המסך המפוצל

שלישי 26/2/08

טקס האוסקר ערוך ומתורגם, קדם אירוויזיון, השנים הטובות. ב-HOT: אבודים, אאוריקה, בעקבות בן לאדן, המאבק לחיים, המושכים בחוטים, למה מה. ב-yes: אומיד ג`לילי, הנוכל, החיים בלופ, בחורות טובות, מתערבים.

מאת: yaddo

פורסם: 25-02-2008
1 תגובות

הפעם: המלהקת יעל אביב, האישה שהכניסה את יעל בר זוהר לבגד הים של פלפל, מי שהפכה את גילת אנקורי לגברת לינוביץ' ומי שהוציאה את יהודה לוי מהארון ביוסי וג'אגר. מהבורר ועד הכל דבש - יעל אביב מספרת על האודישנים לתפקידים הכי נחשקים בארץ.

13:30, קרח דק, HOT GOLD.
עם ג'ון קיוזאק, בילי בוב תורנטון.

15:18, יום סרטי מוזיקה, yes2.
טומי (המי), התחלות ראשונות (דוד בואי), סטיל קרייזי, ספיינל טאפ, הדלתות, יום שישי את יודעת.

19:00 הלוחשת לרוחות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 20.

19:45 למה מה? ערוץ 8.

20:09, השיבה, yes3.


סדרה החוגגת את יכולתו המופלאה של הגוף האנושי לאחד את כוחותיו עם הרפואה המודרנית ולהילחם בפגיעות חמורות. תוך התמקדות בסדרת מטופלים בחדר המיון, נאנו-טכנולוגיה, מיקרוסקופים אלקטרוניים וטכנולוגיית CGI, מוצגים לראשונה בפני הצופה מרחביו הפנימיים של הגוף המצויים תחת איום. כל פרק מתמקד בשלב חיים אחר וחושף כיצד תגובת גופנו לפציעות קשות ומחלות משתנה לאורך הזמן, בעמדנו בפני סכנות חדשות. למן טראומת הלידה, לבגרות צעירה ופזיזה ועד שבריריות הזקנה, מגלה התוכנית את פלאי הגוף האנושי בפעולתו מבפנים, כפי שמעולם לא ראינו: מערכות חיסוניות, משטחי ריאות, כדוריות דם, חיידקים ופטריות, זיהומים ורקמות. מבט מסעיר ומפעים אל תוך המכונה המשוכללת מכולן. ששה פרקים בשידור יומי.

20:25, לדפוק אליפות + והרי החדשות, HOT FUN.
שניים עם וויל פרל בהפקת ג'אד אפטאו.


חלק שני.




עונה 2, פרק 13.

21:00, אחים ואחיות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 18.


עונה 1, פרק 5.

21:15 השנים הטובות, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 1, פרק 7.

21:35, בעקבות בן לאדן, ערוץ 8.
חלק שני ואחרון.






ג'יימס איי. יו. היה אחד הבוגרים הבולטים של אוניברסיטת פרינסטון בשנת 1993. הוא היה תלמיד מבריק וכוכב ספורט מצטיין. הוא היה גם נוכל - אדם אשר זייף את דרכו לקולג', שפיברק את ציוניו והתחזה לאחרים בכדי להשיג לעצמו כספים שיממנו את שהותו במוסד. מהי הפתולוגיה ההופכת אדם לנוכל ולאדם שאינו ממצמץ בעת שהוא משקר (ולרוב גם מאמין לשקריו שלו)? סרט מרתק על גניבת זהות והאם אדם יכול לנטוש לחלוטין זהות אחת ולאמץ בלב שלם זהות חדשה, נוצצת יותר.




עונה 2, פרק 11.


עונה 4, פרק 4.

22:00, העולם החדש, yes3.
עם קולין פרל.

22:00, המסע האחרון, HOT DRAMA.
עם ג'וני נוקסוויל, שלאחרונה קרע לעצמו את המפשעה באיזה פעלול, וכריסטינה אפלגייט, שלא.



22:30, החיים בלופ, yes Stars 1.
עונה 2, פרק 3.

23:30, החיים לפני כן + רגעים של אהבה, HOT DRAMA.
שניים עם שרה פולי.