המסך המפוצל

שבת 15/3/08

הישרדות 10, גם להם מגיע, עלייתה ונפילתה של בריטני ספירס, דוקטור הו, שלומי שבן בהופעה, אמא חוזרת הביתה, איגבי, זירת הפשע מיאמי. ב-HOT: פרק אחרון לעונה של פרשת השבוע, ספנגליש, תא טלפון, פגישה עיוורת. ב-yes: פני הרוע, המפיקים, דז`ה וו, אהבה בימי היסטריה, כל אנשי המלך, אדיסון.

מאת: yaddo

פורסם: 14-03-2008
11 תגובות
סוף שבוע מוזיקלי ב-yes1:
12:52 מרי פופינס.
15:11 אנני.
17:21 שורת המקהלה.
19:20 נערות החלומות.
21:30 המפיקים.

סוף שבוע מסע בזמן ב-yes2:
12:58 טיימקופ.
14:37 המסע אל העבר.
18:22 אפקט הרעם.
20:05 אפקט הפרפר.
22:00 דז'ה וו.

שלושה אמיגוס ב-yes3:
בשנה שעברה נכבש טקס האוסקר בידי טריו של במאים מקסיקאים, שזכו לכינוי "שלושת האמיגוס": גיירמו דל טורו (המבוך של פאן), אלחנדרו גונזלס איניאריטו (בבל) ואלפונסו קוארון (הילדים של מחר). הערב ישודרו סרטיהם הראשונים של שלושת הבמאים הלוהטים - יצירות עטורות שבחים שסללו את דרכם להוליווד. במרכז האירוע תעמוד הקרנת בכורה בלעדית של סרטו הראשון של קוארון:
20:11 ילדים של אף אחד (דל טורו).
22:00 אהבה בימי היסטריה (קוארון).
23:35 אהבה נושכת (איניאריטו).

היום בטלוויזיה

8:00 פרייז'ר, HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

10:45, וואלאס וגרומיט והארנב הקטלני, HOT FUN.

10:55, טוטסי, yes1.
עם דסטין הופמן.

11:57, דוקטור סטריינג'לאב, yes3.
של סטנלי קובריק, עם פיטר סלרס.

13:33, פאטון, yes3.


תוכנית בת שלוש וחצי שעות (!) הסוקרת את כל דרכה מההצלחה וכיבוש פסגת עולם הפופ ועד התדרדרות הקריירה והחיים האישיים - הקרחת, הפרידה מהבעל, המאבק על הילדים, הקאמבק המפוקפק ועוד. שבת צהובה ומענגת.



14:15 המשפט של איימי, ערוץ 2.
עונה 5, פרק 8.

14:44, היום שאחרי מחר, yes4.
עם ג'ייק ג'ילנהול, דניס קווייד.

17:05, משפחה על גלגלים, HOT GOLD.
של בארי זוננפלד, עם רובין וויליאמס.

17:45, פארק גוספורד, HOT PRIME.
של רוברט אלטמן.

18:45, טיסה 93, HOT GOLD.

19:00, מילואים, ערוץ 2.
שידור חוזר לסדרה הברבשית מההתחלה.

19:10, סינמה פרדיסו - גרסת הבמאי, HOT סרטים.


הניפוי. ב-23:37 שני פרקי השבוע ברצף.


עונה 2, פרק 6.

20:11, שלומי שבן בהופעה, ערוץ 3.
שני חלקים ברצף (שעה וחצי).

20:25, פגישה עיוורת, HOT FUN.
קומדיה רומנטית עם ברוס וויליס שנה לפני שהפך לסופרסטאר בעקבות מת לחיות, וקים בייסינגר. אחרי כן ישודר האדסון הוק המטופש והכושל בן כושל, גם כן עם וויליס.

20:35, תא טלפון, HOT GOLD.
עם קולין פרל.


הפרק של יום ד' ישודר ב-18:30.


בכורה. מפיק נכלולי (נתן ליין) ורואה חשבון מרובע (מתיו ברודריק) מגלים שניתן להרוויח יותר כסף מפלופים מאשר על הצלחות, ובהתאם לכך מעלים את המופע המביש אי פעם ? הצדעה לאדולף היטלר. הבעיה היא שהקהל דווקא מתלהב מהרעיון ומסכל את תרגיל העוקץ. גם עם אומה תורמן, וויל פרל. ביימה סוזן סטורמן, שביימה גם את ההפקה בברודווי.




עונה 2, פרק 12.


כיצד אנו מצליחים לקרוא את אופיו של אדם על סמך התבוננות בפניו? מה משדרת לנו שפת הגוף שלו והאם עלינו לבטוח באינסטינקטים שלנו או להעניק לזר העומד בפנינו הזדמנות הוגנת? סרט התעודה המרתק מבית היוצר של ARTE חוקר בדרך מדעית את הנושא המאוד לא מדעי הקרוי "אינטואיציה". באמצעות שיחות עם פסיכולוגים, קרימינולוגים ופושעים משוקמים, הוא בודק מה גורם לנו להישמר מאדם אחד, ולבטוח מבלי לחשוב פעמיים באחר.


בכורה. דאג קארלין (דנזל וושינגטון) הוא סוכן FBI החוקר התפוצצות של מעבורת שהובילה למותם של יותר מ-500 בני אדם, ובמקביל את נסיבות מציאת גופתה של צעירה כשעה לפני האירוע. כשמתחילים להתגלות פרטים המקשרים את מציאת הגופה להתפוצצות, נחשף החוקר לצוות מיוחד של ה-FBI שמשתמש בטכנולוגיות מיוחדות שחוצות את גבולות הזמן. האם יוכל דאג לעזור לצעירה, או שאולי כבר ניסה לעשות זאת? גם עם ואל קילמר, אדם גולדברג. ביים טוני סקוט.


בכורה. קומדיה רומנטית של אלפונסו קוארון המספרת על דון ז'ואן (דניאל חימנז צ'אצ'ו) שמסתבך עם אשה אחת יותר מדי.

22:00, אדיסון, yes4.
בכורה. ג'וש פולאק (ג'סטין טימברלייק), כתב צעיר ושאפתן, מתחיל לעקוב אחר היחידה המיוחדת של משטרת אדיסון, מכיוון שהוא משוכנע שהיחידה עמוסה בשחיתויות. ככל שהוא הולך ומעמיק בחקירותיו הוא נדהם לגלות שכל מערכת המשפט מעלימה עין מהשחיתויות במחלקה זו. כשהוא מתחיל לקבל איומים על חייו וחיי חברתו הוא נאלץ לבקש את עזרת העורך שלו בהפלת המחלקה המושחתת. גם עם מורגן פרימן, קווין ספייסי, דילן מקדרמונט. התחלתי לצפות בסרט הזה והפסקתי אחרי עשרים דקות - מדובר בבי-מובי מהזן המעפן ביותר.


בכורה. פלור (פז וגה) מהגרת ממקסיקו ללוס אנג'לס בתקווה לחיים טובים יותר לבתה ולה. היא מקבלת עבודה כעוזרת בית אצל ג'ון ודברה קלסקי (אדם סנדלר וטאה ליאוני). עכשיו היא מתמודדת עם קשיי השפה, ההתבגרות של הבת ואורח החיים המוזר של משפחת קלסקי. ג'יימס ל. ברוקס (הכי טוב שיש, הסימפסונס) ביים, כך שלמרות האכזבה מהסרט בקופות והביקורות מעקמות האף, אני מתכוון לצפות.



22:00, רוחות של תשוקה, HOT DRAMA.



23:00 זירת הפשע: מיאמי, ערוץ 1.
עונה 5, פרק 5.


ב-1990 עזבה מריסה בת ה-22 את ילדיה הפעוטות בבית הוריה בבוליביה ויצאה לחפש פרנסה מעבר לים. במשך 15 שנים מפרכות עבדה בישראל, ואת הכסף שלחה להוריה כדי שידאגו לעתיד ילדיה, מהם שמעה לעיתים רחוקות בשיחות טלפון קצובות. ב-2005 חזרה לבוליביה כדי להתאחד מחדש עם ילדיה, מקווה לשוב להיות אמא אמיתית. אולם ילדיה, שגדלו בינתיים להיות נערים, מקבלים את פניה באדישות, מתעקשים לקרוא לה דודה ומתחמקים מלבלות בחברתה. מריסה מבינה שהכסף ששלחה עבור בניית הבית בוזבז, ושהיא אינה רצויה כאם לילדיה. בימוי: ירון כפתורי ולימור פנחסוב.

23:30 ניפ/טאק, ערוץ 2.
עונה 4, פרק 10.

23:35, איגבי, MGM.
עם קירן קאלקין.


בכורה. רימייק לדרמה פוליטית עטורת אוסקרים משנת 1949, המבוססת על ספרו זוכה הפוליצר של רוברט פן וורן. סרט העוקב אחר סיפור חייו של פוליטיקאי בדרום ארצות הברית ומבוסס על דמותו האמיתית של מי שהיה בעבר מושל לואיזיאנה, מביא את סיפורו החל מעלייתו לגדולה באמצעות תכסיסנות ונוכלות פוליטית בדרגות מאסטר, ועד לנפילתו. עם שון פן, אנתוני הופקינס, ג'וד לאו, קייט ווינסלט.