המסך המפוצל

ראשון 9/3/08

ארץ נהדרת, לצחוק על היטלר, נשים לוחמות, קייל XY, מי שמדבר. ב-HOT: להצליח בגדול באי-ביי, דוקוסלב אורנה בנאי, מחשבות פליליות. ב-yes: פרק אחרון של המלחמה, אולי הפעם, דוקטור הו, עד עצם היום הזה, אמת או שקר, הרווק.

מאת: yaddo

פורסם: 08-03-2008
3 תגובות
14:50, מחבואים, HOT PRIME.
של מיכאל הנקה. עוד אחד שלו ב-22:00, המורה לפסנתר.

16:20, נשים לוחמות: ז'אן ד'ארק, ערוץ ההיסטוריה.

16:50, 8 נשים, HOT PRIME.
של פרנסואה אוזון.


תיעוד דקה-אחר-דקה של האירועים הטרגיים בסומליה ב-3 באוקטובר 1993, כשצבא ארצות הברית תיכנן לחטוף מנהיגי מיליציות מקומיות. המשימה נכשלה ובסופה נהרגו 18 חיילים ו-2 מסוקים הושמדו. בתכנית מתראיינים ניצולים מהתופת.




עונה 1, פרק 18.



19:51, סהרה, yes4.
עם מתיו מקונוהי, פנלופה קרוז.

20:50, עובדה, ערוץ 2.

20:50, מחול הפיגיונות, HOT סרטים.


התוכנית חוקרת את ההזדמנויות והמלכודות שבהקמת עסק באי-ביי, אשר כוללת כעת מספר עצום של 210 מיליון משתמשים רשומים בעולם ומחזור משוער של 6 מיליארד דולרים השנה. המעקב הוא אחר הונם של 3 סטארטאפיסטים בריטיים באי-ביי, כשהם נודדים לוועידה בלאס-וגאס ללמוד את סודות ההצלחה באי-ביי ולנסות להפוך לענקי אינטרנט בעצמם.


סדרה שנויה במחלוקת בת שלושה פרקים, המעמידה למבחן את גלאי האמת הנמצאים בשירות הצבא, המשטרה והפסיכולוגיה. כל פרק בוחן מקרה אחר, בו האמת של נאשמים או מורשעים הועמדה במבחן הפוליגרף: אסירים בגוונטנמו ביי, אישה שהורשעה בניסיון לרצח ומחברת רב מכר אוטוביוגרפי שהואשמה בתרמית. מדענים משקיעים מאמצים רבים בפיתוח גלאי אמת משוכללים ומדויקים, שיאפשרו לחשוף את השקר. האם אפשר לסמוך על הטכנולוגיה? האם גלאי האמת מסייעים למערכת הצדק או מכשילים אותה? מהן השאלות המוסריות שעולות בדרך לזיהוי השקר?

21:15 הרווק, yes Stars 1.
עונה 14.


עונה 2, פרק 10.


הסדרה היומית האהובה חוזרת לעונה שניה, והפעם מצטרפים לקאסט ליאור מילר, נטע ריסקין, אורנה פיטוסי, קרן ברגר, דב נבון ושי גולדשטיין. מלבדם נמצאים כזכור אורי פפר, ורד פלדמן, נתי קלוגר, אקי אבני ויובל סמו.



21:30, נקודת מפגש, yes1.
של וודי אלן, עם סקרלט ג'והנסון, אמילי מורטימר.




תקופת הרייך השלישי הייתה תקופה קשה בתולדות העמים ובתולדות גרמניה, אך גם בה הקומדיה לא נאלמה ולא נעלמה. על היטלר וחבר מרעיו סיפרו בדיחות רבות, שהיו ברומטר לדעת הקהל האמיתי. אלה שהעזו לספר בדיחות על המשטר הנאצי סיכנו את חייהם, הבדיחות נחשבו לחתירה תחת אושיות הצבא ומספריהן היו עלולים להישלח לגרדום. בדרן הקברטים הידוע ורנר פינק הושלך למחנה ריכוז ושוחרר. השחקן פריץ מוליאר נשלח לעבודות פרך ברוסיה על בדיחה שסיפר ורק בדרך נס שרד. בסרטו של רודולף הרצוג משנת 2006 משולבות עדויותיהם של מוליאר ושאר בני דורו וכן חומרי ארכיב ומערכונים משוחזרים מתקופת הרייך השלישי.


פרק 14 ואחרון.


עיבוד מודרני של ה-BBC לאגדות ילדים, עם מיטב שחקני בריטניה. סדרה בת 4 פרקים (כל פרק בפני עצמו), בה נעשים אדפטציות לסיפורי אגדות בסביבה מודרנית ועלילה מודרנית. בפרק הראשון: סינדרלה. ג'יימס נסביט (רגליים קרות, חוק מרפי) הוא פרופסור באוניברסיטה, מקסין פיק (לגדול בלי בושה) היא מנקה, בקומדיה רומנטית שהיא טייק מודרני על סינדרלה.

22:00, ארבעת המופלאים, yes2.

22:00, לב אמיץ, yes4.

22:00, מהיר ועצבני, HOT GOLD.


פרק חג המולד של העונה השניה, עם קת'רין טייט.



22:30, דוקוסלב: אורנה בנאי, HOT בידור ישראלי.

22:55 מי שמדבר, ערוץ 2.

23:00, שחקנית סוג ד', yes דוקו.

0:56, להציל את טוראי ראיין, yes4.

2:00, אהבה של קיץ, HOT סרטים.
עם נטלי פארס, מלאני בלאנט.