המסך המפוצל

שבת 20/10/07

האולפן, שוגר אהובתי, דוקטור הו, זירת הפשע, חלומות אסורים, שלום אנד גוד איבנינג, תאמין לי. ב-HOT: עידן הקריירה, כוסות רוח לאבא, שש דרגות, תודה שעישנתם, חומות של תקווה, ניל ג`ורדן, ג`קי צ`אן. ב-yes: , אמרי לי כן, החברים של החתן, נשיקה אחרונה, ארוחת בוקר על פלוטו, שיחות עם אישה אחרת, הילדים הרעים של הקיץ.

מאת: yaddo

פורסם: 19-10-2007
5 תגובות
היום בטלוויזיה

08:00 פרייז'ר, HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

09:10 מופע שנות ה-70, HOT3 / yes Stars 3 (ארבעה פרקים).

11:39, הטירה הנעה, yes 2.

12:00, מתמחים בעיצוב, yes Stars 1.

13:15, השמועה אומרת ש... yes 1.
עם ג'ניפר אניסטון, קווין קוסטנר.

14:00, הקוסם מארץ עוץ, TCM.

14:30, בחזרה לעתיד, HOT FUN.
בפרוגרמינג תמוה ישודרו שני ההמשכים כך: השני ביום ראשון ב-21:45 והשלישי ביום רביעי ב-18:15.

14:53, יומנה של ברידג'ט ג'ונס, yes 1.

15:00, הנזירות בלוז, yes 2.
עם וופי גולדברג.

15:50 הסוכנות של ג'ניס דיקינסון, HOT3 / yes Stars 3.

16:00 אהבה בע"מ, ערוץ 1.
עונה 1, פרק 11.


סרטו הראשון והמקסים של קמרון קרואו כבמאי, עם ג'ון קיוזק, עיוני סקיי.

18:00 שש דרגות, Star World.
עונה 1, פרק 3.

18:30, צ'ק פתוח, HOT ACTION.
של ג'ון וו, עם בן אפלק, אומה תורמן.


עונה 1, פרק 8.

19:05, קובה - סיפור אהבה, HOT DRAMA.
של ועם אנדי גרסיה.

19:27, המיתוס + הקמע, HOT סרטים.
שניים עם ג'קי צ'אן.

19:35, עד שהמשפחה תפריד בינינו, HOT FUN.
עם לוק ווילסון, שרה ג'סיקה פרקר.

19:40, רוקדת בחשכה, HOT PRIME.
של לארס פון טרייר, עם בג'ורק.

אדוארד ברנז משחק = סרט לא בהכרח טוב.
אדוארד ברנז מביים ומשחק = סיכוי טוב לסרט פטפוטים מצוין


בכורה. רגע לפני חתונתו, מתלבט פולי (אדוארד ברנז) אם אכן כדאי לו להיכנס מתחת לחופה. הוא פונה לעזרת חבריו, אך הם עסוקים בצרות רומנטיות משלהם. אדוארד ברנז ביים ומככב, ומלבדו גם בריטני מרפי, ג'ון לגוויזמו.

19:53, קרייזי, yes 3.

20:20, ביג מאמא 1+2, yes 2.
השני בבכורה.

20:25, משחקים מפתים, HOT ACTION.
עם ניקול קידמן, בן צ'פלין.

20:55, עידן הקריירה, ערוץ 8.
פרק 2.

21:00, שלום אנד גוד איבנינג, ערוץ 2.


פרק 3 ואחרון.


בכורה. החיים מחייכים למייקל (זאק בראף) רגע לפני יום הולדתו השלושים: הוא משגשג בתחום האדריכלות, וחי זה מכבר באושר עם ג'נה (ג'סינדה בארט), שעומדת להוליד את ילדם הראשון. אבל המחויבות כה מפחידה אותו, עד שהוא מקבל השראה מחבריו המבולבלים והמתפרפרים ונכנע לפיתוייה של צעירונת (רייצ'ל בילסון). האם מדובר בסטוץ חד-פעמי, או שמייקל פשוט לא מסוגל להתבגר? כתב פול האגיס.



21:30, חתונה מאוחרת, yes ישראלי.

21:30, חומות של תקווה, HOT DRAMA.
עם טים רובינס, מורגן פרימן.


כשטליה הייתה קטנה היא לא ידעה בוודאות אם דוד שלה ס' הוא סוכן שתול של הק.ג.ב. או קרוב משפחה אמיתי. אביה טען כי אחיו נרצח בהיותו בכלא באוקראינה והוחלף בסוכן שתול של הק.ג.ב. על ידי המשטר הישן של ברית המועצות, וככזה יש להיזהר ממנו. הוא הציג הוכחות לכך וביסס את דבריו בדרכים הגיוניות שגרמו למשפחתו לחשוב שאולי יש דברים בגו. לאחר מותו הטראגי ומעורר החשד של אביה, הלכו וגדלו סימני השאלה ביחס לטענותיו. חמש שנים לאחר מותו יוצאת בתו, במאית הסרט טליה פינקל, למסע מרתק לפענוח מהלך חייו ונסיבות מותו המעורפלות של אביה, מסע הבודק שאלות שעלו בקו התפר שבין דמיון למציאות, בגבול שבין השפיות לטירוף.


בכורה. סאטירה חריפה ונוקבת המתארת את המתרחש מאחורי הקלעים של חברות הטבק האמריקאיות. ניק טיילור הוא הלוביסט מוכשר של חברות טבק גדולה המנסה להמשיך ולסובב את התקשורת על אצבעו הקטנה ולהוות מודל לחיקוי לבנו הצעיר. ביים ג'ייסון רייטמן (הבן של איוון) בהשתתפות ארון אקהרט (פעם ראשונה), מריה בלו (היסטוריה של אלימות), רוברט דובאל, רוב לאו, קייטי הולמס, וויליאם ה. מייסי.




בכורה. דרמה של ניל ג'ורדן עם קיליאן מרפי, המגלם את ג'סטין, שגדל במשפחה מאמצת אי שם בעיירה אירית נידחת ושמרנית. בעוד סביבתו מעריצה כמרים, הוא מעדיף ללבוש שמלות, לחלום על מופעי דראג ולכנות את עצמו 'קיטן'. בבגרותו הוא חומק ללונדון בחיפוש אחר זהותו המינית ואמו הביולוגית ונקלע לעימות בין המשטרה הבריטית והמחתרת האירית.

22:00, אושן 11, HOT ACTION.

22:00, קשר מוחי + מונה ליזה, HOT PRIME.
שניים נוספים של ניל ג'ורדן.

22:15, תאמין לי, ערוץ 2.


שידור נוסף: עונה 1, פרק 4.

23:00 זירת הפשע, ערוץ 1.
עונה 7, פרק 9.


הסדרה התיעודית של דוד אופק (בת ים ניו יורק) ששודרה בעבר בכן תעו, מגיעה לערוץ 2 (אם כי מכיוון שמדובר בקשת, קרוב לוודאי שלא תשודר בהזדמנות הזו. ב-EPG כתוב שכן, בלוח של הרשות השניה טוענים שלא): צ'ין, סאשה, דונג-דונג, מריסול ואנאבל נפגשו באולפן ללימוד עברית. לאחר שהתקבצו מכל חלקי תבל, הם עומדים להתחיל בחיים חדשים בישראל. הבמאי דוד אופק עוקב אחריהם בתוך הכיתה ומחוצה לה במשך שנת הלימודים. התוצאה היא תיעוד מרגש על המאבק להשתייך, קשיי הזר בארץ נוכרייה ומבטו של ה'אחר' על המציאות הישראלית החדשה לו.


כבר עשורים רבים שכלא סן קוונטין נחשב לאחד ממתקני המאסר השמורים בארצות הברית. אך גם במקום שבו אין כמעט מותרות וחופש, ישנו לכלואים מקור רווחה אחד: נבחרת הבייסבול של המקום. סרט התעודה הכובש והמצולם להפליא הזה מתעד את הקמתה של נבחרת הבייסבול של 'הנערים הרעים' (כפי שהם מכנים אותה), ועוקב אחרי חבריה במשחקיהם השונים אשר בהם כל ניצחון או הפסד מעלים את הגיבורים לפסגות של אופוריה או מורידים אותם לתהומות של דיכאון.


בכורה. גבר שנון (ארון אקהרט, פעם שניה) ואשה עוקצנית (הלנה בונהם קרטר) נפגשים בחתונה ובמהרה הולכים להתבודד בצד. הפלרטוט הסתמי לכאורה מקבל תפנית מפתיעה כשמתברר כי השניים מכירים היטב זה את זה ונדרשים ליישר לא מעט הדורים. הסרט עוקב אחרי שיחתם במסך מפוצל, מה שמאפשר לעקוב במקביל אחר ההתפתחויות המפתיעות משתי נקודות מבט שונות.