המסך המפוצל

ראשון 9/9/07

האוס, פעם בחיים, רגליים קרות, המשרד שוב. ב-HOT: הידוענים, חיים על מאדים, חוקי המשחק, בנק הזרע של הגאונים, יריחו. ב-yes: הפמליה, סקרבס, החוק של עיר החטאים, צהוב, רובין הוד, אנדי ברקר, קפיצה למוות.

מאת: yaddo

פורסם: 08-09-2007
12 תגובות
ב-HOT3/yes Stars 3 מתחיל היום סבב מצוין ברובו של שידורים חוזרים יומיים:
20:48 וויל וגרייס.
22:00 בטיפול (ב-HOT בלבד)
22:35 המשרד (החל מהעונה השניה).
22:58 רגליים קרות.

כמו כן ב-yes ישראלי מתחילה מסכים מההתחלה בכל ערב ב-21:30.

עוד היום


איל קיציס וטל פרידמן מגלמים דמויות בדויות, מופרכות ומגוחכות. סוף (טל פרידמן) ודותן (איל קיציס) מציגים את סיפור המסגרת של הסדרה. סוף עובדת אצל דותן, המפיק הקטן והקמצן, כתחקירנית וכאנימטורית. כל אחת מהדמויות הייתה חלק חשוב מחייהם של האישים הגדולים בהיסטוריה, ויכולה לספר עליהם דברים שאפשר היה לראות רק מקרוב, כגון המצביא, הפסיכולוגית, הטבח, הנהג, המשרתת, אימא ואבא, היועצים ועוד. כל פרק יתמקד בשתי דמויות בהיסטוריה המופלאה, והן תספרנה כיצד תרם אותו אדם לאנושות ועיצב את פניה. מקצת הנושאים שיידונו בפרקים: גנדי וסטלין: מלחמה ושלום; קולומבוס ונובל: פספסו בגדול; מארי קירי וקנדי: שילמו בחייהם; נפוליאון ומרדונה: הכובשים הגדולים; קונפוציוס ומרי אנטואנט: על צניעות ועל שחיתות; לינקולן ומוחמד עלי: שוחרי השחור.



18:20, אוסטין פאוורס, HOT FUN.

18:26, בנדיטס, yes 4.
עם ברוס וויליס, בילי בוב תורנטון, קייט בלאנשט (פעם ראשונה).

18:41, המשימה מאדים, yes 2.
של בראיין דה פלמה.

18:42, האחים מרקס: לילה באופרה, yes 3.

18:45, פיי, HOT PRIME.
הראשון של דארן ארונופסקי.

21:00 אחד נגד 100, ערוץ 2.


לאורך שנות קיומו הפך גשר שער הזהב שבסן פרנסיסקו לא רק לאתר תיירות מוביל אלא גם לאתר ההתאבדות הפופולארי באמריקה. מה יש בגשר הזה, אשר הקפיצה מ-230 המטרים שלו מבטיחה מוות נורא במיימי האוקיינוס, כיצד מצליחה (או לפחות מנסה), עיריית סן פרנסיסקו להתמודד עם התופעה ומדוע איש לא עוצר את האנשים אשר הפכו את המקום לנקודת פולחן חולנית וממתינים בסבלנות עד שיצליחו לראות אדם המזנק מן הגשר אל מותו.


עונה 6, פרק 4.

21:00, אינסטינקט רצחני (Killer Instinct), STAR WORLD.
פרק 6.


עונה 3, פרק 17.


האופטומטריסט המיליונר רוברט גרהם האמין כי אינטלקטואלים רבים מתים מבלי להעמיד צאצאים, בעוד אנשים אינטליגנטיים פחות מתרבים בהתמדה. הוא רצה להביא אלפי גאונים לעולם בכדי להבטיח את עתידו של המין האנושי. בתחילת שנות ה-80 הוא הקים מאגר של אפשרויות הנבטה - בנק זרע שמולא בתרומות אשר נלקחו מכמה מהגברים המבריקים ביותר בעולם. הראשונים שבהם זוכי פרס נובל. זהו סיפורו של ניסוי אשר רבים מסכימים שהניח את היסודות לבנק הזרע המודרני.


סיטקום העוקב אחר שלושה חברים הנמצאים בשלבים שונים של החיים ושל מערכות יחסים: זוג הנשוי שנים, זוג שהתארס זה עתה ורווק הולל. כל אחד מתמודד בדרכו עם דייטים, עם מחויבות ועם נישואים. מדובר בסיטקום החדש (מהמידסיזן של העונה הקודמת) הכי מצליח בארצות הברית. ראיתי את הפיילוט שלו והוא היה משעשע בהחלט, אבל הוא עבר מקצה שינויים שבמסגרתו הוספה גם דמות הרווק (דיוויד ספייד הנודניק). את הנשוי הותיק מגלם פאדי מסיינפלד, ולפחות באותו פיילוט הוא היה הדבר הכי טוב באופן משמעותי. בארצות הברית הוא משודר בצמוד לכריסטין הישנה, מה שכמובן מהווה כמעט איחוד מרגש עם איליין.




עונה 6, פרק 15.



21:30, הר ברוקבק, yes 1.

21:30, ורוניקה גארין, HOT DRAMA.
עם קייט בלאנשט (פעם שניה).

21:45, נערות לוח השנה, HOT FUN.
עם ג'ולי וולטרס, הלן מירן.


פרק 2.


פרק 3.

22:00 יריחו, Xtra HOT.
פרק ספיישל-סיכום-ביניים.

22:00, סודות נעולים, yes 2.
עם קייט הדסון.

22:00, אות משמיים, HOT ACTION.
עם ג'וליה סטיילס, ליאב שרייבר.

22:00, קרייזי, HOT PRIME.


קומדיה חדשה בהפקת קונאן אובראיין. אנדי ריכטר הוא אנדי ברקר, רואה חשבון מצליח, שמח וטוב לב שמחליט להסתכן ולפתוח משרד ראיית חשבון פרטי משלו במרכז קניות, כי הרי הוא מעולה בעבודתו ומעולם לא טעם את טעמו המר של הכישלון. למרבה הצער, אנדי מגלה שהמזל שלו נגמר בפתאומיות כשהעסק שלו נכשל כישלון צורם. מיואש ומסכן מתחיל אנדי לחשוב שאיבד את הכול, אך מקרה של טעות בזיהוי מנחית בחיקו תיק של חוקר פרטי והוא מחליט לקבלו, כך הוא נהיה חוקר פרטי עם כישרון יוצא מן הכלל למתמטיקה. החשיבה המתמטית שלו עוזרת לו להיות חוקר פרטי מצוין. שתי הקריירות שלו מצטלבות כל הזמן ויוצרות סיטואציות מצחיקות ומטרידות ביותר. אשתו התומכת של אנדי לא בטוחה שהקריירה החדשה שלו תניב תוצאות, אך משנה את דעתה כשהיא שמה לב שביטחונו העצמי של אנדי גובר. ריכטר החל את הקריירה שלו כעוזר המשנה של קונאן אובריין בתכנית האירוח שלו. לאחר שעזב את תכנית האירוח ניסה את מזלו בתכניות בכיכובו והתארח במספר פרקים של ארסטד דיבלופמנט בתפקיד עצמו, ובתפקיד ארבעת אחיו הזהים. מארסטד יובא לכאן טוני הייל, הוא באסטר מלכנו. למרות הכל זכתה הסדרה בביקורות מעורבות וברייטינג זעום, ובוטלה כעבור כמה פרקים. כאן ישודרו ששה.



22:05, המצעד, HOT בידור ישראלי.
20 המתיחות הגדולות של פספוסים.


פרק 5.




עונה 2, פרק 2.

23:44, הכתם האנושי, yes 1.
עם אנתוני הופקינס, ניקול קידמן.

23:50, משמרת לילה, HOT PRIME.
אקשן רוסי.