המסך המפוצל

הישרדות, עונה 15, פרק 9

הפרק שודר ביום חמישי האחרון, 15/11/07

מאת: okok4

פורסם: 17-11-2007
11 תגובות
מאירועי הפרקים הקודמים: שני השבטים מתאחדים; לג'יימס יש שני אלילי חסינות (אחד מצא בעצמו והשני ניתן לו ע"י טוד); ז'אן רוברט רוצה להעיף את ג'יימס; ז'אן רוברט מודח. ההדחה של ז'אן רוברט לא מצאה חן בעייני דניס. איך לא אמרו לה כלום? מדוע הברית שלה מידרה אותה החוצה? אולי בגלל שאף אחד לא סופר אותך, דניס, וברגע שכל חבורת "זאן-הו" לשעבר תועף, את הבאה בתור...

דניס הרהרה ברעיון רגעים ספורים והחליטה לחזור למצב הצבירה שלה העונה aka אוויר. מי לעזאזל קיבל אותה לתוכנית? מזל ששאר המתמודדים ראויים. במשימת הפרס חולק השבט לשתי קבוצות: פי ג'י, ג'יימס, טוד ודניס ובצד השני אריק, פרוסטי, קורטני ואמנדה. המשימה היתה להקפיץ כדור על תוף לתוך חבית. פרוסטי ואריק עבדו יפה ביחד והובילו את קבוצתם לניצחון ולזכייה בפרס: שיט וסעודה.

אריק ניצל את השהות על הסירה בשביל לנסות להתחבב על הבנות (מעניין שהפעם הוא לא שלף את הקלף המנצח שלו - להגיד שאתה בתול). ובאותו הזמן במחנה פי ג'י מאשימה את ג'יימס בהפסד באתגר כאשר ברור לכל שדניס אשמה, וטוד מתבכיין שהחברים שלו בשיט והוא תקוע על החוף. בחזרה לסירה. קורטני נמרחת על פרוסטי (שנראה די משועמם מצידו) ואריק מקסים את אמדנה עם חיקוי של עז הרים. ומה בנוגע לרקימת מזימות, חברים? זאת הסיבה ששמו אותכם על סירה מלכתחילה.

במשימת החסינות שולף ג'ף טריק ישן: הוא נותן למתמודדים שתי אפשרויות, או להתחרות על חסינות או לסעוד (אם הם מרגישים מספיק בטוחים). טוד, ג'יימס, קורטני, ומשום מה גם דניס, מחליטים ללכת לבלוס צ'יזבורגרים. אמנדה, אריק ופרוסטי מפסידים לפי ג'י שזוכה בחסינות.

סיכום ביניים של פרמידת המזון: פי ג'י, שהיתה אמורה לעוף השבוע מוגנת. הבאים אחריה בתחתית השרשרת הם אריק (שעשה עז מאוד יפה ועכשיו אמנדה קצת מחבבת אותו) ופרוסטי (שלמרות שהוא אינו חלק מהברית המקורית, הצליח להשתחל ל"מקובלים"). פרוסטי מנהל שיחה עם טוד ומלכלך על אריק, אך טוד מספר לצופים שפרוסטי הוא סוג של איום מבחינתו ומערכת היחסים שלו עם קורטני לא מוצאת חן בעיניו. ג'יימס, טוד ודניס מתכנסים וחושבים שאולי בכלל הגיע הזמן להעיף את קורטני.

טוד רץ לקורטני ומספר לה שג'יימס ודניס חוששים שהיא לא מתכוונת להעיף את פרוסטי בשל "מערכת היחסים" ביניהם. אך אל חשש, בסופו של דבר היא מצביעה נגדו ביחד עם השאר. ביי ביי פרוסטי. בסיום ההצבעה מודיע ג'ף למשתתפים שעדיין לא יקומו כי יש עוד משהו אחד לעשות - נמתין לפרק הבא.

הימורים לבאות:
פי ג'י ואריק הם הבאים לללכת. מיד אחריהם דניס. נשארנו עם קורטני, טוד, ג'יימס ואמנדה. טוד ימשיך צמוד עם אמנדה אך לגמר ינסה לעלות עם קורטני (המתמודדת הפחות אהודה ע"י חבר המושבעים).

ציון: 8.