המסך המפוצל

שני 10/3/08

חוק וסדר, מתי נתנשק, החיים שאחרי, סיפורה של תמי בן עמי, רגל מוסרית ורגל מבצעית, המטבח, מלך השכונה, ברני מאק, המפקח מורס, המקום. ב-HOT: כמה עולה לגדל ילדים? זהירות נהג קשיש, דוקוסלב אורי גוטליב, האם אתה חכם יותר, למה מה, סמולוויל, זירת הפשע ניו יורק. ב-yes: האם עלינו לפחד מגוגל? חולי טלוויזיה, בניחוש חוקר, שולץ, נשות קבע.

מאת: yaddo

פורסם: 09-03-2008
7 תגובות
16:20, נשים לוחמות: בודיקה, ערוץ ההיסטוריה.
סיפורה של בודיקה, המורדת הג'ינג'ית האגדית מהמאה ה-1 לספירה. ראש שבט הבריטי העתיק איקני, עמדה בראש אחת המרידות האלימות ביותר בתולדות האימפריה הרומאית.

16:45, אופרה ווינפרי, HOT3 / yes Stars 3.
תוכנית האירוח של הכוהנת הגדולה מגיעה לכאן (שוב) בשידור יומי.

17:08, שמתי ברז למורה, yes2.
קלאסיקת נעורים אייטיזית. עוד אחת כזו גם ב-20:22, החיים הפרועים.



18:50, טקסי, HOT ACTION.

19:00 האם אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ה'? STAR WORLD.

19:45 למה מה? ערוץ 8.

20:00, להתראות לנין, HOT PRIME.

20:30, 8 כללים פשוטים, STAR WORLD.
עונה 3, פרק 22.

21:00, המטבח, ערוץ 2.
ריאליטי חדש שבמסגרתו 12 טבחים, חלקם חובבנים וחלקם מקצוענים, מתחרים על הגשמת החלום הגדול שלהם - להוביל מסעדה משלהם. מדי שבוע הם יצטרכו להוכיח את עצמם בקבוצות וכיחידים במשימות בישול שונות ובעבודה אמיתית כיחידים במשימות בישול ושונות ובעבודה אמיתית כטבחים בסרוויס של מסעדה מלאה באורחים. את המטבח מוביל השף עזרא קדם שיבחר בסופו של דבר את המתמודד שיזכה בפרס הגדול ויקבל מסעדת שף אישית משלו באילת. בשלישי פרק נוסף.


עונה 1, פרק 12.

21:00, המפקח מורס, הולמרק.


קרוב לוודאי שזו אחת ההוצאות הגדולות ביותר שאי פעם תעמוד בפניהן, והיא צומחת כל הזמן: גידול ילדים יחסוך ממך עלות משוערת של קרוב למיליון וחצי שקלים בממוצע עד שיגיעו לגיל 21. התוכנית חושפת כיצד הסכומים הללו מצטברים ואת החברות המכניסות רווחים על עלויות אלו. המגיש משוחח עם שחקנים מרכזיים כמו חברת הפעוטונים "מאמאז אנד פאפאז", המרוויחה מנכונותם של הורים לבזבז על ילדיהם "בסטייל". הוא בוחן את נסיקת העלויות של טיפול בפעוטות ואת החשבונות המופקעים של אופנת הילדים והצעצועים האלקטרוניים היקרים, כמו גם את העלות החברתית של אותם חשבונות מנופחים, כשההורים מתמרנים בין עבודה למשפחה, ואף דוחים הבאת ילדים לעולם עד שמקומו של הכסף בחשבונם מובטח.



21:16 מלך השכונה, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 9, פרק 3.

21:30 פרקינסון, ערוץ 33.


עונה 2, פרק 2.


עונה 2, פרק 9.

21:30, קליק, yes1.
עם פייפר פראבו, לינה הידי (שרה קונור החדשה והיפהפיה).


האם כל הקלישאות על נהגים קשישים נכונות? האם הם באמת אף פעם לא מסתכלים אחורה? ישנם מיליון וחצי בני 75 ומעלה שעודם נוהגים על כבישי בריטניה, מתוכם 30,000 עברו את גיל 91. התוכנית עוקבת אחר מסעם של כמה מאוחזי ההגה כסופי השיער של הממלכה המאוחדת: למן הישיש שרוצה ללמוד לנהוג בפעם הראשונה בחייו ועד הקשישה השקועה במסעה האחרון, ברכב בו נהגה ב-30 השנים האחרונות. דרכם ודרך אחרים מתגלע מבט משעשע ונוגע ללב כאחד, על הזקנים בנהגיה של אנגליה.



21:40, מבט שני: רגל מוסרית ורגל מבצעית, ערוץ 1.
כלבי התקיפה שבשירות מערכת הביטחון מצילים כל שנה חיי אדם. הכלבים מאומנים לתקוף מחבלים כשהם מסכנים חיילים, והם הראשונים שמגיעים אליהם ולעיתים סופגים את האש. אבל מה קורה כאשר בתאונה מבצעית הכלבים תוקפים אזרחים? או את החיילים עצמם? או את מי שמגדל אותם?


עונה 5, פרק 3.

21:50 המקום, ערוץ 10.
פרק 17.


עונה 1, פרק 5.


סרט תעודה חדש מבית היוצר של ARTE. 15 שנים עברו מאז פרצה חברת גוגל לחייהם של גולשי האינטרנט ושינתה אותם מן היסוד. כיום נחשב מנוע החיפוש שלה למוביל בעולם. פיתוחם של חידושים כגון Google Earth הופך את מנוע החיפוש התמים לכאורה להמצאה פולשנית הצוברת מידע על הגולש ומשתמשת בו לצרכיה העלומים. מהם החידושים הבאים בתור מבית היוצר של גוגל? האם מדינות המערב מודעות לסיכונים שבהם, האם הן עושות משהו בנדון או שמא הן למעשה עושות יד אחת עם חברת הענק כדי להשתמש בפרטים לצרכים בלתי דמוקרטים בעליל?

22:00 סמולוויל, AXN.
עונה 6, פרק 5.

22:00 CSI: ניו יורק, Xtra HOT.
עונה 3, פרק 20.

22:00, מ.א.ש. yes3.
של רוברט אלטמן.

22:00, ריבר קינג, HOT ACTION.
עם אדוארד ברנז.


תוכנית הסאטירה עם רועי בר-נתן כקואצ'ר לסלבז בשידור יומי.


סיפור חייה הסוער של תמי בן עמי, מלכת הדוגמניות הישראליות של כל הזמנים, מלכת המסלול - הדיווה הגדולה מכולם. מול מה שנתפס בעיני הציבור כשיא של יופי, הצלחה ועצמאות כלכלית, חייה האישיים של תמי בן עמי היו רוויים מתחים, קונפליקטים ודרמות, שסופן טרגי. כאישה פרצה תמי בן עמי גבולות וניהלה אורח חיים שונה מערכי הבית המסורתי בו גדלה ברמלה של שנות ה-60. היא ניהלה מערכת יחסים סוערת וארוכה עם שחקן הכדורסל אולסי פרי, ילדה את בנה היחיד בר בתקופה שבה לא היה מקובל ללדת מחוץ לנישואין. בנקודה בחייה בה חשבה שהגשימה את כל משאלותיה - הקימה משפחה והפכה מדוגמנית לאשת עסקים - התגלתה בה מחלת הסרטן. מעבר לסיפור חייה האישי, סיפורה של תמי בן עמי הוא שיקוף תמציתי ומזוכך של תל אביב בסוף ה-70 ותחילת ה-80. בשנים אלו עברה העיר שינויים פוליטיים, חברתיים ותרבותיים. תקופה בה פרח דור צעיר של "עשירים חדשים" (אנשי עסקים, ספורטאים, מלכות יופי ודוגמניות) שבגיבוי התקשורת הכתובה, שגם עברה מהפכה עם הולדת המקומונים והקמת עיתון "חדשות", הפך לדור ה"מפורסמים". תמי בן עמי הפיחה חיים במושג סלבריטאי בימים שכולנו צפינו בערוץ טלוויזיה אחד. הקריירה של תמי בן עמי כדוגמנית מזרחית מהפריפריה שהפכה לדוגמנית הבית של חברת "גוטקס" העולמית, מעוז האשכנזיות הבורגנית, משקפת עולם שהשתנה. סיפורה של תמי בן עמי הוא סיפור של תקופה וסיפור אישי נוגע ללב על חיי הזוהר ומחירם העגום.



22:20 הלוחשת לרוחות, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 21.



22:45 חוק וסדר, ערוץ 1.
עונה 16, פרק 12.

2:02, ארוחת בוקר על פלוטו, yes3.
של ניל ג'ורדן, עם קיליאן מרפי.