המסך המפוצל

שבת 24/11/07

פרקים אחרונים של פשה ודוקטור הו, עבודה ערבית, שוגר אהובתי, השנים האבודות, זירת הפשע, שלום אנד גוד איבנינג. ב-HOT: להוציא את הכלב, עידן הקריירה, בשם הקורבנות, אינטליגנציה מלאכותית, מלחמת העולמות, שש דרגות. ב-yes: משימה בלתי אפשרית 3, ניל יאנג: לב זהב, מלכת החנויות.

מאת: yaddo

פורסם: 23-11-2007
6 תגובות
טום קרוז:
09:24 משימה בלתי אפשרית 2, yes4.
15:15 דו"ח מיוחד, HOT ACTION.
22:00 מלחמת העולמות, HOT ACTION.
22:00 משימה בלתי אפשרית 3, yes2.



היום בטלוויזיה

8:00 פרייז'ר, HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

11:55, מלכת החנויות, yes Stars 1.
גורו הקניות מארי פורטס, מהנשים המוערכות ביותר בעולם האופנה, עוזרת לבעלי חנויות עצמאיים להילחם ברשתות האופנה המפלצתיות. מארי פורטס - עיתונאית, מגישת טלוויזיה ויועצת קמעונות. אם יש משהו שהיא לא יודעת על חנויות, אין צורך לדעת אותו. מארי תחלוק איתנו טיפים וטריקים שיעזרו לנו למצות את חוויית השופינג ואת הסיור בחנויות. בסדרה משוטטת מארי ברחבי אנגליה במטרה לעזור לחנויות אופנה עצמאיות להשתפר ולהתייעל. אבל מעבר להעלאת הרווחים של החנויות, מארי נוקטת בצעדים דרסטיים כדי לרענן את החנויות ולהחדיר בהן זוהר וסקס-אפיל. כדי להכיר את העסק ולראות כיצד הוא מתפקד ביום רגיל, מארי מבקרת בחנויות בזמן שבעליהן לא נמצאים. אחר-כך היא תתחיל לשפץ, להשליך דברים ישנים - מאנשי צוות זעפנים ועד לבגדים מרופטים - ולהכניס דברים חדשים, בזמן שהיא מעדכנת את בעלי החנות באופנות העכשוויות.

13:04, שמי אוקטובר, yes1.
עם ג'ייק ג'ילנהול.

15:12, מים אפלים, yes2.
עם ג'ניפר קונלי.

15:50 8 פינת אושן, HOT3 / yes Stars 3.

16:00 אהבה בע"מ, ערוץ 1.
עונה 1, פרק 16.

16:22, הטרילוגיה של לוקה בלבו, yes3.
הזוג, הבריחה ואחרי ברצף.

17:40, ספיד, HOT ACTION.
עם קיאנו ריבס, סנדרה בולוק.

19:00 שש דרגות, Star World.
עונה 1, פרק 8.

19:10, להתחיל מחדש, HOT DRAMA.
עם טום הנקס.

19:34, משתגעים על מרי, HOT סרטים.



19:59, הלקוח, yes3.
על פי ג'ון גרישם, עם סוזן סרנדון.


עונה 1, פרק 13 ואחרון לעונה.

20:00, פשוט מאוהבת, HOT FUN.
עם אומה תורמן, בראיין גרינברג, מריל סטריפ.

20:55, עידן הקריירה, ערוץ 8.
פרק 7.

21:00, שלום אנד גוד איבנינג, ערוץ 2.


פרק 3 ואחרון.

21:30, פשוט מאוהבת, yes1.
עם אומה תורמן, בראיין גרינברג, מריל סטריפ.


בכורה. ביוגרפיה דמיונית על דיאן ארבוס, אחת הצלמות המפורסמות במאה העשרים. דיאן מפנה עורף למשפחתה האמידה ומתאהבת בשכן חולה ומסתורי המכיר לה את הצדדים האפלים של החברה. החשיפה משנה את חייה ואת חשיבתה של דיאן, והמכרים החדשים הופכים לאובייקטים שצילומיהם הקנו לה את תהילתה. עם ניקול קידמן, רוברט דאוני ג'וניור.

21:32, רק בן אדם, HOT סרטים.
(הערבים מגיעים, פעם ראשונה) פארסה משפחתית תוססת שזכתה להצלחה רבה. לני היא מנחת טלוויזיה יהודיה ממשפחה צבעונית שחיה במדריד, אשר מאוהבת בבן זוגה לחיים, רפי. ערב אחד לני מביאה את רפי למפגש ראשון עם הוריה האקסצנטריים. הכל מתנהל כשורה, עד שהם מגלים לתדהמתם כי הבחור שמחזיק בדרכון ישראלי הוא בעצם פלסטינאי מירושלים.


לפני כעשר שנים פתחו שני ארגוני גג אמריקאים במסע ציבורי להשבת רכוש יהודי שנשדד בשואה. במשך פחות מעשור, הם הצליחו להשיג מעל שני מיליארד דולר בשם הקורבנות ולמענם, סכום נאה שאפילו חלק קטן ממנו יכול היה להבטיח קיום בכבוד של כל ניצול שואה עד יום מותו. אם כך, מדוע ניצולי שואה בארץ נאבקים על קצבאות זעומות בכדי להתקיים? מדוע עשרות אלפי ניצולי שואה חיים בארצות הברית מתחת לקו העוני? בשם הקורבנות הוא מסמך היסטורי החושף כיצד 60 שנה לאחר הטבח הנורא ההוא, השואה והשימוש בה הפכו לכיסוי של עסקאות נדל"ן, לתגרנות של עסקנים והכול "בשם הקורבנות?, כאשר רובו של סכום העתק שהושג בשמם מעולם לא הגיע לניצולים ששרדו.


פרק 2.




הביוגרפיה הקולנועית האחרונה עד כה של ניל יאנג, אותה ביים ג'ונתן דמי (שתיקת הכבשים, המועמד ממנצ'וריה). דמי, מעריץ גאה של יאנג, מצליח לשרטט דיקון כמעט אובייקטיבי של אלילו, יוצר מלא סתירות - קנדי צנוע החי בליבה של ארצות הברית החומרית, רפובליקן גאה המתנגד בקולניות למהלכי המלחמה של ג'ורג' בוש בעיראק, ובכל הזמן הזה יוצר מוזיקה רלוונטית מעין כמוה המשמשת כמופת לדור שלם של ממשיכי דרך.

22:00, כוננות מיידית, ערוץ 10.
עם ג'ין הקמן, דנזל וושינגטון.

22:00, חזיז ורעם + שערי החופש, MGM.
שניים של מייקל צ'ימינו.

22:00, אני, רובוט, yes3.
עם וויל סמית'.

22:00, דוגוויל + מנדרליי, yes3.
שני הראשונים בטרילוגיית אמריקה של לארס פון טרייר.


בכורה למוצלח בסדרה עד כה, תחת שרביט הבימוי של ג'יי ג'יי אברהמס, שגם היה בין הכותבים. הפעם יוצא הסוכן אית'ן האנט להציל את העולם מידיו של הארכי נבל אוון דוויאן (המגולם בצורה נפלאה על ידי פיליפ סימור הופמן), שסוחר בנשק ובמידע.

22:00, הטירה הנעה, HOT PRIME.
של האיאו מיאזאקי.


(הערבים מגיעים, פעם שניה) הסדרה המדוברת של סייד קשוע. אמג'ד הוא עיתונאי ערבי שעובד בעיתון ישראלי ומשתדל בכוח להיות חלק מהבורגנות הירושלמית, כאשר היותו ערבי והרצון שלו להיות ישראלי מתנגשים ללא הפסקה. בושרה, אשתו, משמשת כקול השפוי שמנסה להחזיר את אמג'ד למציאות בה הוא חי. היא דעתנית, חכמה, ואיננה סובלת מבעיית זהות כמו בעלה. מאיה, בתם, לומדת בגן יהודי ומשמשת כשפן ניסיונות של אביה ושיטות השתלבותו בחברה הישראלית. חברו ושותפו של אמג'ד במערכת העיתון הוא מאיר (מריאנו אידלמן), רווק שרמנטי שמחפש קשר רציני. הוא משמש לאמג'ד כמדריך להבנת החברה הישראלית.




שידור נוסף: עונה 1, פרק 9.


שבע השנים האחרונות, מאז פרצה האינתיפאדה, רק הגבירו את האיבה. שבע שנים של סכסוך אלים שגבה אלפי הרוגים, ישראלים ופלסטינים, רובם אזרחים. היחסים בין שני העמים צנחו לשפל עמוק. את החיפוש אחר פשרה ופיוס תפסו קנאות ואזלת יד. השנים האבודות מביא את השתלשלות האירועים המצמררת מראשית האינתיפאדה השנייה ועד לניצחון המפתיע שהעלה את החמאס לשלטון: המשגים הקשים, השיקולים האמיתיים מאחורי החלטות הגורליות, רצף ההחמצות המרות. שבע שנים אבודות (2000-2007) של התחפרות בבוץ הטובעני רק העמיקו את הייאוש ואת השבר של הסכסוך הממושך ביותר בעולם. קו- פרודוקציה ישראלית, אמריקאית, צרפתית ואיטלקית, בשני פרקים.

23:00 זירת הפשע, ערוץ 1.
עונה 7, פרק 14.

23:55, סליפי הולו, HOT ACTION.
של טים ברטון, עם ז'וני דפ, כריסטינה ריצ'י.

23:56, המסור, yes2.
עם דני גלובר, קארי אלווס.

3:14, שלוש הלוויות של מלכיאדס אסטרדה, yes3.
של ועם טומי לי ג'ונס.