המסך המפוצל

חמישי, 7/8/08

רוקדים עם כוכבים, פרוייקט מסלול 4, מקום לדאגה, בטיפול 2. ב-HOT: מינכן, אחים ואחיות 2, ארוחת בוקר על פלוטו. ב-yes: גיבורים נחשפים, אחים בדם 2, בעזרת השף 4, שובר שורות, סאז

מאת: roswella

פורסם: 06-08-2008
4 תגובות
סרטים איריים בהוט דרמה
18:10 בשם האב
00:05 ארוחת בוקר על פלוטו


היום בטלוויזיה


11:24 שישי הפוך, yes 1.
לד''ר טס קולמן ובתה בת ה-15 יש את כל המריבות שלאמא ובת מתבגרת יכולות להיות. בוקר אחד האמא והבת מתחלפות בגופן, דבר שגורם לבלבול רב. עם ג'יימי לי קרטיס, לינדזי לוהן.

12:15 מינכן, Hot (מדליית) זהב.
דרמת מתח המבוססת על סיפורם האמיתי של סוכני המוסד, שיצאו לנקום את רצח 11 הספורטאים הישראלים בידי מחבלים באולימפיאדת מינכן. עם איילת זורר. של שפילברג.

16:10 אייר פורס 1, yes 4.
טרוריסטים קזאחסטנים משתלטים על מטוס הבוינג של נשיא ארה"ב ולא נותר לו אלא לשים את נפשו בכפו ולהציל את משפחתו ובני הערובה האחרים בכוחות עצמו. עם: האריסון פורד, גארי אולדמן, גלן קלוז.

18:10 בשם האב, Hot דרמה.
מבוסס על סיפורו האמיתי של צעיר אירי שנשלח לכלא עם אביו על לא עוול בכפם בגין פעילות חבלנית, ובסיוע פרקליטתו נאבק על חפותו. עם דניאל דיי לואיס, אמה תומפסון.

18:30 בייג'ין 2008 משדר מיוחד, ערוץ 1.
תכנית מיוחדת לקראת פתיחת המשחקים האולימפיים. בתכנית יתארחו אורחים ופרשנים, וישולבו בה דיווחים עדכניים מההכנות לטקס הפתיחה, ופריצות בשידור ישיר מנקודת השידור בבייג'ין.

18:35 בחזרה לעתיד 1, Hot Fun.
עם מייקל ג'יי פוקס וכריסטופר לויד.



19:40 מכתבים מאיוו ג'ימה, yes3.
סיפור הקרב העקוב מדם באיוו ג'ימה, כשהגנרלים היפנים מכינים את צבאם לקראת הפלישה האמריקאית.

20:00 בטי, Star World.
עונה 1, פרק 18.

20:05 איש ההרס, Hot אקשן.
עם סילבסטר סטלון, סנדרה בולוק, ווסלי סנייפס.

20:45 פיליפ ושבע נשותיו, yes דוקו.
הכירו את פיליפ שארפ - יהודי בריטי, רב לשעבר, הטוען שיום אחד, לפני שש שנים, נגלה אליו אלוהים בחלום וחזה כי יהפוך יום אחד למלך היהודים. באותו חלום, ציווה עליו אלוהים לקחת לו שבע נשים ולהינשא להן. שארפ מיהר לציית ויחד עם נשותיו - כולן יהודיות שומרות מסורת שהלכו שבי אחר קסמיו, הקים השבט בית מתפקד סמוך לעיר הבריטית בריטון. "פיליפ ושבע נשותיו" - סרט תעודה משעשע אשר זכה להצלחה גדולה בפסטיבל IDFA האחרון בודק האם אפשרי בכלל לתפקד במסגרתו של הרכב משפחתי מהסוג הזה (בלי ועם קשר לאלמנט הדת הנכנס לתמונה) והאם ישנו גם איזשהו היגיון בשיגעון של מלך היהודים.

21:00 רוקדים עם כוכבים 2008, ערוץ 2.

21:10 גיבורים נחשפים, yes stars 2.
מאחורי הקלעים של הסדרה "גיבורים". מקריין: אנתוני הד.

21:15 פרוייקט מסלול, HOT3 / yes Stars 3.

21:30 אחים בדם, yes stars 2.
עונה 2, פרק 7.

22:00 מקום לדאגה, ערוץ 10.
תכנית מערכונים.

22:00 טרגדיה יפהפייה שלי, Yes דוקו.
אוקסנה בת ה-16, על 168 הס"מ ו-38 הק"ג שלה - שואפת להיות פרימה בלרינה, אבל לשם כך עליה להקריב את נעוריה. מצב הרוח שלה מזגזג בין תקווה לבין ייאוש. מצד אחד היא מוכנה כבר להרים ידיים ולוותר, אבל מצד שני יש בה דחף לאסוף את עצמה כל בוקר אחרי לילה של בכי ולהמשיך - היא חייבת להגשים את החלום של אמה?. סרט על יופי, על קנאה, ועל הברוטאליות של הדרישות הגבוהות של הבלט הרוסי.


עונה 2, פרק 3.

22:00 בלאק הוק דאון, yes 2.
דרמת מלחמה המבוססת על סיפור אמיתי. ב- 1993 נשלחו חיילי יחידת עילית אמריקאית למוגדישו שבסומליה כחלק מתכנית האו"ם להשליט שקט. אך הפעולה אינה מתפתחת כמתוכנן. עם ג'וש הרטנט, יואן מק'גרגור. של רידלי סקוט. מוזר, חשבתי ש- yes 4 זה ערוץ האקשן.

22:00 לילות בוגי, Hot prime.
עם מארק וולברג, ג'וליאן מור, ג'ון סי ריילי (פעם ראשונה).

22:00 המלך האחרון של סקוטלנד, Hot Gold.
רופא אידאליסט המגיע לאוגנדה כדי לסייע לתושבים, הופך לרופאו האישי של אידי אמין. עם פורסט וויטאקר, ג'יליאן אנדרסון (!).



22:05 בעזרת השף, yes stars 1.
עונה רביעית לתוכנית המקור הבריטית.


סדרה בת 6 פרקים. פרק 1. גבעת הקפיטול - המקום בו הכל קורה. כל חוק, הצעה ואף כל מילה, יכולים להיות בעלי השפעה מכרעת על חיי מיליונים. אך מה באמת קורה מאחורי הקלעים? כיצד באמת מתקבלות החלטות? בסדרה "הבית הלבן", קיבלנו הצצה דרמטית לחדרי הדיונים הסגורים. בסדרה זו תשובה דוקומנטרית, המוכיחה כי המציאות לעיתים קרובות מרתקת ואינטנסיבית יותר מהעלילות הנרקמות במוחם של התסריטאים הטובים ביותר. לראשונה נחשף תהליך קבלת ההחלטות, מנגנון הבירוקרטיה, התככים, הריבים, הסודות והשקרים שמאחורי ההודעות לעיתונות בהחלטות הגורליות ביותר.
הסדרה מתמקדת בקרבות ובדרמות האישיות שהן מנת חלקו של כל חבר בקונגרס האמריקאי.
אך באותו זמן שהפוליטיקאים עוסקים בעניינים אישיים, עבור העוזרים הצעירים וחדורי המוטיבציה החלק העיקרי בעבודה הוא דווקא הירידה לפרטים וההיגיון שמאחורי תהליך קבלת ההחלטות של הקונגרס. בכל פרק תוצג בעיה חוקתית או פוליטית ואנו נעקוב אחר הדרך שצריכים לעבור הפוליטיקאים ועוזריהם על מנת לפתור אותה. במקביל לעבודה הפרלמנטארית ילוו המצלמות גם את חייהם האישיים של העובדים ואת היחסים אשר שוררים בין המתלמדים לבין עצמם, וביניהם לבין הבוס - אלמנטים שמהווים חלק גדול מהחיים על גבעת הקפיטול.
הסדרה מלאה בכל כך הרבה דרמות ורגש והצפייה בה היא כה ממכרת, שלעיתים תאלצו להזכיר לעצמכם שלא מדובר בטלנובלה ובשחקנים, אלא במקום בו מתקבלות ההחלטות החשובות ביותר. כך אנו זוכים להצצה נדירה אל תוך עולמם האישי של אנשי הקונגרס בוושינגטון שמזכירה לכולנו שגם הפוליטיקאים הם לפעמים בסך הכל בני אדם.


פרק 3.

22:30 ג'יי לנו, yes stars 3.

22:50 דייויד לטרמן, Xtra HOT.
עם ג'ון סי ריילי (פעם שניה).


עונה 2, פרק 22.

23:51 לבבות בודדים, yes 4.
במהלך שנות הארבעים פעלו בארצות הברית צמד רוצחים בשם ריימונד פרננדז ומרתה בק, שזכו לשם "רוצחי הלבבות הבודדים". הסרט מגולל את סיפורם של זוג הרוצחים הפסיכופטיים, שנהגו לרוקן נשים בודדות מחסכונותיהן ולרצוח אותן באכזריות, ובמקביל עוקב אחר צמד הבלשים שיצאו ללכוד אותם. עם ג'ון טרבולטה, ג'יימס גנדולפיני, ג'ארד ליטו, סלמה הייאק.

23:00 אבודים בתל אביב, yes דוקו.
אנימציה תיעודית. הסרט מתעד שלוש שנים בחייהם של בני זוג, אנימטורים עצמאיים מהמעמד הבינוני, אשר מחליטים ליצור סדרת אנימציה למבוגרים בתקווה למכור אותה ולהפוך לאנימטורים במשרה מלאה. המסע, שמתחיל כהרפתקה קלילה ומשעשעת וכשאיפה לשינוי כיוון בקריירה, הופך עד מהירה לסחרחרה של שינויים אישיים וכואבים בחייהם. הסרט מציג סיטואציות שהתרחשו במציאות תוך שימוש באנימציה קלאסית המבוססת על ציורים ריאליסטיים, כשהוא שזור בקולותיהם של הגיבורים האמיתיים.

23:17 קונאן או'בריין, yes stars 3.

23:45 המאזין הלילי, yes 3.
בכורה בלעדית. דרמה סמי-אוטוביוגרפית על שדרן רדיו המפתח מערכת יחסים קרובה עם נער שחווה התעללות מינית מצד הוריו, וכיום מסתתר מפניהם עם אימו המאמצת. ככל שהוא נקשר יותר אל הנער, הוא מגלה שהאמת היא שונה ומסתורית ממה שהוא חשב. עם טוני קולט, רובין וויליאס.

23:55 סאז, yes דוקו.
סיפורו של סאמח זקות, ראפר ערבי בן 18, המנסה להעביר מסרים באמצעות שיריו. סאמח גר ברמלה בשכונה יהודית, דור שלישי לקומוניסטים הדוגלים בשוויון ואחווה בין העמים.



00:05 ארוחת בוקר על פלוטו, Hot דרמה.
סיפורו של פטריק בריידן, צעיר יפהפה, שובה לב ופיקח אשר ננטש כתינוק בעיירה קטנה באירלנד. מאז ומעולם ידע פטריק כי הוא נולד בגוף הלא נכון והוא מתעקש לא לתת לאף אחד לנסות לשנות אותו. קסמו האישי ולשונו החדה עוזרים לו לשרוד בדרכו הארוכה ללונדון, בחיפושיו אחרי תהילת הבמה והרצון העז למצוא את אימו האבודה. עם קיליאן מרפי, ליאם ניסן. של ניל ג'ורדן ("משחק הדמעות", "ראיון עם ערפד").



ש"חים ושאר ירקות:

14:20 סטארגייט SG-1 (עונה 10 ? פרק ראשון), AXN.
15:05 פארסקייפ (עונה 4), AXN.
16:15 בנות מקלאוד (עונה 7), הולמרק. שני פרקים.
17:50 Punk'd (עונה 3), AXN.
18:05 טלנובלה בע"מ, ערוץ 10.
18:55 בטלסטאר גלקטיקה (עונה 3), yes stars 2.
20:05 חשופים, HOT3.
20:15 ER (עונה 12), הולמרק.
20:23 דני הוליווד, yes stars ישראלי.
20:25 גיבורים (עונה 1), yes stars 2.
20:40 CSI (עונה 6), Xtra HOT.
20:45 דארמה וגרג (עונה 3), yes stars 3 / HOT3.
21:30 משפחה בהפרעה (עונה 3), Xtra Hot.
22:00 חוק וסדר (עונה 11), הולמרק.
00:00 ג'ורדן (עונה 3), yes stars 3 / HOT3.