מכיתה ו' יהיו שם כדי לעזור למתמודד להגיע לפרס הגדול. אם יצליח לענות על 11 שאלות נכון, הוא יכול לזכות במיליון שקלים. איל קיציס מנחה. ב-18:30 תוכנית מקדימה, כמו שאוהבים שם.


בכורה לאחד הסרטים המדוברים והמהוללים של 2006. ריאן גוסלינג, שהיה מועמד לאוסקר על תפקידו כאן, מגלם מורה אידיאליסט בשם דן, המלמד בשכונת מצוקה ומטיף לחניכיו שלכל אחד יש כוח לשנות את חייו ואת ההיסטוריה כולה. אבל דן לא מסוגל אפילו לקחת אחריות על עצמו, ומבלה את רוב זמנו בצריכת סמים קשים בסתר. נקודת המפנה מגיעה כשתלמידה אפרו-אמריקאית בשם דריי (שריקה אפס) תופסת אותו על חם, ומכאן נוצר בין השניים קשר מורכב ויוצא דופן.

21:30, המין היפה, HOT DRAMA.
עם בילי קרודאפ, קלייר דיינס.


בכורה. דרמה מרגשת ועטורת שבחים העוקבת אחר סיפורן של דמויות שונות שחייהן משתנים בעקבות המפגש ביניהן: סוכן נדל"ן הדורס כלב נחייה של עיוור ובורח מהמקום; אשתו של הגבר העיוור המתמודדת עם יחסו הקריר להריונה ומתקרבת לעמיתה לעבודה; טכנאי רדיו המכין תכנית על להקת פאנק ישראלית חלוצית של אביו המנוח; אם חד-הורית לילד בן 10 המפוטרת מעבודתה, ומתמודדת עם מצוקה כלכלית קשה; איש עסקים הנמלט מפני אנשי מאפיה. יוסף פיצ'חדזה ביים, משחקים קרן מור, מנשה נוי, מוני מושונוב, דני גבע, שרה אדלר, דן תורן, אסף אשתר, יוסף אבו ורדה, ששון גבאי, ולדימיר פרידמן, עזרא כפרי, אורי קלאוזנר, אוהד קנולר ואייל שכטר.






פרק 22.


בכורה. מנהל חברה מצליחה המספקת אליבי מוצק לבני זוג בוגדניים, מגלה שחרצו למוות את דין שותפו לשעבר. הוא מסתבך עם המשטרה, חבר קנאי, לקוחות זועמים, רוצח שכיר ועוד. עם רבקה רומיין סטמוס, סטיב קוגן, סלמה בלייר.


פרק 6.

22:00, ניקולס ניקלבי, MGM.
עם צ'ארלי הנאם, כריסטופר פלמר.


בכורה. מותחן העוסק בכוח ובשחיתות הנוגעים לתעשיית הנפט, באמצעות סיפורים אחדים המשתלבים זה בזה: סוכן CIA שנכשל בחקירה של עסקת טילים; מיזוג של שתי חברות נפט אמריקניות וסיפורם של עובדים זרים שפוטרו מעבודתם בתעשייה. עם ג'ורג' קלוני, שזכה באוסקר על תפקידו כאן, מאט דיימון, כריסטופר פלמר, אמנדה פיט. ביים סטיבן גאגן, שזכה באוסקר על התסריט של טראפיק.

22:00, ימים של אהבה, yes ישראלי.
בכורה לאבן הדרך של מנחם גולן, עם מאיה בוסקילה, לא-ניר-,-נירו לוי, מורן אטיאס.


עונה 6, פרק 22.

23:00 CSI מיאמי, ערוץ 1.
עונה 4, פרק 18.

23:20, כשהאמת משקרת, HOT DRAMA.
של אטום אגויאן, עם קווין בייקון, קולין פירת.

23:40, כוח להשחית, ערוץ 10.
של ועם חלינט איסטווד, וכן עם ג'ין הקמן.

23:40, תא טלפון, HOT סרטים.
עם קולין פרל.

23:49, חתונה מאוחרת, yes ישראלי.

2:44, המלאך שלי, yes 3.
עם ונסה פארדי.