המסך המפוצל

סקרבס, עונה 7, פרק 2

הפרק שודר ביום חמישי, 1/11/07

מאת: MooTzk

פורסם: 03-11-2007
2 תגובות
בניגוד לרבים, אני לא חשבתי שהעונה השישית של "סקרבס" היתה נפילה חדה ברמה. כן, היא היתה פחות מוצלחת מהשאר, אבל מבחינתי זו עדיין הקומדיה מס' אחת בטלוויזיה. ולמרות זאת, עדיין היו לי חששות מסוימות לגבי העונה השביעית - הפרק הראשון אמנם היה מוצלח מאוד, אבל השימוש הרחב בבדיחות ישנות בסדרה הדאיג בנוגע לעייפות החומר של הכותבים בישורת האחרונה.

כמה טוב אם כך, שהגיע הפרק השני והרגיע אותי. הפרק הזה הדגים שוב במה סקראבס מצטיינת - שילוב של קומדיה ודרמה. העלילות המשניות בפרק (קרלה, טרק ומשחק הוידאו, וד"ר קוקס והזריקה) היו משעשעות יותר ממצחיקות, אבל בסוף הן השתלבו בצורה נהדרת ביחד עם העלילה הצדדית יותר של ד"ר קלסו והבן שלו. זה לא נראה מאולץ כפי שלפעמים קורה בסדרה הזאת, והצד הזה של הפרק בהחלט סיפק את הסחורה. חוץ מזה, היה כיף גדול לראות את הצד הילדותי של קרלה כשהיא הצטרפה לטרק. הרגעים הטובים ביותר של הדמות הזאת מגיעים כשהיא לא במצב ההורה-הלחוץ הרגיל שלה.

בעיית ג'יי די וקים נפתרה גם כן, על הצד הטוב ביותר. התינוק נולד, והם יהיו ההורים שלו, אבל ההחלטה לפרק את הזוגיות שלהם היתה חייבת לבוא. אין ביניהם כימיה אמיתית, ובכלל כל העסק נראה מאולץ מאוד. סך הכל, הכותבים בהחלט יצאו היטב מהתסבוכת של סוף עונה שעברה (עם שני הזוגות שלא התאימו - קית' ואליוט וג'יי די וקים) מבלי לעשות את הטעות הנוראית של להחזיר את ג'יי די ואליוט ביחד כך שאני מרוצה.

אבל רגע, הפרק אמור להיות גם מצחיק, וגם את זה קיבלנו - קית' עם הפרצוף המזועזע בכל פעם שהוא רואה את אליוט היה היסטרי, התגובות של קים ההריונית ("Dear God, it's like Baghdad in there!") והאחות עם הקול הצפצפני שמסתמנת כחיזוק מוצלח מאוד לאנסמבל הדמויות הצבעוניות שברקע. בין לבין גם זכינו ללא מעט הופעות אורח - קולין היי (יש!) הפציע מתוך הרחם של קים עם ביצוע ל-Down Under, קרלוס ג'קוט כד"ר no-shots ואלומה רייט, הלוא היא לאברן, הגיעה גם היא להופעת אורח קצרה ומשעשעת ביותר. ציון: 8.5.