המסך המפוצל

רביעי 19/3/08

חמישה גברים וחתונה, חיים על מאדים, כלבוטק, קרב סכינים, 4400, חוק וסדר מדור מיוחד. ב-HOT: אחת שיודעת, אמריקן איידול, כיכר קלינובסקי, חסינת כאב, שארק. ב-yes: אהבה ומין בסין, סוכן מחוק, היחידה, חילופי נשים, משפחה וחיות אחרות.

מאת: yaddo

פורסם: 18-03-2008
18 תגובות

טופ 11.

16:00, האיש שבפנים, yes4.
של ספייק לי, עם קלייב אוון, דנזל וושינגטון, ג'ודי פוסטר.

16:45, יצירת מופת איסלנדית, HOT PRIME.

17:10, שנות ה-70 הסוערות, ערוץ ההיסטוריה.
התכנית בוחנת את רגעי השיא של שנות ה-70 דרך המוסיקה, התמונות, ואנשי המפתח שכיכבו בעשור הסוער. סלבריטאים מהתקופה חולקים את חוויותיהם משנות ה-70 ומעניקים פרספקטיבה היסטורית, תרבותית ופוליטית עליה. שידור יומי.



19:23, רוח רפאים, yes1.
עם פטריק סוויזי הגווע, דמי מור, וופי גולדברג. אחרי כן ב-21:30, זוג משמיים, בו ריס וויתרספון היא גם כן רוח.

19:45, נפלאות התבונה, HOT GOLD.
עם ראסל קרואו, ג'ניפר קונלי.

20:45 כלבוטק, ערוץ 2.

21:00 קרב סכינים, ערוץ 10.

21:00 שארק, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 3.

21:15, חילופי נשים, yes stars 1.
עונה שישית.

21:16 4400, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 4, פרק 9.

21:30 היחידה, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 6.


חודשים לפני הבחירות לנשיאות ברפובליקה של ביילורוסיה, פסק נשיאה אלכסנדר לוקשנקו: "אין לכם ברירה, אתם תצביעו עבורי". וזה בדיוק מה שקרה במרץ 2006. סרט מחתרתי ומצליף זה מעניק לנו הצצה משועשעת אל נושא רציני. צילומי הסרט החלו בינואר 2006, חודשיים לפני הבחירות, ונמשכו לאורך השנה כולה בניסיון להבין כיצד הצביעו 83% מן האוכלוסייה ללוקשנקו. הסרט לוכד את מאבק האופוזיציה במשך כמה ימים אחרי הבחירות. תוך שימוש בחומר ארכיון רב מכל תקופת שלטונו של לוקנשקו, מצטיירת הקבלה בין ההיסטוריה לימינו אנו. הסרט מציג את כזבי התעמולה הרשמית ואת גישתם של פשוטי העם ששתי פנים לה, לעיתים קוטביות. איסוף שברי הדעות, השוואתם של מאורעות היסטוריים שונים, לעג כלפי יוהרתו והליכותיו של הרודן, הערצת אומצו ומסירותו של הדור הצעיר, הסרט מעניק גישה לתובנה אמיתית של המתרחש בלב לבה של אירופה. הערות הבמאי הסרקסטיות המלוות את הצילום מעניקות נופך קולח ומעורר לתוצאה הסופית, ולא בכדי רדפו אותו הרשויות כבר מאז סרטו הראשון על הנשיא לוקשנקו לפני למעלה מעשור. הם עדיין בעקבותיו.


עונה 1, פרק 3.


עונה 1, פרק 3.

22:00, היצ', חינוכית 23.
סדרת תעודה בת שני פרקים הסוקרת את הקריירה הקולנועית והטלוויזיונית של הבמאי הנודע אלפרד היצ'קוק, ומתארת את סגנון העבודה שלו. וגם ב-10:30.

22:00 חסינת כאב, AXN.
עונה 1, פרק 10.


עונה 1, פרק 2.

22:00 משפחה וחיות אחרות, yes Stars 1.
עונה 2, פרק 11.


בעקבות משבר בחיי הנישואין שלה, מחליטה העיתונאית הסינית הצעירה יאנג לי נא לחקור את חיי המין והאהבה בסין של היום. 50% מהזוגות הנשואים בסין מתגרשים, הצעירים חוששים להתחייב למערכות יחסים ארוכות. לסינים, כך נראה, יש עניינים בוערים יותר מאהבה. יאנג לי יוצאת לרחובות בייג'ינג בהם הווה ועבר דרים בכפיפה אחת, ושואלת עוברי אורח, חברים, צעירים ומבוגרים, הומואים וסטרייטים את השאלות הקשות. האם המהפכה התרבותית והמרוץ אחר הכסף רמסו את הרגש הבסיסי ביותר, ולאן נעלמה מסורת האמנות האירוטית המפוארת של סין העתיקה?

22:00, הוסטל, yes2.

22:00, הדליה השחורה + סודות אל איי, yes4.
שניים על פי ספריו של ג'יימס אלרוי (אבל רק את השני כדאי לראות).

22:00, מיס סאנשיין הקטנה, HOT GOLD.
עם גרג קיניר, טוני קולט, סטיב קארל.


סדרת ריגול קצבית שמתובלת בהרבה אקשן, עם טאץ' פארודי והומור חריף. כשמפטרים מרגלים, לא שולחים להם מכתב ממשאבי אנוש. מוחקים אותם. מייקל ווסטון הוא מרגל שלפתע מוצא את עצמו ברשימה השחורה. מפוטר, או כפי שנוהגים לומר בשירותים החשאיים - מחוק. הוא נזרק בעיר מגוריו, מיאמי, בלי כסף וללא משאבים, נאבק להחזיר את חייו למסלולם ולברר למה "מחקו" אותו. עד שזה יקרה, הוא נעזר בכישוריו המיוחדים לעבודות פרטיות - סיוע לאנשים שלא יכולים לקבל עזרה מהמשטרה. לעזרתו נחלצים פיונה, סוכנת IRA לשעבר שהיא במקרה גם האקסית שלו, וסאם, מתווך מודיעין צבאי וחבר ותיק שמוצא עצמו מגויס על ידי הסוכנות הפדרלית לעקוב אחר מייקל. מייקל, שכל חייו ברח אפילו עד לצד השני של העולם על מנת להימלט מהמשפחה שלו ובמיוחד מאמו, מוצא עצמו לכוד בכבלי המשפחתיות הלוחצת. עם ג'פרי דונובן, גבריאל אנוואר (ניחוח אישה), ברוס קמפבל (ספיידרמן).




עונה 6, פרק 17.

1:20, בריק, HOT PRIME.
עם ג'וזף גורדון לוויט.


Well, that's all, folks. עקב חוסר זמן פנוי אני פורש מהכנת הטור. היה נחמד, אין ספק, אבל החל מיום שישי יחליף אותי יקירנו האפרוח עופר, וזה ללא ספק מצוין. שאו ברכה.