המסך המפוצל

שני 8/10/07

המשרד, בנות גילמור, מיסטר מיטי, האם אנחנו דמוקרטיה, הבחורים שלי, חוק וסדר. ב-HOT: אבודים, ילד בן זמננו, יומולדת שמח תלידומיד, קשרים אפלים. ב-yes: עיירה שלא קיימת, בושה, סמולוויל, על טבעי, ישנן בנות.

מאת: yaddo

פורסם: 07-10-2007
7 תגובות
היום בטלוויזיה

15:35, חברים ותנינים, HOT DRAMA.
עם דמיאן לואיס.

16:42, חוליית, HOT סרטים.
של דיוויד לינץ'.

17:07, נערי הכרך, yes 4.
של פרנסיס פורד קופולה.

17:30, נערי בייקר המופלאים, HOT DRAMA.
עם מישל פייפר, ג'ף ובו ברידג'ס.

17:37, 4000 המלקות, yes 3.
של פרנסואה טריפו.


סדרת בובות קנדית חדשה עוקבת אחרי ההרפתקאות של ג'וש ופארקר, שני נערים בגיל ההתבגרות שעובדים במסעדת המבורגרים זולה. מלאי פצעונים, גישה לחיים וחלומות על הצלחה מטאורית בעולם המוזיקה או בעולם המזון המהיר, שני הנערים מנסים להרשים את הבחורות בקניון המקומי, להתחמק מהבוס, להתנהל על פי חוקים משל עצמם, ולהתחבט בסוגיה הגדולה מכל: האם הקציצה שנשארה על הרצפה למשך 20 דקות עדיין עומדת בתוקף חוק 5 השניות?




פרק 2: הפעם בודק פרופ' וינסטון את היצירתיות של הילדים ואת הדרכים לשמר אותה.

18:30, לנשק את ג'סיקה סטיין, HOT FUN.

19:40, חלום אריזונה + החיים הם נס, HOT PRIME.
שניים של אמיר קוסטריצה.


עונה 7, פרק 11.

20:29, נעורים בקצב מהיר, yes 2.
עם שון פן, ג'ניפר ג'ייסון לי.

21:00 קרב סכינים, ערוץ 10.


פרירצ'ני, עיירה בצפונה של רוסיה, נחשבה בעבר למקום אינטימי אך משגשג ולו קהילה חזקה ומגובשת. כיום הקהילה עודנה מגובשת אך חבריה כבר קשישים. הדור הצעיר עזב למקומות אחרים. בוקר אחד נשלחת לאנשי העיירה הודעה ממוסקבה המודיעה על 'סגירתה של העיירה' ועל פינויים של חבריה לבתי אבות שונים. אלו מחליטים לצאת למלחמה ומגלים שוב מהי כוחה של ערבות הדדית למרות שמאבקם נראה כאבוד מראש.

21:16 הבחורים שלי, HOT3 / yes Stars 3.
פרק 7.

21:30, הכי דומה לאהבה, yes 1.
עם אשטון חוצ'ר, אמנדה פיט.

21:30, השעות, HOT DRAMA.
עם מריל סטריפ, ניקול קידמן, ג'וליאן מור.


למעלה מ-50 שנים עברו מאז הופעת התלידומיד, תרופת הרגעה שנודעה לשמצה בשל תופעות הלוואי הקטלניות שלה. השחקן והמנחה מאט פרייזר מגיש מסע אחרי עקבות התרופה בעולם. פרייזר, הפגוע המפורסם ביותר מן התרופה בבריטניה, חוקר את ההיסטוריה של התרופה, שילדים לאימהות שנטלו אותה נולדו בעקבות השימוש עם גפיים קצרות ומעוותות. הוא גם נוסע לברזיל לפגוש את הדור הבא של התלידומיד - ילדים ובוגרים צעירים שאימותיהן קיבלו את הסם זמן רב לאחר שנאסר לשימוש במערב.



21:36 על טבעי, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 8.


משדר מיוחד לרגל תחילת שידורה של הסדרה הבין לאומית Why Democracy במאתיים מדינות בעולם במקביל, בוחן את השאלה לגבי מדינת ישראל - האם היא עדיין דמוקרטיה? האם הייתה אי פעם דמוקרטיה? 75% מחברי הכנסת בכנסת הנוכחית הם ממונים ולא נבחרים בידי הציבור. מינוי של הרב עובדיה או של יו"ר קדימה או של ראש מפלגה כזה או אחר. האם אנחנו דמוקרטיה? חוק ההסדרים שמביא האוצר בכל שנה אל שולחן הכנסת יחד עם תקציב המדינה, מסרס, מקפיא, מבטל ומייתר חוקי כנסת שחברי הכנסת טרחו עליהם שנים. האם הוא דמוקרטי? מי מגיע לפוליטיקה? מדוע רק עסקנים מקצועיים? מדוע מיטב המוחות של הכלכלה, האקדמיה, המשפט והביטחון מתרחקים מהפוליטיקה. האם הדמוקרטיה הישראלית קורסת?


עונה 3, פרק 22.

21:45, אח סמוי, HOT FUN.
עם אדי גריפין, דניס ריצ'רדס.


עונה 4, פרק 9.

22:00 קשרים אפלים, AXN.
עונה 1, פרק 5.

22:00 CSI: מיאמי, Xtra HOT.
עונה 5, פרק 22.

22:00, רוקדת בחשכה, yes 3.
של לארס פון טרייר, עם בג'ורק.

22:00, היסטוריה של אלימות, yes 4.
של דיוויד קרוננברג, עם ויגו מורטנסן, מריה בלו.

22:00, רצח נוסח הוליווד, HOT ACTION.
עם הריסון פורד, ג'ייק ג'ילנהול.


מוחטארן מאי, אשה פקיסטנית מאחד הכפרים הנידחים שבמדינה, נפלה לפני שנים אחדות קורבן לאונס קבוצתי של בני כפרה. האונס, התברר לה, לא היה מקרי ונבחר עבורה כעונש בשל חובות של אביה לאחת ממשפחות המקום. בהתאם למסורת הנהוגה בפקיסטן הפכה דווקא מאי לנושאת האשמה באונס, הוקעה ובודדה בזמן שהגברים אשר אנסו אותה שוחררו ללא משפט. עם זאת, בניגוד לנשים אשר נקלעו למצבה החליטה מאי לקחת את גורלה בידיה, לתבוע את האנסים ואף יצאה בקמפיין ארצי למיגור סטיגמת האשמה והבושה אותה חשות נשים פקיסטניות אשר נאנסו. סיפורה מעורר ההשראה מוצג בסרט התעודה הסוחף הזה, בהפקת רשת Showtime האמריקאית.



22:20 סמולוויל, yes Stars 2.
עונה 6, פרק 21.

22:45 חוק וסדר, ערוץ 1.
עונה 15, פרק 14.


עונה 3, פרק 22 ואחרון לעונה.

23:55, רומן לא חוקי, HOT ACTION.
של סטיבן סודרברג, עם ג'ורג' קלוני, חניפר לופז.