המסך המפוצל

ראשון 4/11/07

משפחה במנוסה, ילד בן זמננו 2006, הגשר על הוואדי, כלבוטק. ב-HOT: אדם גרסה 2.0, אמריקן בודי שופ, השדים של דרזדן, ילד בן זמננו, יריחו. ב-yes: הפמליה, ויויאן וייל, סקרבס, צה!ב, רובין הוד, מאחורי הסורגים, במחיר פרוטה, ביירות היפה, אשפי המד"ב.

מאת: yaddo

פורסם: 03-11-2007
10 תגובות
היום בטלוויזיה

17:17, מעבר לים, yes1.
של ועם קווין ספייסי.

17:50, רובין הוד נסיך הגנבים, HOT ACTION.

18:30, ילד בן זמננו, ערוץ 8.

19:58, מלון רואנדה, yes4.
עם דון צ'ידל, ניק נולטי, חואקין פיניקס (פעם ראשונה).


הזדמנות גם לצופי הלוויין לעונת 2006 של פרויקט המופת של ה-BBC.

20:25, המלאך שלי, HOT PRIME.
עם ונסה פאראדי.

20:40, ליגת העל: מכבי חיפה-בית"ר ירושלים, ערוץ 10.

21:00 כלבוטק, ערוץ 2.


עונה 6, פרק 12.


סדרה חדשה אשר שודרה זה עתה בערוץ בראבו האמריקאי ומציגה לצופה את החיים האמיתיים מאחורי סורג ובריח באחד מבתי הכלא והשמורים והנוקשים ביותר באריזונה. האם החיים בכלא כזה הם אכן בלתי נסבלים או אולי דווקא נוחים משחשבנו, מהי הדינמיקה בין האסירים וכיצד אלו שורדים בה חברתית וחשוב מכל - האם בתי כלא מן הסוג הזה אכן משקמים או מקבעים את מעמדו של האסיר כמי שישוב ויפשע גם לאחר שחרורו.



21:16 משפחה במנוסה, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 1, פרק 1.


עונה 4, פרק 4.

21:30 משפט וצדק, yes Stars 2.
עונה 1, פרק 2.


עונה 1, פרק 2.

21:30, הגנן המסור, yes1.
עם רייף פיינס, רייצ'ל ווייז.

21:30, הולך בדרכי, HOT DRAMA.
עם חואקין פיניקס (פעם ראשונה), ריס וויתרספון.


השנה היא 2030 והאנושות מצויה בשיאו של עידן חדש. טכנולוגיות מחשב מתקדמות שחקו את הגבולות שבין אדם למכונה: מוחות מחוזקים בידי שבבי סיליקון, אינטליגנציה הפכה ביולוגית למחצה, טכנולוגית למחצה. בקרוב נוכל להוריד את תכני דעתנו לכונן הקשיח ובכך נבטיח בריחה מן התנאי האנושי הבסיסי ביותר - התמותה. החזון יהפוך לאפשרי כשנצליח לגרום למוחות ומכונות לתקשר ביניהם באופן מלא, והדבר תלוי בפיתרון של אחת החידות המדעיות החשובות ביותר: פיצוח הקוד העצבי-מוחי. מחולדות הנוהגות את מקל השליטה הניתן להן ועד קופים השולטים בזרועות רובוטיות בכוח המחשבה בלבד, עוקבת התוכנית אחר המסע אל עבר החזון העתידני של 'הגרסה המשופרת' לגזע האנושי.


לראשונה בישראל נפתח בית ספר משותף לערבים ויהודים בתוך ישוב ערבי. הסרט גשר על הוואדי, שיצרו האחים ברק הימן ותומר הימן (תומר והשרוטים, אביב, בובות של נייר) עוקב אחרי השנה הראשונה בבית הספר המשותף בכפר קרע, בו לומדים זה לצד זה תלמידים יהודים וערבים מיישובי ואדי ערה. הסרט חושף את הקשיים, הלבטים, הפחדים והתקוות של ההורים והילדים אשר מנסים למצוא משמעות חדשה למושג דו קיום ומגלים עד כמה הוא שברירי ומסובך. הסרט זכה בפרס מגנוליה היוקרתי בפסטיבל הבין לאומי בשנחאי 2007, בפרס חביב הקהל של פסטיבל זכויות האדם בפראג ובמקום הראשון בבחירת השופטים של פסטיבל הסרטים הבינלאומי באוקראינה.

21:45, בתול בן 40, HOT FUN.
של ג'אד אפטו, עם סטיב קארל. אפטו גם לפני כן (כמפיק) ב-18:15, בסרט לדפוק אליפות, עם וויל פרל.


מבט על 'מסלול הזנות' אשר במסגרתו נחטפות צעירות תאילנדיות ונמכרות לתעשיית המין ברחבי מערב אירופה. הסרט מביא את סיפורן התקדימי של שתי צעירות כאלו אשר נחטפו מהמזרח הרחוק והובאו לעבודה באירופה. השתיים הצליחו להיחלץ משוביהן והוחזרו לביתן. כעת הן תובעות את החוטפים במסגרת משפט אזרחי בתאילנד אשר מעורר סערה במדינה, בעיקר בגלל תגובתן האדישה מדי של משטרות המערב אשר אינן עושות די בכדי למנוע את התופעה.



22:00 צה!ב, yes Stars 1.
עונה 1, פרק 12.

22:00, ויויאן וייל, yes Stars 3.
עונה 1, פרק 3.

22:00 יריחו, Xtra HOT.
עונה 1, פרק 19.

22:00, רוב רוי, MGM.
עם ליאם ניסן, ג'סיקה לאנג, טים רות', ג'ון הארט.

22:00, בתול בן 40, yes2.
של ג'אד אפטו, עם סטיב קארל.

22:00, המגדלור, yes3.

22:00, ונדטה, HOT ACTION.
עם נטלי פורטמן.


עונה 1, פרק 13.

22:45, השדים של דרזדן, Xtra HOT.
עונה 1, פרק 2.


כיצד נראים החיים ב'פריז של המזרח התיכון' שנה לאחר מלחמת לבנון השנייה? סרט דני חדש עורך לצופה הישראלי סיור מקיף ברבעי העיר השונים ובאטרקציות המקומיות - מרובע דאחיה המנסה להשתקם מההפצצות (ללא הצלחה לעת עתה), עבור במועדוני הלילה השוקקים, בחופים המתירניים (המאפשרים גם שיזוף בעירום) ועד מרכזי הקניות השוקקים. כל אלו מציגים חיים בעיר המנסה בכל כוחה לחתור לחיים נורמלים, גם אם היא עושה זאת במחיר של הדחקת המצב.

23:40, יורוטריפ, HOT FUN.

23:45, בעלות, HOT DRAMA.
של מייקל ווינטרבוטום, עם פיטר מולאן, מילה ג'ובוביץ', ווס בנטלי.


סדרה של ששה סרטי מד"ב בני 45 דקות כל אחד, אשר מבוססים כולם על סיפורים קצרים. את הסיפורים מגיש סטיבן הוקינג, הפיזיקאי שנודע בעבודתו על חורים שחורים ובספרו 'ההיסטוריה של הזמן'. בין הסיפורים שעליהם מבוססים הפרקים ניתן למצוא פרק שמבוסס על סיפור של סופר המד"ב המפורסם הרלן אליסון, שבין השאר גם היה בין הכותבים של הסדרות מסע בין כוכבים, בבילון 5, ואזור הדימדומים, פרק שמבוסס על סיפור מאת רוברט היינלין שכתב את הספר Starship Troopers ועובד לסרט המצליח (עם השם האידיוטי) גברים בחלל, ופרק ע"פ סיפור של רוברט שאקלי שכתב את הספר Immortality Inc, שמוכר לקהל הצופים בתור הסרט פריג'ק.
בפרק הראשון: בריחה בתודעה, על פי סיפור מאת ג'ון קסל. בעתיד אפוקליפטי פסיכיאטרית מנסה לסייע למטפל לשחזר עשרים וחמש שנים שנמחקו מזיכרונו. עם סם ווטרסטון, ג'ודי דיוויס.