המסך המפוצל

מלך הכוכב 5 - נותרו 17

מורן שמואלי ואלכס קרול עזבו את הנבחרת כבר בשבוע הראשון. מי יהיו הבאים בתור?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 02-07-2008
13 תגובות
כולם מדברים על שלום, דניאל קריאף מדברת על צדק, אבל אף אחד לא מדבר על השאלות בטופס הקודם של "מלך הכוכב 5". אז בואו נעשה את זה אנחנו, לפני שנגיע לטופס החדש.

שאלה מספר 1 בטופס הקודם רצתה שתנחשו מי יהיו הארבעה שיגיעו אל שלב גלגל ההצלה. כמובן שהפקת "כוכב נולד 6" שינתה את דעתה ברגע האחרון והחליטה על חמישה שיגיעו אל הגלגל. זה לא שינה את הניקוד של שאלה זו. גם שאלה מס' 2 לא הושפעה כתוצאה מזה.

שאלות 3 ו-4 עסקו בענייני חסינות. מכיוון שהשנה אין חסינויות, לפחות ככה זה נראה, שאלה 4 בוטלה לחלוטין, ואילו שאלה 3 העניקה נקודות ע"פ בחירת "הביצוע המצטיין". כל שופט שהעניק את הביצוע המצטיין למתמודד מסוים, העניק רבע ממספר הנקודות. אם שופט כלשהו העניק למתמודד את המקום השני, קיבל מי שנתן לאותו מתמודד נקודות 10%. מקום שלישי היה שווה 5%.

שאלה 5: המודחים הפעם היו מורן שמואלי ואלכס קרול. שאלה 6: ביום שני היו שני שירים שהכילו את המילה "שמים". ביום שלישי היו שני שירים עם צבעים. מספר השירים שהכילו את השורש "נתן" בשני הימים גם יחד עמד על שישה. שאלה 7: התשובה הנכונה בכל סעיף היתה: 1.

כך נראית טבלת המשחק המעודכנת.

כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. למפספסי הטפסים הקודמים - כאמור, השנה החליטה מערכת "מלך הכוכב" להגדיל את סיכוייהם של אלו שפספסו טופס אחד או יותר מהטפסים המוקדמים. מי שפספס את כל הטפסים הקודמים יקבל חלק מהנקודות שכבר נצברו ע"י שאר המשתתפים במשחק, אך לא יוכל לזכות באף אחת מנקודות הבונוס שבטפסים הללו.

שתי התוכניות הבאות של "כוכב נולד 6" תשודרנה בימים ראשון ושני, 6/7/08 ו-7/7/08. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.





מלך הכוכב 5
תוכניות אולפן 3+4 (טופס מס' 7)

1. איזה מתמודד יקבל מהשופטים את תואר הסולו המצטיין של הערב?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. כל שופט שיבחר במתמודד ששמתם נקודות לידו, יזכה אתכם ב-50% ממספר הנקודות ששמתם.
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
שגיא טרבלסי: עוז צוחובוי:
ישראל בר און: מתן קאופמן:
בת חן חקייה: אביב משולם:
בירגיטה וכסלר: רותם כץ:
עדי אבישי: מיכל יעקובוביץ':
בן צוק: האחיות גואטה:
תאיר גמליאל: דניאל קריאף:

2. בשבוע הבא צפויים להיות שלושה מודחים. בתוכנית של יום ראשון, יוכרזו שני המקומות האחרונים והם ימתינו לשני המקומות האחרונים של יום שני. המתמודד שיקבל הכי הרבה קולות מבין הארבעה הללו - יינצל. בהנחה שזה אכן הפורמט שיקרה, מי הם ארבעת המתמודדים שיקבלו הכי מעט קולות בשבוע הבא? (יש לסמן ארבע אפשרויות בדיוק. בחירה נכונה אחת תעניק 8 נק'. שתי בחירות נכונות שוות 20 נק'. שלוש בחירות נכונות שוות 35 נק'. ארבע בחירות נכונות שוות 60 נק').

מעיין חג'בי ליבי בירן כרמל אקמן
שגיא טרבלסי עוז צוחובוי ישראל בר און
מתן קאופמן בת-חן חקייה אביב משולם
בירגיטה וכסלר רותם כץ עדי אבישי
מיכל יעקובוביץ' בן צוק
האחיות גואטה תאיר גמליאל דניאל קריאף

3. מבין הארבעה שבחרתם, מי יהיה המתמודד היחיד שיינצל? (יש לרשום שם פרטי של המתמודד באנגלית בלבד. שווי השאלה: 25 נקודות)
המתמודד שיינצל

4. בכמה מהשירים שישירו המתמודדים בתוכנית של יום ראשון נשמע את המילה "אני"? בכמה מהשירים שישירו המתמודדים בתוכנית של יום שני נשמע מילה מהשורש "אהב"? כמה מהמתמודדים (בשתי התוכניות גם יחד) יבחרו לשבת על כיסא במהלך שיר הסולו שלהם? כמה פעמים צדי יקום, יגיד "תשמע" או "ליד" (בשתי התוכניות גם יחד)? כמה פעמים יגיד צביקה פיק "אין ספק" (בשתי התוכניות גם יחד)? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-6 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).

מספר השירים ביום ראשון בהם נשמע את המילה "אני":
מספר המתמודדים שיבחרו לשבת על כיסא:
מספר הפעמים בהם צביקה פיק יגיד "אין ספק":
המתמודד השני שיסיים במקום השלישי בחצי הגמר:
המתמודד שיסיים במקום השמיני:


כינוי
אימייל